Το σύστημα θα προσαρμόζει συμπίεση και επαναφορά, ανάλογα με τη ρύθμιση που επιλέγει ο οδηγός. Νέο styling στο εξωτερικό του Tiguan, με πρόσθετες πινελιές πολυτέλειας στο εσωτερικό.
Θα λάβουν την ανάρτηση DCC Pro Adaptive Suspension
CC Pro Adaptive Suspension, αυτό είναι το όνομα που δίνει η Volkswagen στην νέα της ανάρτηση, την οποία μας έδειξε σε teaser υλικό. Το σύστημα χρησιμοποιεί αμορτισέρ που το καθένα έχει δύο εσωτερικές βαλβίδες. Αυτές ελέγχουν την συμπίεση και την επαναφορά του αμορτισέρ ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης και με την ρύθμιση του οδηγού. Υπάρχουν ρυθμίσεις τόσο για άνετη όσο και για σπορ οδήγηση και το σύστημα θα εμφανιστεί τόσο στο νέο Tiguan όσο και στο Passat επόμενης γενιάς.
Το νέο Tiguan θα είναι 3,2 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος και μισό εκατοστό πιο ψηλό.
Εξωτερικό: Μεγαλύτερο σε μέγεθος, με στοιχεία ΙD.4
Όσον αφορά το νέο Tiguan, αυτό θα έχει πιο καθαρές γραμμές. Τρεις οριζόντιες μπάρες θα βρίσκονται στον μπροστά προφυλακτήρα, οι οποίες θα πλαισιώνονται από κάθετες εισαγωγές αέρα στις άκρες. Τα φανάρια θα θυμίζουν αυτά του ID.4, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό θα διατίθενται και HD Matrix προβολείς. Το νέο Tiguan θα είναι 3,2 εκατοστά μεγαλύτερο σε μήκος και μισό εκατοστό πιο ψηλό. Το πάτωμα του οχήματος θα είναι η γνωστή MQB Evo.
H oθόνη του infotainment θα είναι πλέον 12,9 ίντσες στα βασικά μοντέλα, ενώ θα υπάρχει δυνατότητα αναβάθμισης σε 15 ίντσες. Τα όργανα στον πίνακα οργάνων θα είναι επίσης ψηφιακά και θα εμφανίζονται σε μια οθόνη 10,25 ιντσών. Η Volkswagen, αφουγκραζόμενη τα παράπονα των πελατών της, δεν συμπεριλαμβάνει τα κουμπιά αφής στο τιμόνι για χειρισμό του infotainment, τα οποία είχαμε δει και στο Golf 8ης γενιάς. Οι πιο εξοπλισμένες εκδόσεις θα έρχονται με έξτρα καλούδια, όπως θερμαινόμενα και εξαεριζόμενα καθίσματα, με λειτουργία μασάζ.
Οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις επιτρέπουν λίγο μεγαλύτερους χώρους εσωτερικά, με τους μπροστά επιβάτες να κερδίζουν 8 χιλιοστά σε χώρο για το κεφάλι και με τους πίσω να κερδίζουν περί το 1 εκατοστό.
Δεν γνωρίζουμε ακόμα τι κινητήρες θα «φοράει» το νέο Tiguan. Υποθέτουμε πως θα κυκλοφορήσει με πληθώρα κινητήρων βενζίνης, ντίζελ και plug-in hybrid, ενώ θα υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις. Το νέας γενιάς Tiguan αναμένεται να κυκλοφορήσει στις αρχές του 2024.