ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Σύμφωνα με τις μετρήσεις κατανάλωσης στην Ιαπωνία, το Νissan Note e-Power κάνει 32,7 χλμ/λίτρο.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Σύμφωνα με τις μετρήσεις κατανάλωσης στην Ιαπωνία, το Νissan Note e-Power κάνει 32,7 χλμ/λίτρο.

Έρχεται Ευρώπη το σύστημα e-Power της Νissan;

4.403 Επισκέψεις στο άρθρο (16/5/2017)

Το καινοτόμο υβριδικό σύστημα που έκανε την διαφορά για την Νissan στην Ιαπωνία, ίσως έρθει και στα μέρη μας. Για τι σύστημα πρόκειται;

autotriti team

Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»

Η Nissan φαίνεται να σχεδιάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να προσφέρει το, σχεδόν άγνωστο έξω από την Ιαπωνία, υβριδικό σύστημα e- Power σε άλλες αγορές μεγαλώνοντας τον ανταγωνισμό ανάμεσα στα υβριδικά μοντέλα.

To υβριδικό σύστημα e-Power λειτουργεί σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως το Chevrolet Volt.

To υβριδικό σύστημα e-Power λειτουργεί σχεδόν με τον ίδιο τρόπο όπως το Chevrolet Volt.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Η ιαπωνική εταιρεία υιοθέτησε το e-Power υβριδικό σύστημα κίνησης για πρώτη φορά τον περασμένο Νοέμβριο στην Χώρα του Ανατέλλοντος Ήλιου σαν επιλογή για το Note hatchback της. Με την κίνηση της αυτή, κατάφερε να ξεπεράσει σε πωλήσεις το Τοyota Prius στην Ιαπωνία και σχεδιάζει να κάνει το ίδιο και στις υπόλοιπες αγορές.

Ο Daniele Schillaci, αντιπρόεδρος Μarketing και Πωλήσεων της Nissan δήλωσε σε διεθνή μέσα: « Σκεφτόμαστε να προχωρήσουμε πιο γρήγορα στην τεχνολογία της ηλεκτροκίνησης, όχι μόνο για τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και για αυτά που θα έχουν  την τεχνολογία e-Power».
 
To υβριδικό σύστημα e-Power λειτουργεί σχεδόν με τον ίδιο τρόπο, όπως το υβριδικό σύστημα κίνησης του Chevrolet Volt. Πιο συγκεκριμένα, υπάρχει ένα 1.2 λίτρων τρικύλινδρος κινητήρας που χρησιμεύει στο να φορτίζει τη μπαταρία λιθίου, η οποία με τη σειρά της δίνει ισχύ στο ηλεκτρικό μοτέρ. Επίσης, σε αντίθεση με το Volt, το υβριδικό σύστημα της Νissan δεν μπορεί να φορτιστεί μέσω plug-in, άρα ο βενζινοκινητήρας χρειάζεται να δουλεύει στο ρελαντί για να φορτιστεί η μπαταρία.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις κατανάλωσης στην Ιαπωνία, το Νissan Note e-Power κάνει 32,7 χλμ/λίτρο, λίγο λιγότερο από το υβριδικό plug-in Τοyota Prius που έχει κατανάλωση 38,7 χλμ/λίτρο.

Δεν έχει γίνει γνωστό πότε πρόκειται η Nissan να προσφέρει το υβριδικό σύστημα e-Power στην Ευρώπη.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Toyota
HLEKTRIKO VS BENZIN