Τελευταία των Μοϊκανών φαίνεται πως έχει μείνει η Bugatti, από τις εταιρείες που βρίσκονται υπό τη σκέπη του VW Group, όσον αφορά στο λανσάρισμα SUV μοντέλου, ωστόσο αυτό δεν επηρεάζει τους ανεξάρτητους σχεδιαστές να εκφράσουν τις... ανησυχίες τους.
Η κατηγορία των SUV αποκτά ολοένα και περισσότερους εκπροσώπους σε όλα τα μεγέθη, ακόμα και από φίρμες που μέχρι πρότινος θεωρείτο βλασφημία να πει κανείς ότι πρόκειται να λανσάρουν SUV. Ποιος θα σας έλεγε, πριν κάποια χρόνια, ότι η Lamborghini και η Bentley θα παρουσίαζαν SUV μοντέλα και δεν θα βάζατε τα γέλια; Κι όμως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να εμφανιστούν τέτοια μοντέλα, από τέτοιες μάρκες.
Μια εκ των τελευταίων στη λίστα μάρκα που παραμένει «άσπιλη» στο βωμό των SUV είναι και η Bugatti, παρόλο που όλες οι αδελφές εταιρείες που ανήκουν στο Volkswagen Group έχουν εντάξει πλέον στο δυναμικό τους τέτοια μοντέλα. Η Porsche εδώ και χρόνια έχει την Cayenne, η Bentley την Bentayga, η Lamborghini πολύ πρόσφατα παρουσίασε την πολυαναμενόμενη Urus, ενώ ακόμα και οι πιο προσιτές μάρκες όπως η SEAT και η Skoda έβαλαν στη φαρέτρα τους για πρώτη φορα SUV και Crossover μοντέλα (σ.σ. Ateca και Arona για τη SEAT, Kodiaq και Karoq για τη Skoda).
Αυτά πρέπει να σκέφτηκε ο ανεξάρτητος σχεδιαστής, Nikita Aksyonov, και προχώρησε στην ψηφιακά επεξεργασμένη πρόταση για το SUV μοντέλο της Bugatti. Αισθητικά, το μοντέλο έχει λάβει πληθώρα δανείων από την Chiron στο σύνολο του αμαξώματος δημιουργώντας ένα πληθωρικό και μυώδες SUV, χωρίς να είναι σίγουρο το μοντέλο που επέλεξε ο σχεδιαστής να βασίσει τη δημιουργία του.
Επιστρέφοντας, τέλος, στην πραγματικότητα δεν υπάρχει η παραμικρή ένδειξη για τη δημιουργία ενός τέτοιου μοντέλου και ούτε πιστεύουμε ότι θα υπάρξει ποτέ, ωστόσο οφείλουμε να διατηρήσουμε τις επιφυλάξεις μας, μιας και όπως προαναφέρθηκε, και για άλλες μάρκες ήταν σενάριο επιστημονικής φαντασίας το λανσάρισμα SUV μοντέλων, όμως πραγματοποιήθηκε και σε κάποιες περιπτώσεις κυκλοφορούν ήδη στο δρόμο.