ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Όταν σήμερα αγοράζεις μικρομεσαίο τελευταίας τεχνολογίας με 12.000 ευρώ, υπάρχει λόγος να περιμένεις ένα φθηνό κινέζικο μοντέλο;

Όταν σήμερα αγοράζεις μικρομεσαίο τελευταίας τεχνολογίας με 12.000 ευρώ, υπάρχει λόγος να περιμένεις ένα φθηνό κινέζικο μοντέλο;

Εσείς περιμένετε ακόμη τα κινέζικα μοντέλα για να πάρετε φτηνό αυτοκίνητο;

10.193 Επισκέψεις στο άρθρο (29/9/2013)

Φέρνει ένα Qoros την άνοιξη; Μπορεί το κινεζο-ισραηλινό μοντέλο να θέτει γερά θεμέλια για την πορεία του στην Ευρώπη, είναι όμως αρκετό για να μπείτε πάλι στην αναμονή φτηνού αυτοκινήτου από την Κίνα; Μήπως τα φτηνά αυτοκίνητα είναι ήδη γύρω μας;

Τα κινέζικα μοντέλα ήρθαν στην Ελλάδα, πούλησαν μερικούς μήνες, και έφυγαν. Ή κατά άλλους δεν ήρθαν «για τα καλά». Η υπόσχεση του φτηνού αυτοκινήτου όμως κατά πόσο ήταν συνυφασμένη με τα φτηνά αυτοκίνητα; Φυσικά το κινέζικο αυτοκίνητο, στο σύνολό του, δεν «απέτυχε». 
Η Κίνα είναι από τις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου και δύσκολα περισσεύουν αυτοκίνητα της εγχώριας παραγωγής για εκτός συνόρων πωλήσεις. Δεν απασχολεί ακόμη σοβαρά τους κινέζους κατασκευαστές η υπόλοιπη αγορά και αυτό φάνηκε στις πολύ διστακτικές εξαγωγές, μερικές από τις οποίες ήρθαν και στην Ελλάδα.
Η Qoros έχει βέβαια άλλες προτεραιότητες, και το κινεζικό της σκέλος έχει να κάνει με την δυνατότητα παραγωγής εκεί, και όχι τόσο στις πωλήσεις. Όμως η Qoros, παρά τους πολύ θετικούς οιωνούς με τα 5 αστέρια του EuroNCAP και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί, δεν κοιτάζει να έρθει ως «το φτηνό» αυτοκίνητο στη Ευρώπη.
Εξάλλου η Ευρώπη, τα τελευταία πέντε χρόνια έπιασε το υπονοούμενο και παράγει αυτοκίνητα που απευθύνονται και στα χαμηλότερα εισοδήματα. Γατί μπορεί τα κινέζικα να μην ήρθαν, προσιτά αυτοκίνητα όμως έχουμε σήμερα. Σε συνδυασμό μάλιστα με το μέτρο της απόσυρσης και τις προσφορές, τα προσιτά αυτοκίνητα της αγοράς δεν είναι ούτε «ειδικά», ούτε «ιδιαίτερα», ούτε ενός ή δύο κατασκευαστών.
 Ειδικά σήμερα, οι κατασκευαστές έχουν ρίξει τις τιμές τους όσο δεν παίρνει. Η επιθετική τιμολογιακή πολιτική είναι πλέον κανόνας για τους περισσότερους, ενώ πολλές μάρκες έχουν λανσάρει μοντέλα με στόχο την ιδιαιτερότητα της ελληνικής αγοράς, που προσφέρουν χώρους, τεχνολογία και ποιότητα σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές. Όταν σήμερα αγοράζεις μικρομεσαίο τελευταίας τεχνολογίας με 12.000 ευρώ, δεν υπάρχει λόγος να περιμένεις κανένα «σωτήρα». 
Εσείς λοιπόν περιμένετε ακόμη το φτηνό αυτοκίνητο να έρθει από την Κίνα ή από αλλού; Ή μήπως βρήκατε το μοντέλο που θέλετε στην τιμή που μπορείτε, τώρα; Τι λέτε;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
CONTI VS NEXEN