Τον σχεδιασμό που θα έχουν τα μονοθέσια των ομάδων που θα συμμετάσχουν από το πρωτάθλημα του 2022 παρουσίασε επίσημα η Formula 1.
Είναι γνωστό πως το 2022 θα αποτελέσει πολύ σημαντική χρονιά για το πρωτάθλημα της Formula 1 και κατ' επέκταση για τις ομάδες που θα συμμετάσχουν σε αυτό, αφού είναι προγραμματισμένο να ισχύσουν οι νέοι κανονισμοί που θα αφορούν τόσο το τεχνικό κομμάτι όσο και τo σχεδιασμό των μονοθεσίων.
Στο πλαίσιο αυτό η F1 παρουσίασε επίσημα την εικόνα που θα έχουν από το νέο πρωτάθλημα τα μονοθέσια των ομάδων, ο σχεδιασμός των οποίων έχει διαφοροποιηθεί προκειμένου το πρωτάθλημα να γίνει όσο πιο ανταγωνιστικό γίνεται. Αυτός είναι και ο λόγος, ο οποίος παρατηρείται ένας πιο απλός αεροδυναμικός σχεδιασμός στο νέο μονοθέσιο. Επίσης βλέπουμε πως τα καλύμματα στους τροχούς έχουν κάνει την επανεμφάνισή τους μετά το 2009, ωστόσο η διάμετρος των τροχών έχει μεγαλώσει από τις 13 στις 18 ίντσες.
Τα αυτοκίνητα του 2022 θα εξακολουθούν να τροφοδοτούνται με υβριδικές μονάδες V6 τούρμπο κινητήρων 1,6 λίτρων, οι οποίοι θα καταναλώνουν βιοκαύσιμο που βλέπει το επίπεδο των βιολογικών συστατικών να αυξάνεται σε 10% σε σύγκριση με 5,75% το 2021.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Φυσικά από το νέο σχεδιασμό δε θα μπορούσε να απουσιάσει και η πρόβλεψη μεγαλύτερης ασφάλειας. Ως εκ τούτου σε περίπτωση πρόσκρουσης το ρύγχος απορροφά 15% περισσότερη ενέργεια, το πλαίσιο 48% και οι πλευρές του μονοθεσίου είναι δύο φορές ισχυρότερες. Παράλληλα μετά το ατύχημα του Romain Grosjean στο Μπαχρέιν το 2020, το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε, σε περίπτωση σύγκρουσης, η μονάδα ισχύος να διαχωρίζεται καθαρά από το πλαίσιο, ώστε να μην εκτίθεται το ρεζερβουάρ καυσίμου, ελαχιστοποιώντας έτσι τον κίνδυνο πυρκαγιάς.
Κλείνοντας να σημειώσουμε πως το συγκεκριμένο μονοθέσιο που παρουσιάστηκε αποτελεί τον μπούσουλα των ομάδων, καθώς κάθε ομάδα θα βάλει τελικά τη δική της πινελιά στην τελική διαμόρφωσή του μέχρι φυσικά το σημείο που της το επιτρέπουν οι κανονισμοί.