Λίγο μετά την παρουσίαση της νέας γενιάς του Ranger, του Pick-Up της Ford, έκαναν την εμφάνισή τους τα πρώτα σενάρια για επιστροφή του Maverick, ως μια επιβατική εκδοχή του πρώτου. Macho στιλ από το Ranger, μεγάλο μεταξόνιο που μεταφράζεται σε τεράστιους χώρους και τεχνολογίες από το πάνω ράφι της Ford στην φαρέτρα του επερχόμενου μεγάλου SUV.
Η ονομασία Maverick χρησιμοποιείται από την Ford για 50 και πλέον χρόνια, έχοντας περάσει από πολλά διαφορετικά στάδια στην πορεία των ετών. Το 1970 ξεκίνησε ως ένα compact διαστάσεων sedan και coupe για τη Νότια Αμερική, συνέχισε ως ένα Nissan Patrol με σήματα της Ford στην μακρινή Αυστραλία και κατέληξε να πωλείται στην Ευρώπη από το 1993 έως το 1999 ως μια εκδοχή της δεύτερης γενιάς του Nissan Terrano με σήματα της Ford. Μετέπειτα, από το 2001 έως το 2008 λανσαρίστηκε στην Ευρώπη ως το Maverick που οι περισσότεροι έχετε δει να κυκλοφορεί στο δρόμο και μετέπειτα έδωσε τη σκυτάλη στο Kuga. Σήμερα, λίγες εβδομάδες μετά την επίσημη πρεμιέρα του Ford Ranger, έρχονται τα πρώτα σενάρια της επιστροφής του Maverick ως η επιβατική, ενδεχομένως 7θέσια εκδοχή του «αγροτικού» της Ford, κάτι το οποίο είχε πράξει και παλιότερα η Nissan με το Pathfinder, που ήταν το επιβατικό Navara.
Macho εμφάνιση, hi-tech καμπίνα & χώροι για γίγαντες
Οι ψηφιακά επεξεργασμένες εικόνες που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας από το ρωσικό Μέσο kolesa.ru, δείχνουν το επικείμενο Ford Maverick σε χρώμα παρόμοιο με αυτό που λανσαρίστηκε το Ranger. Αισθητικά, στο επρός μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα που αντλεί στοιχεία από το μεγαλύτερο F-150 και οι προβολείς σε σχήμα «C». Κατά τα λοιπά, το αμάξωμα στο σύνολό του χαρακτηρίζεται από μυώδεις καμπύλες, ακολουθώντας την παγκόσμια σχεδιαστική λογική της Ford, ενώ πίσω κυριαρχούν οι μεγάλες επίπεδες επιφάνειες. Αξιο αναφοράς το τεράστιο μεταξόνιο των 3,22 μέτρων που φαίνεται να διατήρησαν οι σχεδιαστές για το Maverick, το οποίο εφόσον επιβεβαιωθεί μεταφράζεται σε τεράστιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, αλλά και την άνετη ενσωμάτωση τρίτης σειράς καθισμάτων με άπλετο «αέρα» και γι αυτούς.
Πέρα από χώρους αλάνας, η καμπίνα του Maverick θα έχει ατόφια τα τεχνολογικά καλούδια του Ranger. Στο ταμπλό του Ranger ξεχωρίζουν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής των 10,1 ή 12 ιντσών που περιλαμβάνει το τελευταίο σύστημα SYNC 4 της Ford, που θεωρείται δεδομένο πως θα χρησιμοποιηθεί και στο Maverick.
Νέος V6 turbodiesel 3 λίτρων & 2 λτ. Single ή Bi-Turbo
Το highlight του νεότερου Ford Ranger, πάνω στο οποίο θα βασιστεί εφόσον υλοποιηθεί το Maverick, είναι ο νέος 3λιτρος V6 turbodiesel κινητήρας της μάρκας. Επιπλέον, το Pick-Up προσφέρεται με τον 2λιτρο, 4κύλινδρο κινητήρα πετρελαίου σε εκδόσεις Single-Turbo και Bi-Turbo, με το μονής υπερτροφοδότησης σύνολο να προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Αυτά τα σύνολα αναμένεται να περάσουν ως δάνειο στο θηριώδες αμερικανικό SUV, που θα βρεθεί πάνω από το Explorer στην ιεραρχία, αν και η Ford δεν έχει αποκαλύψει περισσότερα τεχνικά στοιχεία για τους κινητήρες.
Εσάς πως σας φαίνεται το ενδεχόμενο επιστροφής του Ford Maverick; Θα θέλατε να το δείτε ξανά στους δρόμους ακόμα και ως ένα πολύ πιο θηριώδες SUV;