Η plug-in hybrid έκδοση της Porsche 911 (στη φωτό η 911 Turbo S) αναμένεται να έχει ισχύ πάνω από 700 ίππους.
Ετοιμάζεται υβριδική Porsche 911 700+ ίππων
4.962 Επισκέψεις στο άρθρο (23/5/2014)
H Porsche σχεδιάζει να πάρει το ηλεκτρικό μοτέρ από την 918 Spyder και να το τοποθετήσει στην 911 Turbo S, φτιάχνοντας έτσι ένα plug-in hybrid μοντέλο, η υβριδική ισχύς του οποίου θα ξεπερνά τους 700 ίππους.
Όπως φαίνεται, η Porsche σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει κάποια από τα μέρη του υβριδικού supercar της, της 918, σε ειδικές εκδόσεις των 911 Turbo S και Panamera Turbo S. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε ποια θα ήταν τα οφέλη από μία τέτοια κίνηση, ας παραθέσουμε ορισμένους αριθμούς…Η «κανονική» 911 Turbo S έχει ισχύ 560 ίππων, καθώς διαθέτει ένα turbo 6κύλινδρο (σε σειρά) μοτέρ. Αν αυτό το μηχανικό σύνολο συνδυαστεί με το ηλεκτρικό μοτέρ της 918 των 156 ίππων, θα δημιουργηθεί μια απόδοση υβριδικού συστήματος που θα ξεπερνάει του 700 ίππους. Και επειδή τα πάντα σε αυτά τα επίπεδα είναι ένα παιχνίδι εντυπώσεων, η υβριδική 911 θα μπορούσε να κάνει γύρους στο «Ring» μαζί, αν όχι γρηγορότερα, με τις τελευταίες Ferrari και Lamborghini.Επιπλέον, προσθέτοντας ένα plug-in hybrid σύστημα στην 911, θα της επιτρέψει να κινείται στις μελλοντικές ευρωπαϊκές Ζώνες Μηδενικών Εκπομπών (Zero-Emissions Zones) που φα φτιαχτούν στα αστικά κέντρα και στις οποίες θα απαγορεύεται η κίνηση οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας. Οπότε, η Porsche 911 θα γυρίζει τον διακόπτη στην ηλεκτρική λειτουργία και θα κινείται κανονικά και με το Νόμο.Ένα ακόμα κίνητρο για την Porsche είναι πως, διευρύνοντας τη χρήση του υβριδικού συστήματος e-Hybrid, θα κάνει χρήση των οικονομιών κλίμακας, καθιστώντας το πιο οικονομικό σε κόστος. Έτσι, θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα πέρα των911 καιPanamera, όπως τα περισσότερο προσιτά Boxsterκαι Cayman.Σε κάθε περίπτωση, η Porsche είναι «αναγκασμένη» από τα πράγματα να λανσάρει μια υβριδική911, καθώς το επιβάλλει ο ανταγωνισμός. Βλέπετε, η σύγχρονη τάση λέει πως η υβριδική τεχνολογία δεν αφορά πλέον αποκλειστικά σε μικρά μοντέλα πόλης, αλλά και σε supercars, όπως οι McLaren P1 και LaFerrari, δύο μοντέλα που θα λύσουν έτσι και αλλιώς τις «διαφορές» τους με την Porsche 918 Spyder.
Η «κανονική» 911 Turbo S (φωτό) έχει ισχύ 560 ίππων, καθώς διαθέτει ένα turbo 6κύλινδρο (σε σειρά) μοτέρ.