Μία μέρα πριν το επίσημο ντεμπούτο του νέου Golf της ηλεκτρικής εποχής, ή κατά κόσμον ID.3, σας δίνουμε όλες τις πληροφορίες που έχουμε εξασφαλίσει και το αποκαλύπτουμε χωρίς καμουφλάζ.
ID.3, έτσι αποφάσισε να «βαφτίσει» η Volkswagen το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο που θα μπει σε μαζική παραγωγή και θα προσφέρεται στην αγορά της Γερμανίας με τιμή κάτω των 30.000 ευρώ. Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του αύριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης εντούτοις στο autotriti.gr έχουμε καταφέρει να εξασφαλίσουμε τις πρώτες φωτογραφίες με ελάχιστο καμουφλάζ, καθώς επίσης και αρκετές πληροφορίες για τα κινητήρια σύνολα. Τι κι αν δεν έχει αποκαλφυθεί πλήρως ακόμα, οι προ-παραγγελίες για την έκδοση First Edition του VW ID.3 έχουν ξεπεράσει τις 30.000, σύμφωνα πάντα με την εταιρεία, με το ποσό της προκαταβολής να έχει οριστεί στα 1.000 ευρώ.
Υπενθυμίζουμε πως, το αμιγώς ηλεκτρικό ID.3 θα βασιστεί στην πλατφόρμα MEB (Modular Electric Drive) και θα προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις. Στη βασική έκδοση (μπαταρία 45 kWh), η ηλεκτρική αυτονομία θα φτάνει τα 330 χλμ. ενώ η κορυφαία έκδοση (μπαταρία 77 kWh) έχει την δυνατότητα να κινηθεί με μία φόρτιση έως και 550 χλμ.. Ενδιάμεσα θα υπάρχει μία ακόμα έκδοση (μπαταρία 58 kWh), η αυτονομία της οποίας θα φτάνει τα 420 χιλιόμετρα, με όλες τις μετρήσεις να αφορούν τον κύκλο δοκιμών WLTP. Μία από τις υποσχέσεις που έχει δώσει η εταιρεία για τις μπαταρίες του ID.3 είναι πως η φόρτιση θα γίνεται σε πολύ γρήγορο χρονικό διάστημα ενώ η εγγύηση της μπαταρίας θα διαρκεί 8 χρόνια ή 160.000 χιλιόμετρα.
Σε ό,τι αφορά το αισθητικό κομμάτι, ξεχωρίζουν τα σφηνοειδή φώτα, η απουσία κλασικής μάσκας, οι μεγάλοι τροχοί, ενώ πίσω τα φωτιστικά σώματα είναι σαν από ένα φουτουριστικό Golf αρκετές γενιές μπροστά. Το σχεδιαστικό μοτίβο που έχουν επιλέξει οι άνθρωποι της VW δίνουν ένα ύφος το οποίο αντανακλά μεν την τεχνική διαφοροποίηση και πρόοδο του ID.3 αλλά την ίδια στιγμή διατηρεί εμφανή την ταυτότητα και την προέλευση. Στο εσωτερικό, για το οποίο έχουν διαρρεύσει κάποιες εικόνες μέσω ενός επίσημου βίντεο που ήρθε στη δημοσιότητα για λίγη ώρα, ξεχωρίζουν η μεγάλη οθόνη αφής του συστήματος infotainment στο κέντρο του ταμπλό, η μακρόστενη οθόνη που παίζει το ρόλο του ψηφιακού πίνακα οργάνων και ο περιστροφικός διακόπτης πίσω από το τιμόνι μέσω του οποίου χειρίζεται κανείς το κιβώτιο ταχυτήτων.
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε πως η παραγωγή του ID.3θα ξεκινήσει τον Νοέμβριο στο εργοστάσιο της μάρκας στο Τσβίκαου της Γερμανίας και οι πρώτες παραδόσεις θα γίνουν το καλοκαίρι του 2020, ενώ όσον αφορά στην τιμή του μοντέλου, η έκδοση με το μοτέρ των 170 ίππων και την μικρή μπαταρία με τα 330 χλμ. αυτονομία θα κοστίζει κάτω από 30.000 ευρώ (στο εξωτερικό τουλάχιστον). Οι πρώτες εκτιμήσεις υψηλόβαθμων στελεχών για το κόστος κτήσης του στην Ελλάδα το θέλουν να μην υπερβαίνει τις 32.000 με 33.000 ευρώ, τιμή διόλου κακή για ένα ολόφρεσκο ηλεκτροκίνητο μοντέλο με την υπογραφή της Volkswagen.