ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Έρευνα: Κινέζικα το 1/3 των αυτοκινήτων παγκοσμίως έως το 2030

1.809 Επισκέψεις στο άρθρο (2/7/2024)
Έρευνα: Κινέζικα το 1/3 των αυτοκινήτων παγκοσμίως έως το 2030

- «Προχωρούν με σταθερότητα προς την παγκόσμια κυριαρχία».
- «Οι δασμοί θα κερδίσουν μόνο χρόνο και τίποτα περισσότερο».
- Στο 12% το μερίδιο των κινεζικών ΙΧ στην Ευρώπη έως το 2030.
- Οι κρατικές επιδοτήσεις και οι... «υπερωρίες» στα ατού της Κίνας.

«Προχωρούν με σταθερότητα προς την παγκόσμια κυριαρχία»

Την ώρα που η Ευρώπη και οι ΗΠΑ προσπαθούν να προστατεύσουν τις αγορές τους και τις αυτοκινητοβιομηχανίες τους από τις κινεζικές μάρκες αυτοκίνητων, οι οποίες εξαπλώνονται ολοένα και περισσότερο, μία έκθεση έρχεται να δείξει πως οι Κινέζοι συνεχίζουν με σταθερότητα την πορεία τους προς την παγκόσμια κυριαρχία. Αναλύοντας τα παραπάνω με αριθμούς, η εταιρεία AlixPartners αναφέρει πως οι κινεζικές μάρκες αυτοκινήτων αναμένεται να έχουν μερίδιο αγοράς 33% σε ολόκληρο τον κόσμο έως το 2030, δηλαδή το 1/3!

«Οι δασμοί θα κερδίσουν μόνο χρόνο και τίποτα περισσότερο», λένε αναλυτές.

Τόσο οι ΗΠΑ, όσο και η Ευρώπη έχουν ανακοινώσει δασμούς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα, αλλά οι αναλυτές της AlixPartners εξήγησαν πως οι Κινέζοι έχουν ήδη βρει τη λύση σε αυτό. Στην έκθεση που δημοσίευσαν στάθηκαν στο γεγονός πως οι BYD, Chery και Great Wall έχουν γνωστοποιήσει σχέδια για παραγωγή στο Μεξικό και στην Ευρώπη, ενώ η BYD και η Great Wall έχουν επίσης ανακοινώσει σχέδια παραγωγής στη Βραζιλία. Από κει και μετά, η SAIC, LeapMotor και Geely έχουν ανακοινώσει πλάνο παραγωγής στην Ευρώπη. Ως εκ τούτου, οι αναλυτές της AlixPartners υπογράμμισαν πως: «Οι δασμοί θα κερδίσουν μόνο χρόνο και τίποτα περισσότερο».

Στο 12% το μερίδιο των κινεζικών ΙΧ στην Ευρώπη έως το 2030

Δημοσιεύοντας περισσότερα στοιχεία, στην έρευνα της η AlixPartners αναφέρει πως το μερίδιο των κινεζικών μαρκών στην αγορά αυτοκινήτων αναμένεται να διπλασιαστεί στην Ευρώπη σε 12% έως το 2030 και να υπερδιπλασιαστεί στη Ρωσία, φτάνοντας το 69%. Τριπλάσιο θα είναι το μερίδιο στην Κεντρική Αμερική και τη Νότια Αμερική φτάνοντας στο 28%, ενώ σχεδόν θα τετραπλασιαστεί στη Μέση Ανατολή και την Αφρική στο 39%. Οι κινεζικές μάρκες αναμένεται επίσης να επιτύχουν περισσότερο από 30% μερίδιο αγοράς στη Νότια Ασία και τη Νοτιοανατολική Ασία, από μόλις 3% το 2024. Σε ότι αφορά την αγορά της Κίνας, οι κινεζικές μάρκες κατέχουν επί του παρόντος το 59 τοις εκατό της αγοράς και υπολογίζεται να φτάσουν το μερίδιο του 72 τοις εκατό έως το 2030, καταλήγει η έρευνα της AlixPartners.

Οι κρατικές επιδοτήσεις και οι... «υπερωρίες» στα ατού της Κίνας

Κλείνοντας, κάνοντας μία καταγραφή των πλεονεκτημάτων που έχουν οι κινέζοι κατασκευαστές έναντι των υπολοίπων, η AlixPartners αναφέρεται στις χαμηλές τιμές λόγω των κρατικών επιδοτήσεων. Επίσης κάνει αναφορά στην «κουλτούρα υπερωριών» στην Κίνα, επιτρέποντας στις εταιρείες να κυκλοφορούν νέα οχήματα και ενημερώσεις προϊόντων πιο γρήγορα από τους ανταγωνιστές τους στο εξωτερικό. Θυμίζουμε πως ορισμένες εταιρείες υλικών μπαταριών με έδρα την Κίνα έχουν κατηγορηθεί ότι εμπλέκονται σε περιστατικά καταναγκαστικής εργασίας.

Autotriti.gr
LINGLONG VS VREDESTEIN