Ιταλικά Μέσα θέλουν τη Lancia να αναβιώνει λανσάροντας ως πρώτο μοντέλο στη νέα της σελίδα, το πρώτο SUV στην ιστορία της. Όλα αυτά στον απόηχο της συγχώνευσης των Ομίλων FCA (Fiat-Chrysler) και PSA (Peugeot-Citroen).
Οι συγκυρίες και κάποιες αποφάσεις στο εσωτερικό του ομίλου περιόρισαν σε εσωστρέφεια την Lancia, κάτι που πρόκειται να αλλάξει οσονούπω, σύμφωνα με πηγές από την Ιταλία, μετά την συγνώνευση του FCA Group από τον όμιλο PSA. Όπως αναφέρουν οι ίδιες πηγές, το πρώτο μοντέλο που θα εγκαινιάσει το νέο ξεκίνημα της Lancia θα είναι ένα μικρό SUV, που θα αποτελέσει παράλληλα και το πρώτο όχημα ελεύθερου χρόνου της εταιρείας στην ιστορία της. Κάνοντας τη σύνδεση με την ομόσταβλη Alfa Romeo, εκεί που πρόκειται να δούμε σύντομα την έκδοση παραγωγής του μικρού SUV της εταιρείας, της Tonale, του δεύτερου κατά σειρά SUV στη γκάμα, ενισχύεται ακόμη περισσότερο η ευστάθεια για αυτό σενάριο.
Τα σχέδια που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας είναι δουλειά ενός φίλου της Lancia, του Andrea Bonamore, και αναρτήθηκαν σε ιταλικό αυτοκινητικό club. Σύμφωνα με αυτά, το επερχόμενο SUV θα χαρακτηρίζεται από ένα καμπυλόγραμμο μοτίβο με μοντέρνες γραμμές, το οποίο όμως θα διατηρεί αναλλοίωτα τα στοιχεία ταυτότητας της μάρκας.
Ιταλικά Μέσα θέλουν το πρώτο SUV της Lancia να ακούει στο όνομα «Musa». Σε όσους θυμίζει κάτι η συγκεκριμένη ονομασία, πρόκειται για ένα μικρό πολυμορφικό που κυκλοφόρησε από το 2004 έως το 2012 στους δρόμους της Ευρώπης. Εφόσον επιβεβαιωθούν όλα τα παραπάνω, το νέο SUV της Lancia θα σημάνει την επιστροφή της Lancia στην κανονικότητα, ήτοι στην έξοδο της φίρμας σε άλλες αγορές της Ευρώπης εκτός Ιταλίας. Μένει να δούμε τι θα γίνει...
Εσείς θέλετε να δείτε ένα νέο μοντέλο από τη Lancia να κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους;
....Να ενα καλο νεο! Η Lancia εχει μια σημαντικη ιστορια και εχει να προσφερει πολλα ακομη. Εγω θα ηθελα μια νεα Delta, αλλα και μια πληρη γκαμα σε ολες τις κατηγοριες. Ας ελπισουμε η συγχωνευση PSA με FCA να εχει θετικη καταληξη. Παντως αξιζει να πουμε οτι μολις ανακοινωθηκε η συγχωνευση των δυο ομιλων, η μετοχη της PSA εχασε 8.7%, ενω η μετοχη της FCA ανεβηκε 8.3%!!!!! Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του.
Όχι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου από αυτήν την εταιρεία,ας την κλείσουν να μην μπαίνουν άλλο μέσα μπας και γίνουν υγειης εταιρεία και όχι κερδοφορίας.
....Να ενα καλο νεο! Η Lancia εχει μια σημαντικη ιστορια και εχει να προσφερει πολλα ακομη. Εγω θα ηθελα μια νεα Delta, αλλα και μια πληρη γκαμα σε ολες τις κατηγοριες. Ας ελπισουμε η συγχωνευση PSA με FCA να εχει θετικη καταληξη. Παντως αξιζει να πουμε οτι μολις ανακοινωθηκε η συγχωνευση των δυο ομιλων, η μετοχη της PSA εχασε 8.7%, ενω η μετοχη της FCA ανεβηκε 8.3%!!!!! Ας βγαλει ο καθενας τα συμπερασματα του.
Επιτέλους!
Περιμένω ..έχω εμπιστοσύνη στην εταιρεία.
Οχι μόνο suv, αλλα και άλλα μοντέλα!
Επιτέλους! @ PanosK: μια Delta θα ήταν ό,τι καλύτερο, αλλά προτιμώ συνέχεια της 1ης και 2ης γενιάς, όχι το στυλ της τελευταίας.
Όχι δεν υπάρχει λόγος ύπαρξης ενός τέτοιου από αυτήν την εταιρεία,ας την κλείσουν να μην μπαίνουν άλλο μέσα μπας και γίνουν υγειης εταιρεία και όχι κερδοφορίας.