Θα μπορέσει η νέα αντιπροσωπεία της Hyundai να συνεχίσει την «αστρονομική» πορεία, που έχει η μάρκα στην ελληνική αγορά εδώ και 20 χρόνια ή θα επιλέξει συντηρητικές διαδρομές και το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού» θα αποτελέσει παρελθόν;
Επιστροφή Hyundai i30
7.003 Επισκέψεις στο άρθρο (14/10/2016)
Το νέο Hyundai i30 θα συνεχίσει να είναι το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού»;
Αν δεν πουλάει ένα όμορφο αυτοκίνητο, τότε τι πουλάει; Και η Hyundai για την απερχόμενη γενιά i30 δεν μπορούσε να πει ούτε ότι δεν πουλούσε, ούτε ότι δεν ήταν όμορφη. Το αντίθετο. Τότε γιατί άλλαξε ριζικά την σχεδιαστική της γλώσσα και έκανε το νέο i30 λιγότερο τολμηρό;
Μπορεί να διανύουμε ήδη την δεύτερη δεκαετία της τρίτης χιλιετίας, όμως παρά το φουτουριστικό του πράγματος, που θα περίμενε κανείς να βλέπει από το κοινό να προτιμά τα μοντέρνα, τα σύγχρονα και τελικά τα όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχει μία τάση προς τη στασιμότητα.
Καλύτερος εκπρόσωπος της σχεδιαστικής στασιμότητας από την VW δεν υπάρχει. Όποιος μπορεί να ξεχωρίσει τις τελευταίες τρεις γενιές Golf κερδίζει «χρυσούν ωρολόγιον». Τους τελείωσαν οι σχεδιαστές; Όχι. Τους λοβοτόμησαν όλους και μπορούν να σχεδιάζουν το ίδιο αυτοκίνητο; Πάλι όχι.
Η VW ακολουθεί ευλαβικά τη συνταγή που είναι ίσως πιο ορατή στα τηλέφωνα της Apple. Με δύο λόγια, «νέο προϊόν, ίδιο πράμα». Βλέπεις απευθύνεται σε μία τάση που έχουμε να εμπιστευόμαστε αυτό που ξέρουμε και να χάνουμε τη διάθεσή μας για περιπέτεια με νέα θέματα, σχήματα, σχέδια και προϊόντα.
Για να το πετύχεις αυτό, πρέπει το προϊόν σου να είναι συμβατικό. Γιατί το μοντέρνο ξεπερνιέται. Έτσι αν θες να δείξεις ότι είσαι σταθερή αξία, πως κάθε φορά το αυτοκίνητο που παράγεις θα είναι μεν νέο, αλλά το ίδιο σχεδιαστικά, πρέπει να έχεις αυτό που λέμε «συντηρητικό».
Μπήκε λοιπόν σε αυτή τη λογική η Hyundai. Αλλάζει τη συνταγή του μικρομεσαίου της, και αφήνει το κυνήγι της Mazda στην πρωτιά για τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας, και πιάνει το κυνήγι της VW και συγκεκριμένα του Golf. Δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής. Το ίδιο έκανε και η Peugeot με το νέο 308, και έθεσε αμέσως υποψηφιότητα να γίνει το μοντέλο με τους περισσότερους αγοραστές που επιστρέφουν στη μάρκα.
Η Hyundai το πάει ακόμη πιο επιθετικά. Με λογότυπα στο i30 που το βαφτίζουν το «αυτοκίνητο του λαού», θέλει να βάλει το μικρομεσαίο της στη θέση του Golf, που είναι το 1ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη.
Θα τα καταφέρει; Μπορεί ένα πιο στιβαρό, σοβαρό, διακριτικό και συγκρατημένο Hyundai, να χτίσει πάνω στην πιο ρεαλιστική τιμολογιακή πολιτική της μάρκας και να γίνει το επόμενο ορόσημο στη μικρομεσαία κατηγορία; Και το κυριότερο, όσον αφορά στην Ελλάδα, θα μπορέσει η νέα αντιπροσωπεία της Hyundai να συνεχίσει την «αστρονομική» πορεία που έχει η Hyundai στην ελληνική αγορά εδώ και 20 χρόνια ή θα επιλέξει συντηρητικές διαδρομές και το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού» θα αποτελέσει παρελθόν; Εσείς τι λέτε;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Μπορεί να διανύουμε ήδη την δεύτερη δεκαετία της τρίτης χιλιετίας, όμως παρά το φουτουριστικό του πράγματος, που θα περίμενε κανείς να βλέπει από το κοινό να προτιμά τα μοντέρνα, τα σύγχρονα και τελικά τα όμορφα αυτοκίνητα, υπάρχει μία τάση προς τη στασιμότητα.
Καλύτερος εκπρόσωπος της σχεδιαστικής στασιμότητας από την VW δεν υπάρχει. Όποιος μπορεί να ξεχωρίσει τις τελευταίες τρεις γενιές Golf κερδίζει «χρυσούν ωρολόγιον». Τους τελείωσαν οι σχεδιαστές; Όχι. Τους λοβοτόμησαν όλους και μπορούν να σχεδιάζουν το ίδιο αυτοκίνητο; Πάλι όχι.
Η VW ακολουθεί ευλαβικά τη συνταγή που είναι ίσως πιο ορατή στα τηλέφωνα της Apple. Με δύο λόγια, «νέο προϊόν, ίδιο πράμα». Βλέπεις απευθύνεται σε μία τάση που έχουμε να εμπιστευόμαστε αυτό που ξέρουμε και να χάνουμε τη διάθεσή μας για περιπέτεια με νέα θέματα, σχήματα, σχέδια και προϊόντα.
Για να το πετύχεις αυτό, πρέπει το προϊόν σου να είναι συμβατικό. Γιατί το μοντέρνο ξεπερνιέται. Έτσι αν θες να δείξεις ότι είσαι σταθερή αξία, πως κάθε φορά το αυτοκίνητο που παράγεις θα είναι μεν νέο, αλλά το ίδιο σχεδιαστικά, πρέπει να έχεις αυτό που λέμε «συντηρητικό».
Μπήκε λοιπόν σε αυτή τη λογική η Hyundai. Αλλάζει τη συνταγή του μικρομεσαίου της, και αφήνει το κυνήγι της Mazda στην πρωτιά για τα πιο όμορφα μοντέλα της κατηγορίας, και πιάνει το κυνήγι της VW και συγκεκριμένα του Golf. Δεν είναι ο πρώτος κατασκευαστής. Το ίδιο έκανε και η Peugeot με το νέο 308, και έθεσε αμέσως υποψηφιότητα να γίνει το μοντέλο με τους περισσότερους αγοραστές που επιστρέφουν στη μάρκα.
Η Hyundai το πάει ακόμη πιο επιθετικά. Με λογότυπα στο i30 που το βαφτίζουν το «αυτοκίνητο του λαού», θέλει να βάλει το μικρομεσαίο της στη θέση του Golf, που είναι το 1ο σε πωλήσεις στην Ευρώπη.
Θα τα καταφέρει; Μπορεί ένα πιο στιβαρό, σοβαρό, διακριτικό και συγκρατημένο Hyundai, να χτίσει πάνω στην πιο ρεαλιστική τιμολογιακή πολιτική της μάρκας και να γίνει το επόμενο ορόσημο στη μικρομεσαία κατηγορία; Και το κυριότερο, όσον αφορά στην Ελλάδα, θα μπορέσει η νέα αντιπροσωπεία της Hyundai να συνεχίσει την «αστρονομική» πορεία που έχει η Hyundai στην ελληνική αγορά εδώ και 20 χρόνια ή θα επιλέξει συντηρητικές διαδρομές και το ελληνικό «αυτοκίνητο του λαού» θα αποτελέσει παρελθόν; Εσείς τι λέτε;
Σιγά μην ρίξει τα μούτρα του ο Έλληνας να αγοράσει κορεάτικο...Προτιμάει το αυτοκίνητο του λαού την Γκόλφω...με τα χίλια δυο προβλήματα...να είναι καλά το σηματάκι στο καπό...μόνο αυτό...
Απάντηση: Η Ηyundai πάντως έχει καταγράψει πολλές πωλήσεις στο ελληνικό κοινό. Η επιλογή του καθενός στηρίζεται στα δικά του κριτήρια.
Oδηγώ Hyundai από το 1995 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τη μάρκα. Παρομοιώδης αξιοπιστία, μακράν ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει σε αυτοκίνητο. Είχα κατά καιρούς Accent, Elantra και τώρα Matrix. Το καπό ανοίγει μια φορά το χρόνο στο service και αυτό ήταν. Χαμηλά λειτουργικά κόστη, τέρατα αξιοπιστίας, δεν έχω να προσάψω το παραμικρό. Τα πρώτα μοντέλα ίσως να υστερούσαν σε ποιότητα κύλισης, αλλά εάν είναι να ανταλλάξω αυτήν με την αξιοπιστία, την ανταλλάσω! Και αυτό έκανα! Βλέπω φίλους να ταλαιπωρούνται με γερμανικά και γαλλικά και σκέφτομαι ότι έστω κι αν μου αρέσουν τα γαλλικά, δεν θα αγοράσω πότέ, διότι παραμένουν όλα τους προβληματικά. Αν ο Έλληνας έδινα βάση στην ουσία και όχι στην μάρκα, είναι σίγουρο ότι η Hyundai θα ήταν ακόμα στην κορυφή των πωλήσεων. Με 3 Hyundai στην κατοχή μου τα τελευταία 20 χρόνια και με τη σύζυγο να έχει το i10 (άλλο τέρας αξιοπιστίας, δεν σπάει, δεν χαλάει!) μπορώ να είμαι κατηγορηματικός: Hyundai και πάλι Hyundai. Κι από κοντά Kia βέβαια, που επίσης είναι μοναδικής αξιοπιστίας! Από εκεί και πέρα τα ιαπωνικά αξίζουν πάντα τον σεβασμό μας (παραμένουν όμως ακριβά σε συντήρηση) και ίσως κάποια στιγμή να επέλεγα ένα Honda ή ένα Mitsubishi. Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο όμως...ΠΟΤΕ! Είμαι σίγουρος ότι ο Βασιλάκης θα αναδείξει εκ νέου την δυναμική της Hyundai και σύντομα η μάρκα αυτή θα επιστρέψει στην κορυφή. Όσο για τον όρο "αυτοκίνητο του λαού, ΟΚ, ναι, αν το θέλετε έτσι, αυτοκίνητο του λαού οδηγώ. Ας οδηγούν άλλοι τα αυτοκίνητα των "προνομιούχων" και ας τα πληρώνουν χρυσάφι....
Oδηγώ Hyundai από το 1995 και δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τη μάρκα. Παρομοιώδης αξιοπιστία, μακράν ότι πιο αξιόπιστο υπάρχει σε αυτοκίνητο. Είχα κατά καιρούς Accent, Elantra και τώρα Matrix. Το καπό ανοίγει μια φορά το χρόνο στο service και αυτό ήταν. Χαμηλά λειτουργικά κόστη, τέρατα αξιοπιστίας, δεν έχω να προσάψω το παραμικρό. Τα πρώτα μοντέλα ίσως να υστερούσαν σε ποιότητα κύλισης, αλλά εάν είναι να ανταλλάξω αυτήν με την αξιοπιστία, την ανταλλάσω! Και αυτό έκανα! Βλέπω φίλους να ταλαιπωρούνται με γερμανικά και γαλλικά και σκέφτομαι ότι έστω κι αν μου αρέσουν τα γαλλικά, δεν θα αγοράσω πότέ, διότι παραμένουν όλα τους προβληματικά. Αν ο Έλληνας έδινα βάση στην ουσία και όχι στην μάρκα, είναι σίγουρο ότι η Hyundai θα ήταν ακόμα στην κορυφή των πωλήσεων. Με 3 Hyundai στην κατοχή μου τα τελευταία 20 χρόνια και με τη σύζυγο να έχει το i10 (άλλο τέρας αξιοπιστίας, δεν σπάει, δεν χαλάει!) μπορώ να είμαι κατηγορηματικός: Hyundai και πάλι Hyundai. Κι από κοντά Kia βέβαια, που επίσης είναι μοναδικής αξιοπιστίας! Από εκεί και πέρα τα ιαπωνικά αξίζουν πάντα τον σεβασμό μας (παραμένουν όμως ακριβά σε συντήρηση) και ίσως κάποια στιγμή να επέλεγα ένα Honda ή ένα Mitsubishi. Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο όμως...ΠΟΤΕ! Είμαι σίγουρος ότι ο Βασιλάκης θα αναδείξει εκ νέου την δυναμική της Hyundai και σύντομα η μάρκα αυτή θα επιστρέψει στην κορυφή. Όσο για τον όρο "αυτοκίνητο του λαού, ΟΚ, ναι, αν το θέλετε έτσι, αυτοκίνητο του λαού οδηγώ. Ας οδηγούν άλλοι τα αυτοκίνητα των "προνομιούχων" και ας τα πληρώνουν χρυσάφι....
Σαν κάτοχος του τελευταίου i30 diesel το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό χωρίς προβλήματα και με παροιμιώδη απουσία τριγμων,κροταλισματων και θορύβων. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα
Προσωπικα εμπιστευομαι φιρμες με μεγαλυτερο ονομα. Για παραδειγμα στην εν λογω κατηγορια δηλαδη τα μικρομεσαια, θα επελεγα τα Opel Astra, Toyota Auris και Corolla, Νissan Pulsar, Ford Focus και VW Golf, αλλα και το Honda Civic. Η Ηyundai εχει να φαει πολλα ψωμια ακομη για να πλησιασει στα επιπεδα των ανωτερω. Τονιζω βεβαια να πλησιασει γιατι δεν θα τα φτασει ποτε. Επισης, εχει ανεβασει πολυ την τιμη της. Η Kia, αν και ειναι θυγατρικη της, αφου το 50% της ανηκει στη Hyundai ειναι ανωτερη, χωρις να σημαινει οτι φτανει τα Ιαπωνικα και τα Γερμανικα. Αν κατι χαρακτηριζε τα μοντελα της Ηyundai, αυτο ηταν το καλο value for money. Τωρα που χαθηκε αυτο και η τιμη εξισωθηκε με τα ανωτερα, ποιος ο λογος να την προτιμησει κανεις εναντι μιας μεγαλυτερης εταιρειας?
Με τις τιμές που δίνει η Hyundai μάλλον θα εξαφανιστούν τελείως τα αυτοκίνητά της. Ο Δάβαρης χτύπησε ταβάνι τελικά... ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ Hyundai!! (παθών είμαι, μια φορά έκανα το λάθος)
Σε εμένα παίζει ρόλο η σχεδίαση να μην είναι πολύ προχωρημένη αν και με τον καιρό μπορεί να το συνηθίσω και έτσι γίνεται στις περισσότερες περιπτώσεις. Αρχικά όμως δεν το δέχομαι με ευχαρίστηση. Αν και δεν είμαι σε αυτούς που θαυμάζουν τη VW, στο σχεδιαστικό της κομμάτι μου αρέσει. Μπορεί να είναι κάθε μοντέλο της ειδικά στο Golf μία προσπάθεια ανανέωσης του συντηρητισμού, όμως αυτό το προτιμούν πολλοί, ανάμεσά τους και νέοι. Τα μοντέρνα σχέδια γιατί θα πρέπει να γίνουν αποδεκτά; Για την αεροδυναμική τους ίσως. Αυτή επιτυγχάνεται και με έναν συνδυασμό στον σχεδιασμό. Αυτό το σύγχρονο design πολύ κόσμος το αποφεύγει για λόγους αισθητικής που δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αλλάξει ριζικά. H Hyundai όσο συνεχίζει να βγάζει αξιόπιστα αυτοκίνητα δεν θα έχει πρόβλημα. Οι Κορεάτες, έχουν κάνει κάτι που δεν το κάνουν οι Ευρωπαίοι. Μόνον στους Ιάπωνες το συναντάς. Δεν επαναπαύονται στις δάφνες τους. Το ψάχνουν, το κυνηγούν, σέβονται τους πελάτες τους και προσπαθούν να μην τους απογοητεύσουν στην αξιοπιστία. Θέλουν αυτό που σου πουλάνε να τους βγάζει ασπροπρόσωπους για τα λεφτά που δίνεις.
Τι συγγενεια εχει ο δαβαρης με τον βασιλακη ;;;;;;
Άλλαξε η αντιπροσωπεία των Hyundai? Ο Δάβαρης δεν είναι ακόμη? Ο Δάβαρης δεν είναι εδώ και 20 χρόνια? Γιατί "ΝΕΑ" αντιπροσωπεία?
Απάντηση: Έχει επέλθει συμφωνία με τον όμιλο Βασιλάκη, με την ανάληψη των καθηκόντων να γίνεται στις αρχές του έτους.