2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Λίαν συντόμως λέγεται ότι θα παρουσιαστεί το επερχόμενο Nissan Micra, επιβεβαιώνοντας τις αποκλειστικές πληροφορίες, που σας είχαμε παρουσιάσει.
Έρχεται το Nissan Micra
13.095 Επισκέψεις στο άρθρο (7/7/2016)
Σας αποκαλύπτουμε τις νέες πληροφορίες για το μελλοντικό Nissan Micra, το οποίο όπως φαίνεται δεν θα αργήσει και πολύ να κάνει το ντεμπούτο του. Πότε θα το δούμε και επίσημα όμως;
Το νέο Micra θα διαθέτει ένα πολύ σφηνοειδές αμάξωμα με έντονες ακμές και καμπύλες. Χαρακτηριστικότερη όλων είναι αυτή που ξεκινάει πάνω από τα μπροστινά φανάρια σαν να ήταν φρύδι, κατεβαίνει απότομα κάτω ώστε να τονίσει τους θόλους, κάνει ένα «σπάσιμο» στη μέση της πόρτας του οδηγού, και στη συνέχεια ρέει αρμονικά προς τα πίσω ώστε να τονιστεί ο δυναμισμός του μοντέλου.
Βέβαια, εκτός από την έντονη αυτή καμπύλη, προεξέχοντα στοιχεία της εμφάνισης του μοντέλου είναι η μεγάλη μάσκα σε σχήμα V, ο προφυλακτήρας με τις επιβλητικές εισαγωγές αέρα, τα μακρόστενα LED φανάρια και η γραμμή της οροφής που πέφτει αρμονικά προς τα πίσω δίνοντας την αίσθηση κουπέ αμαξώματος την ώρα που το γυαλί στην πίσω κολόνα ενισχύει το οπτικό τρικ ότι η οροφή αιωρείται.
Μεγαλύτερο και σε νέο πάτωμα
Οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως το 5ης γενιάς Micra θα μπει στην παραγωγή το 2017 και ότι για την κατασκευή του θα συνδράμει και η Renault. Όσον αφορά στις διαστάσεις του, το μήκος του θα ανέρχεται στα 4.010 χλστ., το πλάτος του στα 1.780 χλστ. και το ύψος του μόλις στα 1.385 χλστ., την ώρα που το μεταξόνιο θα εκτείνεται στα 2.570 χλστ. Δηλαδή θα είναι αισθητά μεγαλύτερο σε σχέση με το υπάρχον με ότι αυτό συνεπάγεται για το νέο προσανατολισμό του. Σχετικά με το πάτωμα, οι πληροφορίες μας αναφέρουν πως θα βασιστεί στην πλατφόρμα CMF-B της συμμαχίας Renault-Nissan
Με turbo κινητήρες και πιθανόν… diesel;
Ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί τίποτα από επίσημα χείλη, οι πληροφορίες όμως όσον αφορά στην γκάμα των κινητήριων συνόλων του μοντέλου είναι πολύ ενθαρρυντικές καθώς όπως όλα δείχνουν η γκάμα θα είναι πληρέστερη και σύμφωνη με τις προσταγές της εποχής. Αιχμή του δόρατος θα είναι πάλι οι βενζινοκινητήρες, ξεχάστε όμως τον υπάρχων 1,2 λτ. Η Nissan θα επωφεληθεί από την αδερφή Renault και το Micra θα λάβει -το πιθανότερο- τον 0,9 TCe των 90 ίππων καθώς και τον 1,2 TCe των 120 ίππων. Μάλιστα, δεν αποκλείεται να δούμε και την έκπληξη, δηλαδή για πρώτη φορά έναν diesel κινητήρα κάτω από το καπό. Το τελευταίο, ωστόσο, θα κριθεί προς τα τέλη του 2016.
Το σημαντικό νέο στοιχείο σας κρατήσαμε για το τέλος, αφού το νέο Nissan Micra αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, με το εμπορικό του ντεμπούτο να τοποθετείται χρονικά μέσα στο 2017 στις ευρωπαϊκές αγορές.
Το πίσω μέρος παραπέμπει στον μεγαλύτερο «αδελφό», Nissan Pulsar.
Με το νεο μοντελο η nissan κερδιζει κατα κρατος καθε αντιπαλο με το ομορφοτερο μικρο χωρις αμφιβολια.Πληρες και απο πλευρας κινητηρων και με περγαμηνες εγγυησεις απο την μαμα εταιρεια μονο επιτυχια θα δει και μαλιστα πανευκολα κανοντας περα καθε πιθανο αμφισβητια του!! Οι γιαπωνεζοι φερνουν αερα αισθητικης ανωτεροτητας στην κατηγορια δινοντας μαθηματα στους γυρω τους!!
πολύ ωραίο νεανικό και επιθετικό σχήμα!όπως είχα σχολιάσει και στο παρελθόν για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν αφιχθεί και με disel κινητήρα και η Ελληνική αντιπροσωπεια Θεοχαρακης το κρατήσει χαμηλά σε τιμή και το επιτοκιο που τωρα το εχει στο 9 % το κατεβασει στο 5% που εχουν αλλες εταιριες, θα δημιουργήσει μια κατηγορία απο μόνο του και θα πουλήσει σαν τρελό περνώντας σε πωλήσεις και τον μεγαλύτερο αδελφό του Q. δημιουργώντας φόβο τρόμο στον ιταλογερμανογαλλικο και κορεατικο άξονα της κατηγορίας!!!ειδομεν
Ξυνόμουν και δεν είχα τί να κάνω και λέω δεν κάθομαι να τρολλάρω λίγο τον πανεπιστήμονα γερμανοτσολιά που δεν ξέρει τίποτα από αυτοκίνητα αλλά σχολιάζει τα πάντα? Λοιπόν ναι έχεις δίκιο δεν είναι τούρκικο (εκεί φτιάχνει τα φορτηγά της! χαχαχα) και οφείλω να ζητήσω συγνώμη αλλά μάλλον ...ινδικό, βραζιλιάνικο, βιετναμέζικο! χαχαχα "Mercedes-Benz's global assembly network: The new plant in Brazil is part of Mercedes-Benz’s global assembly network. This network also includes the production facilities in Hungary, Finland, Mexico, India, Indonesia, Malaysia, Thailand and Vietnam." ΟΚ μην χαλιέσαι μπορεί τα μαλακά πλαστικά σου να είναι γερμανικά χαχαχα Αλλά και στον Άρη να φτιάχνεται πάλι ζημιάρικο θα είναι χαχαχα Υ.Γ.: Μην γράφεις κεφαλαία=φωνάζεις...Κούλαρε μεγάλε
Γερμανοτσολιά το Mercedes σου A class που οδηγάς γερμανικό είναι ή τούρκικο?
@ουδεν:Ειναι κριμα που για να μου την πεις κανεις το χαζο. 1)Δεν ειναι ΚΑΤΑΦΑΝΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΝΕΟ ΜΙΚΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΟ ΤΟΥ ΚΛΙΟ;; ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΡΕΝΩ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΟΝΤΑΙ! 2)ΔΕ ΞΕΕΩ ΚΑΜΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΛΙΞΕ ΟΧΗΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ Η MERCEDES. ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΛΟΙΠΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗ MERCEDES BENZ KAI KATAΣΚΕΥΑΣΤΗΚΕ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ! (ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΤΟ ΜΙΚΡΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΚΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΤΗΣ ΜΑΜΑΣ ΡΕΝΩ!) Υγ:ΚΡΙΜΑ ΜΕΓΑΛΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΤΟΝ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟ!
Ρε πειραιωτη στο εργοστασιο της Renault στο Fins της ΓΑΛΛΙΑΣ θα κατασκευαζεται,στην ιδια γραμμη με το CLIO.ΤΙ ΔΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ;Ακου Ιαπωνικο..