Την επιστροφή του wankel κινητήρα της ανακοίνωσε ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Εξυπηρέτησης Πελατών της, κ. Μazda Μartijn ten Brink στην Ευρώπη σε μια συνέντευξη που έδωσε σε ξένα μέσα ενημέρωσης ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί κα στο φαινόμενο του downsizing.
Συγκεκριμένα, ο ίδιος ανέφερε πως το επονομαζόμενο Zoom-Zoom 2030 πλάνο της εταιρείας συμπεριλαμβάνει την κατασκευή ενός αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου που θα είναι έτοιμο μέσα στο επόμενο έτος. Περισσότερες πληροφορίες δεν έχουν γίνει γνωστές, ωστόσο ο ten Brink έκανε γνωστό πως το νέο μοντέλο αυτό θα μπορεί να εξοπλιστεί προαιρετικά με έναν range-extender με την μορφή ενός κινητήρα wankel.
Ο ίδιος ξεκαθάρισε πως δεν θα είναι απαραίτητος, ωστόσο ο πρωταρχικός σκοπός του θα είναι να μην αφήσει περιθώρια για αμφισβήτηση στους πελάτες». Μαθαίνουμε ακόμα πως δεν θα χρησιμοποιηθεί κάποιος υπερτροφοδότης και ότι το περιστροφικό μοτέρ θα πάρει τον ρόλο της «γεννήτριας» ενώ λέγεται πως θα τοποθετηθεί χαμηλά στο δάπεδο του μοντέλου για να μειωθεί το κέντρο βάρους.
Στην συνέχεια, ο ten Brink εξέφρασε την πεποίθηση της μάρκας πως οι βενζινοκινητήρες θα συνεχίσουν να υπάρχουν για τουλάχιστον τα επόμενα 25 χρόνια ενώ σημείωσε πως σε αντίθεση με τις περισσότερες εταιρείες που επιλέγουν το downsizing, η Mazda θα επιλέξει διαφορετικό δρόμο, αυτόν του νέου SkyActiv μοτέρ.
...πεπατημένη και πάρα πολύ 'ΠΟΛΙΤΙΚΗ' κίνηση...