- Νέα ήπια υβριδική τεχνολογία «Bio-hybrid» από τη Fiat λανσάρεται σε 2 κόμπακτ μοντέλα (Pulse και Fastback)
- Η Fiat υπόσχεται καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση
- Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αν θα έρθει στην Ευρώπη
Νέα υβριδική τεχνολογία «Bio-hybrid» από τη Fiat λανσάρεται σε 2 κόμπακτ μοντέλα (Pulse και Fastback)
Δεν είναι άγνωστο ότι η Fiat έχει δεσμευτεί να υπηρετήσει την «πράσινη» αυτοκίνηση. Στο πλαίσιο αυτού του στόχου, η ιταλική εταιρεία λανσάρει τη νέα τεχνολογία Bio-hybrid, δηλαδή ένα ήπια υβριδικό κινητήριο σύνολο που καταναλώνει βιοκαύσιμα, σε δύο μοντέλα για την αγορά της Βραζιλίας. Τα δύο μοντέλα που γίνεται η πρεμιέρα της καινοτόμου, κατά τη Fiat, τεχνολογίας είναι το μικρό SUV της τοπικής που ακούει στο όνομα Pulse και το Fastback, που αποτελεί την πρόταση της Fiat στα coupe Crossover.
Η Fiat υπόσχεται καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση
Κάτω από το καπό των νεότευκτων μοντέλων βρίσκεται το Τ200 mild hybrid κινητήριο σύνολο της Fiat, το οποίο παράγεται στο εργοστάσιο της μάρκας στη πόλη Betim της Βραζιλίας. Αυτό αποτελείται από τον 1.000άρι turbo Flex κινητήρα που συνεργάζεται με έναν μικρό ηλεκτροκινητήρα ισχύος 4 ίππων με το σύνολο να αποδίδει 131 άλογα με 200 Nm ροπής. Έπειτα, υπεύθυνο για τη μετάδοση της κίνησης είναι ένα επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Σε ό,τι αφορά τον ηλεκτροκινητήρα, αυτός αντλεί ενέργεια από δύο 12V μπαταρίες, μία χωρητικότητας 0,8 kWh και τη -μικρότερη- δεύτερη των 0,13 kWh, όπου δίνοντας ηλεκτρικό boost σε εκκίνησεις, παρκαρίσματα και κινήσεις με χαμηλές ταχύτητες υπόσχονται να μειώσουν τη κατανάλωση στην πόλη κατά 11,5% στο Fastback και 10,7% στο Pulse.
Δεν υπάρχει επίσημη ανακοίνωση για το αν θα έρθει στην Ευρώπη
Αυτό αποτελεί το πρώτο βήμα της Fiat για μια στροφή προς τις «πράσινες» μετακινήσεις, με την ιταλική μάρκα να βάζει στόχο τη δημιουργία οχημάτων χαμηλής κατανάλωσης και κατ΄επέκταση χαμηλών εκπομπών ρύπων, τα οποία θα μπορούν να αγοράσουν ακόμα και οι οικονομικά ασθενέστεροι. Βέβαια, η μάρκα δεν έχει ανακοινώσει ακόμη αν η τεχνολογία θα φύγει από την Βραζιλία και θα εφοδιάσει τα μοντέλα της ευρωπαϊκής γκάμας, ωστόσο αυτό μένει να δούμε στην πορεία.