Η VW ετοιμάζεται να παρουσιάσει την τελική έκδοση παραγωγής της GTI εκδοχή του Up! Στην εικόνα το Up! GTI βρίσκεται ακόμα στη φάση των δοκιμών του.
Έρχεται το VW Up! GTI
6.237 Επισκέψεις στο άρθρο (12/5/2017)
Αργότερα φέτος θα λανσαριστεί το μικρότερο μέλος της οικογένειας GTI της VW, το οποίο θα εξοπλίζεται με το 3κύλινδρο 1.0 TSI σύνολο των 115 ίππων. Ας δούμε τι ξέρουμε μέχρι στιγμής για το «καυτό» γερμανικό μίνι, το VW Up! GTI.
Η VW ετοιμάζεται να παρουσιάσει την τελική έκδοση παραγωγής της GTI εκδοχή του Up!. Όπως σας έχουμε πει και στο παρελθόν, το μικρότερο μέλος της οικογένειας GTI θα εξοπλίζεται με το 3κύλινδρο 1.0 TSI σύνολο απόδοσης 115 ίππων και 200 Nm ροπής, ίδιο με αυτό που συναντήσαμε στο ανανεωμένο Audi A3.
Το μικρότερο μέλος της οικογένειας GTI θα εξοπλίζεται με το 3κύλινδρο 1.0 TSI σύνολο απόδοσης 115 ίππων και 200 Nm ροπής, το οποίο θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.
Θα συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και σε συνδυασμό με το βάρος του οχήματος που λέγεται πως θα είναι μόλις 880 κιλά, το γερμανικό μίνι θα κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ., ενώ θα έχει τελική ταχύτητα κοντά στα 200 χλμ./ώρα.
Ακολουθώντας τη γνωστή GTI συνταγή, το γερμανικό μίνι θα έχει μεγαλύτερους τροχούς, πιο επιθετικούς προφυλακτήρες, πλευρικά μαρσπιέ και πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό περιμένουμε τις συνήθεις καρό επενδύσεις, αλλά και μικρότερο τιμόνι, ενώ το παρόν θα δώσουν οι συνηθισμένες GTI πινελιές.
Ο CEO της VW, Herbert Diess, δήλωσε πως το αυτοκίνητο θα παραμείνει στην αγορά για περισσότερα χρόνια και πως θα αποτελέσει το σημείο αναφοράς της κατηγορίας. Η παραγωγή του Up! GTI αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα φέτος. Ανταγωνιστές του θα είναι τα «αδέλφια» Renault Twingo GT και smart forfour BRABUS, αλλά και το Abarth 595.
Στο παρακάτω βίντεο της VW, από το 1:53 και μετά, θα δείτε το Up! GTI κατά τη διάρκεια των δοκιμών του.
Παρότι συμπαθώ την εταιρεία παρόλα τα προβλήματα, έχει να πέσει γέλιο με τον gti κουβά να ανταγωνίζεται (με εξαίρεση κατ' εμέ το fiat) τους υπόλοιπους κουβάδες και τελική 200χλμ,,,,δεν θα μείνει κολυμπιθρόξυλο. Χιουμορίστες οι Γερμανοί και δεν τους τό 'χα.
Twingo GT και Abarth 595 ειναι κουκλες μπροστα σε αυτη την αηδια που θυμιζει ψυγειο με ροδες,πρεπει να εισαι πολυ κολλημενος για να δωσεις λεφτα για αυτο το ασχημο κουτι!
Μόνο μην έρθει με φόρα και στραμπουλήξει τίποτα ο κουβάς.
Οπως λεει και ο jimeta μονο μην ερθει με φορα! χαχαχα Το GTI ελειπε στον κουβα! Εχουμε να δουμε τουμπαρισμενα μπολικα!
Παρότι συμπαθώ την εταιρεία παρόλα τα προβλήματα, έχει να πέσει γέλιο με τον gti κουβά να ανταγωνίζεται (με εξαίρεση κατ' εμέ το fiat) τους υπόλοιπους κουβάδες και τελική 200χλμ,,,,δεν θα μείνει κολυμπιθρόξυλο. Χιουμορίστες οι Γερμανοί και δεν τους τό 'χα.
Παιδιά παρακαλώ πολύ μην λέμε τίποτα κακό για το group vw γιατί θα μας βάλει πιπέρι το autotriti στο στόμα.
Twingo GT και Abarth 595 ειναι κουκλες μπροστα σε αυτη την αηδια που θυμιζει ψυγειο με ροδες,πρεπει να εισαι πολυ κολλημενος για να δωσεις λεφτα για αυτο το ασχημο κουτι!