Το WRC θέλει να αυξήσει τον ανταγωνισμό στο πρωτάθλημα και για αυτό θέλει να προσελκύσει περισσότερες μάρκες. Πρώτος στόχος φαίνεται πως είναι η Subaru.
Μια μάρκα θρύλος του WRC ετοιμάζεται να επιστρέψει
Να επιστρέψει στο πρωτάθλημα του WRC σκέφτεται η Subaru, μια μάρκα που έχει συνδέσει το όνομά της με τα rally, έχει κατακτήσει τρεις φορές το πρωτάθλημα Κατασκευαστών και έχει βοηθήσει οδηγούς όπως οι Colin McRae (1995), Richard Burns (2001) και Petter Solberg (2003) να στεφθούν πρωταθλητές. Η Subaru αποσύρθηκε από το WRC το 2008 λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, ωστόσο η μάρκα συνέχισε να εμπλέκεται στα rally μέσω του προγράμματος Subaru Motorsports USA και έχει ήδη αναπτύξει ένα νέο WRX αγωνιστικό.
Στο περιθώριο του EKO Ράλλυ Ακρόπολις, ο πρόεδρος της FIA, Ben Sulayem αποκάλυψε πως έχουν γίνει κάποιες πρώτες συζητήσεις για να επιστρέψει η φίρμα στο WRC. Βοηθός σε αυτό το ενδεχόμενο είναι ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, καθώς φαίνεται ότι προσπαθεί ενεργά να προσελκύσει νέες μάρκες στο πρωτάθλημα. Η Toyota, δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι κατέχει μερίδιο στη Subaru.
«Δεν είναι μυστικό ότι είχα μια καλή συνάντηση με τον κ. Akio Toyoda και τον ρώτησα τι μπορούμε να κάνουμε για να προσελκύσουμε και άλλες εταιρείες στο WRC και αυτός αναφέρθηκε στη Subaru. Η Toyota είναι κάτοχος ενός ποσοστού της Subaru και πρόκειται να υποστηρίξουν τη Subaru αν μπει. Πιστεύω ότι το να έχουμε περισσότερους κατασκευαστές είναι καλό». δήλωσε ο πρόεδρος της FIA.
Toyota και Hyundai οι μόνες εργοστασιακές ομάδες
Επί του παρόντος, η Toyota και η Hyundai είναι οι μόνες πλήρως εργοστασιακές ομάδες, αφού η Ford εκπροσωπείται μέσω του συνεργάτη της M-Sport. Ένα εμπόδιο που πρέπει να ξεπεράσει η Subaru είναι ο κινητήρας, καθώς η μάρκα δεν έχει κάποια μονάδα ισχύος που να πληροί τους κανονισμούς του WRC. Ωστόσο, ο Ben Sulayem έχει θεωρεί πως η Toyota μπορεί να βοηθήσει τη Subaru σε αυτό το κομμάτι. Αν όλα πάνε καλά, η Subaru θα μπορέσει να συμμετάσχει στο WRC από το 2027.