Φουντώνουν οι φήμες για την επιστροφή του Nissan Pulsar GTI-R. Μάθετε όλη την ιστορία πίσω από το μοντέλο, αλλά και όλες τις πληροφορίες για το αν θα το δούμε στο μέλλον.
Ταξιδεύοντας κάτι περισσότερο από δύο δεκαετίες πίσω στο χρόνο (στην αρχή των 90`s) έκανε την εμφάνισή του το Nissan Pulsar GTI-R, με κωδική ονομασία N14, το οποίο γνωρίσαμε στην Ευρώπη ως Sunny GTI-R. Εκείνη η γενιά του μοντέλου ήταν και η αρχή των GTI-R εκδόσεων για την οικογένεια Pulsar, η οποία μάλιστα με τον καιρό κατάφερε να κερδίσει το παρατσούκλι «Baby Godzilla».
Σήμερα, μετά από 27 ολόκληρα χρόνια, μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα ανεξάρτητου σχεδιαστή ήρθε στο φως της δημοσιότητας, δείχνοντας το πως θα μπορούσε να μοιάζει το Nissan Pulsar GTI-R. Μάλιστα, αυτό γίνεται λίγες εβδομάδες μετά τις δηλώσεις υψηλόβαθμου στελέχους της ιαπωνικής φίρμας, που θέλουν την αντικατάσταση του 370Z να αργεί τουλάχιστον δύο χρόνια. Ως εκ τούτου προκύπτει εύλογα το συμπέρασμα του να εμπλουτιστεί η γκάμα των σπορ μοντέλων της Nissan ξεκινώντας από μικρότερα και πιο προσιτά στην αγορά μοντέλα.
Αισθητικά, το Pulsar GTI-R έχει λάβει πολλές επιρροές και στοιχεία από τον παλαιότερο προκάτοχό του. Ο εμπρός προφυλακτήρας έχει επιθετική σχεδίαση με κοφτερές γραμμές και έντονες καμπύλες, ενώ εντύπωση προκαλεί και ο αεραγωγός του καπό, που παραπέμπει στο Nissan Sunny GTI-R που προαναφέρθηκε. Από εκεί και πέρα το ισχυρό μοντέλο βασίζεται σε τρίθυρο αμάξωμα (το Pulsar διατίθεται αποκλειστικά ως πεντάθυρο) με μια έντονη νεύρωση να διατρέχει όλο το πλαϊνό μέρος, καταλήγοντας πίσω όπου γίνεται ορατή η μεγάλη αεροτομή, θυμίζοντας εν πολλοίς το στίλ του N14. Αξίζει να αναφερθεί πως βάση για αυτή τη σπουδή αποτελεί το Nissan Pulsar NISMO Concept που είχε παρουσιαστεί στο Παριζιάνικο Σαλόνι Αυτοκινήτου το 2014.
Όσον αφορά στην «καρδιά» που θα κρύβεται κάτω από το καπό του «καυτού» ιαπωνικού μοντέλου, λόγος γίνεται για τον τετρακύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λτ. με απόδοση 280 ίππων και 390 Nm ροπής, που συναντούμε στο νέο Renault Megane RS, χωρίς ωστόσο να αποκλείεται ο εξοπλισμός του μοντέλου με μια βελτιωμένη έκδοση του 1.600άρη DiG-T (ισχύς 190 PS και 240 Nm). Η μετάδοση της κίνησης δε, θα γίνεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ προαιρετικά θα υπάρχει και η επιλογή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, όπως ακριβώς και στο Megane RS.
Τέλος, για την ιστορία θυμίζουμε πως το Nissan Sunny GTI-R των 90`s φιλοξενούσε στο μηχανοστάσιο του τον περίφημο 2-λιτρο turbo βενζινοκινητήρα με κωδική ονομασία SR20DET ισχύος 230 ίππων με 280 Nm ροπής, ο οποίος χρησιμοποιήθηκε μεταξύ άλλων και στις γενιές S14 και S15 της Silvia και αποτέλεσε πόλο έλξης για ποικίλες βελτιώσεις και μετατροπές.
Εσείς θα θέλατε να δείτε την επιστροφή του Pulsar GTI-R από τη Nissan;
ειμαι φανατικος οπαδος της nissan και δεν τα αλλαζω με αλλη μαρκα nissan almera n16 1800cc με 280.000χλμ.αν ερθει και με το 1600cc και με περιππου 30.000ε το εχω ηδη αγορασει
Ναι θα το ήθελα αλλά όχι με δίλιτρο κινητήρα. Είναι απαγορευτικός για την Ελλάδα. Ενας βελτιωμένος 1600αρης πιστεύω θα ήταν ο κατάλληλος. Και με 200+ άλογα θα ήταν η ιδανικη επιλογή !
ειμαι φανατικος οπαδος της nissan και δεν τα αλλαζω με αλλη μαρκα nissan almera n16 1800cc με 280.000χλμ.αν ερθει και με το 1600cc και με περιππου 30.000ε το εχω ηδη αγορασει
https://www.msn.com/en-us/autos/news/nissan-to-end-production-of-the-pulsar-in-europe/ar-AAuQKDR?li=AA8sb7 ΤΕΛΟΣ ΤΟ PULSAR ΦΕΤΟΣ.
Ναι θα το ήθελα αλλά όχι με δίλιτρο κινητήρα. Είναι απαγορευτικός για την Ελλάδα. Ενας βελτιωμένος 1600αρης πιστεύω θα ήταν ο κατάλληλος. Και με 200+ άλογα θα ήταν η ιδανικη επιλογή !
δεν ξέρω να γελάσω ή να κλάψω με την χαζή αντίληψη περί σπορ gti της nissan