ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρευνα: Έρχεται «έκρηξη» στις πωλήσεις αυτοκινήτων λόγω πανδημίας

25.982 Επισκέψεις στο άρθρο (18/12/2020)

Μέσα στους επόμενους 6 μήνες οι πωλήσεις αυτοκινήτων θα παρουσιάσουν μεγάλη αύξηση, καθώς ο ένας στους τρεις που δεν διαθέτει αυτή την στιγμή κάποιο όχημα, σκοπεύει να αγοράσει.

Οι «millennials», οι γυναίκες και οι άνδρες ηλικίας μεταξύ 24-39 ετών, αναμένεται να ηγηθούν της αύξησης στις πωλήσεις αυτοκινήτου μέσα στους επόμενους έξι μήνες σε ολόκληρο τον κόσμο, αντιπροσωπεύοντας το 45% αυτών που θα αγοράστουν για αυτοκίνητο για πρώτη φορά στην ζωή τους, σύμφωνα με την έρευνα που έκανε της ΕΥ με τίτλο Mobility Consumer Index 2020. Η έρευνα αυτή διεξήχθη σε 9 χώρες (Κίνα, Γερμανία, Ινδία, Ιταλία, Σιγκαπούρη, Νότια Κορέα, Σουηδία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες) και κατέγραψε τις απόψεις συνολικά 3.300 καταναλωτών.

Σχεδόν το 1/3 (31%) των ερωτηθέντων που δεν διαθέτουν αυτή την στιγμή αυτοκίνητο δήλωσαν ότι σκοπεύουν να αγοράσουν ένα εντός των επόμενων έξι μηνών, ενώ 1/ 5 (20%) που έχουν ήδη αυτοκίνητο δηλώνουν ότι είναι ανοιχτοί στο ενδεχόμενο να αγοράσουν ένα δεύτερο όχημα. Και στις δύο περιπτώσεις, οι ερωτηθέντες ανέφεραν πως η πανδημία του COVID-19 είναι ένας από τους κορυφαίους λόγους που σκέφτονται να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο.

Πάνω από το 3/4 (78%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν τα αυτοκίνητά τους για ταξίδια μετά την πανδημία, με τους «millennials» να αποτελούν το 52% που έδωσαν αυτή την απάντηση.

Aκόμα, το 71% εκείνων που δεν έχουν ακόμα αυτοκίνητο αλλά ψάχνουν να βρούν, δηλώνουν πως θα αγοράσουν ένα μοντέλο με κινητήρα βενζίνης ή ντίζελ, με αυτούς που θέλουν να αγοράσουν κάποιο υβριδικό να αποτελούν το 23% και αυτούς που θέλουν κάποιο αμιγώς ηλεκτρικό μόλις το 6%.

Ο John Simlett, επικεφαλής της EY για την έρευνα αυτή δήλωσε: «Η πανδημία αναδιαμορφώνει την αγορά. Το να ηγούνται οι «millennials» στην αύξηση της απόκτησης αυτοκινήτων παγκοσμίως θα ήταν αδιανότητο πριν από ένα χρόνο, ιδίως όσον αφορά την αγορά μη ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Ο κλάδος πρέπει να αναγνωρίσει ότι υπάρχει μια νέα αγορά εκεί έξω που δεν υπήρχε μέχρι πολύ πρόσφατα. Αλλά με περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν αυτοκίνητα και με την χρήση αυτοκινήτων να αναμένεται να αυξηθεί, αυτό αφήνει τους υπεύθυνους χάραξης πολιτικής με μερικές πολύ δύσκολες ερωτήσεις: Πώς θα φιλοξενήσουμε όλα αυτά τα αυτοκίνητα στους δρόμους; Πώς θα επηρεάσει αυτή η τάση τις επενδύσεις στις δημόσιες μεταφορές; Με απλά λόγια, είναι αυτό βιώσιμο, και αν όχι, τι πρέπει να γίνει και από ποιον;»

Η έρευνα της ΕΥ διαπιστώνει επίσης ότι οι δημόσιες συγκοινωνίες θα δεχθούν σοβαρό πλήγμα, με τη χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς για τη μετάβαση στην εργασία να εμφανίζεται μειωμένη κατά 69%., για αναψυχή και ψυχαγωγία κατά 61% και για κοινωνικές δραστηριότητες και οικιακές ανάγκες κατά 53%.
 

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER