Οι πρώτες κατασκοπευτικές εικόνες της επερχόμενης δεύτερης γενιάς του Peugeot 208 ήρθαν στο φως της δημοσιότητας και, αν και με βαρύ καμουφλάζ, αποκαλύπτουν αρκετά στοιχεία για την εξωτερική του σχεδίαση.
Η πρώτη γενιά του Peugeot 208 έκανε το ντεμπούτο της το 2013 και μετρά ήδη τέσσερα χρόνια ζωής στην αγορά. Παρόλο που ανανεώθηκε το 2016, σχεδόν στο μέσο του κύκλου ζωής του, οι άνθρωποι της φίρμας εργάζονται ήδη πάνω στην εξέλιξη της νέας δεύτερης γενιάς του δημοφιλούς γαλλικού μικρού, η οποία θα φέρει σημαντικές αλλαγές τόσο στην εξωτερική εμφάνιση, όσο και στις τεχνολογίες που θα το εξοπλίζουν.
Οι πρώτες εικόνες δείχνουν, σύμφωνα με τις πληροφορίες των «κατασκόπων», την κορυφαία GTi έκδοση του 208 σε δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους της νότιας Ευρώπης. Παρόλο που οι άνθρωποι της Peugeot έχουν καμουφλάρει βαριά το «μουλάρι» των δοκιμών, φαίνεται σε μεγάλο βαθμό πως υιοθετεί πλήθος στοιχείων από τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, εκπρόσωπος της οποίας είναι και το πρόσφατα παρουσιασμένο μεγαλύτερο νέο 508.
Αναλυτικότερα, στο εμπρός μέρος συναντούμε νέους προβολείς με τρία κάθετα στοιχεία και τη νέα τοποθετημένη χαμηλότερα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο γρίλια. Επιπλέον, παρατηρούμε του μυώδεις ώμους μπροστά, αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα πίσω που θυμίζουν εν πολλοίς εκείνα του 508, ενώ το γενικότερο σύνολο του αμαξώματος φαίνεται να έχει αλλαγές στη σχεδίαση με την ενσωμάτωση περισσότερων ακμών.
Όσον αφορά στη βάση της νέας γενιάς του Peugeot 208 και κατ΄επέκταση του 208 GTi, σύμφωνα με πληροφορίες, θα είναι η νέα πλατφόρμα EMP1, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο ντεμπούτο του επερχόμενου DS3 Crossback, ενώ δεν είναι μυστικό πως το PSA Group εργάζεται πάνω στην εξέλιξη μιας ολοκαίνουργιας πλατφόρμας CMP (Common Modular Platform) με τον κινέζικο κολοσσό Dongfeng Motor, η οποία είναι ειδικά σχεδιασμένη για αυτοκίνητα που ανήκουν στην μικρή κατηγορία. Αυτή η πλατφόρμα, η οποία ονομάζεται e-CMP, δίνει τη δυνατότητα στο 208 να αποκτήσει για πρώτη φορά ηλεκτρική έκδοση, για την οποία η γαλλική εταιρεία έχει φροντίσει να κρατήσει ερμητικά κλειστά τα χαρτιά της προς το παρόν.
Πέραν της ηλεκτρικής έκδοσης όμως, όσον αφορά στα μηχανικά σύνολα που θα απαρτίζουν τη γκάμα του νέου 208 πληροφορίες από το στρατόπεδο της Peugeot αναφέρουν πως οι κινητήρες με turbo ή χωρίς θα είναι τα τρικύλινδρα και τετρακύλινδρα μοτέρ του γαλλικού Group. Δεδομένη θεωρείται η εισαγωγή του τρικύλινδρου PureTech βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,2 λτ. με ισχύ από 82 έως και 110 ίππους, καθώς επίσης και του νέου downsized τετρακύλινδρου πετρελαιοκινητήρα BlueHDi 130 S&S χωρητικότητας 1.5 λτ.. Επιπλέον, στην κορυφή της γκάμας το 208 GTi θα συνεχίσει να εφοδιάζεται με τον «εκρηκτικό» turbo 1.600άρη THP κινητήρα ισχύος 208 ίππων.