Έχει οθόνη σαν τηλεόραση (21 ίντσες) και hi-tech καμπίνα
Πρώτη φορά το 5008 μπαίνει στην πρίζα (plug-in hybrid και ηλεκτρικό)
Δεν έχει κινητήρα με «σκέτη» βενζίνη ή diesel
Έχει μάσκα που αλλάζει χρώμα
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
Έχει πιο premium σχεδίαση με μάσκα που αλλάζει χρώμα
To Peugeot 5008 είναι η ναυαρχίδα των SUV της γαλλικής μάρκας, το μοναδικό 7θέσιο επιβατικό της, γιΆ αυτό άλλωστε και στην νέα του γενιά βλέπουμε να εφαρμόζεται όλη η τεχνολογία της Peugeot σε μια προσπάθεια να κεντρίσει περισσότερο το αγοραστικό κοινό. Τι καινούριο όμως φέρνει σε σχέση με την προηγούμενη γενιά;
Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, βλέπουμε πως έχει αποκτήσει ένα πιο θελκτικό παρουσιαστικό με πιο premium εκτέλεση. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι η νέα μάσκα, που χάρη στη ντεγκραντέ τεχνοτροπία της, «ανοίγει» χρωματικά και σταδιακά από μαύρη παίρνει το χρώμα του αμαξώματος, ενώ συγχρόνως φιλοξενεί και τον λέοντα του εμβλήματος στο κέντρο της. Παράλληλα πιο classy και δυναμικός είναι ο συνδυασμός των λεπτότερων φωτιστικών σωμάτων και της τριπλής «νυχιάς» που αντικατέστησε τον «χαυλιόδοντα».
Έχει οθόνη σαν τηλεόραση (21 ίντσες), πιο hi-tech καμπίνα και είναι εξίσου ευρύχωρο
Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η μεταμόρφωση της ήδη πολύ προσεγμένης και τεχνολογικά προηγμένης καμπίνα του προηγμένου 5008. Αυτό που δεσπόζει είναι το νέο πανοραμικό i-Cockpit, το κυρτό πάνελ ψηλά στο ταμπλό, που ενοποιεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment σε μια ενιαία επιφάνεια 21 ιντσών. Εκτός από το Panoramic i-Cockpit, το 5008 εξοπλίζεται και με ένα απτικό πάνελ στο κέντρο της κονσόλας, για τις διάφορες λειτουργίες. Συνολικά λοιπόν διαμορφώνεται ένας πολύ πιο hi-tech και εντυπωσιακός διάκοσμος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, όπου η οθόνη αφής 10 ιντσών και ο ψηφιακό πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών ήταν ανεξάρτητα στοιχεία.
Όσον αφορά στους προσφερόμενους χώρους, το νέο 5008 έχει 6 χλστ. μεγαλύτερο μεταξόνιο και διατηρεί την 7θέσια διάταξη με την τρίτη σειρά καθισμάτων που αναδιπλώνεται. Τεράστιος εξακολουθεί να είναι ο όγκος του χώρου αποσκευών που φτάνει τα 748 λτ. (από 780) στην 5θέσια διάταξη.
Eντυπωσιακή είναι η μεταμόρφωση της καμπίνας του 5008. Αυτό που δεσπόζει είναι το νέο πανοραμικό i-Cockpit που ενοποιεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη του infotainment σε μια ενιαία επιφάνεια 21 ιντσών
Πρώτη φορά το 5008 μπαίνει στην πρίζα (plug-in hybrid και ηλεκτρικό), αλλά χωρίς diesel
Το νέο Peugeot 5008 έρχεται με μια ριζικά ανανεωμένη γκάμα κινητήρων. Μπορεί ο προκάτοχός του να μας συστήθηκε με 2 κινητήρες βενζίνης και άλλους δύο ντίζελ, όμως στη νέα του γενιά δεν θα φέρει κανένα από αυτά τα 4 σύνολα. Το μόνο σύνολο που μένει συνεχίζει και στη νέα γενιά είναι το 48V hybrid σύνολο με τον 1,2 PureTech βενζινοκινητήρα των 136 ίππων.
Συνέχεια του άρθρου >>>