Η Porsche δημοσιοποίησε ένα επεξηγηματικό video για το πώς λειτουργεί το σύστημα της τετραδιεύθυνσης στα νέα της μοντέλα.
Για την Porsche δεν είναι η πρώτη φορά που κάνει χρήση 4διεύθυνσης σε μοντέλο της. Τώρα όμως αποφάσισε να δημιουργήσει κι ένα μικρό βίντεο το οποίο θα αναλύει επακριβώς πως δουλεύει το σύστημα, τόσο σε μικρές όσο και υψηλές ταχύτητες.Στις χαμηλές ταχύτητες οι πίσω τροχοί στρίβουν αντίθετα από τους εμπρός, διευκολύνοντας έτσι τους ελιγμούς, μικραίνοντας τον κύκλο στροφής. Σε υψηλές ταχύτητες κι όταν ο οδηγός αποφασίσει να οδηγήσει γρήγορα, οι πίσω τροχοί ακολουθούν τους εμπρός, βελτιώνοντας έτσι την οδική συμπεριφορά του μοντέλου.
...όταν οι Γάλλοι είχαν τετραδιεύθυνση οι Γερμανοί προσπαθούσαν να ρυθμίσουν καρμπυρατέρ.....και λιγότερη κάπνα έβγαζαν!!!
....γερμανικά περιοδικά μόνο στην Ελλάδα!!!
citroen zx:η πίσω ανάρτηση έφερε στάνταρ ένα εντυπωσιακό και μοναδικό παγκοσμίως τότε (1991) σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης, το οποίο του εξασφάλιζε άριστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του στην μικρομεσαία κατηγορία C
Σιγα τα αυγα, η Renault το εχει ακριβως το ιδιο 10 χρονια τωρα στην Laguna Coupe...
...όταν οι Γάλλοι είχαν τετραδιεύθυνση οι Γερμανοί προσπαθούσαν να ρυθμίσουν καρμπυρατέρ.....και λιγότερη κάπνα έβγαζαν!!! ....γερμανικά περιοδικά μόνο στην Ελλάδα!!!
citroen zx:η πίσω ανάρτηση έφερε στάνταρ ένα εντυπωσιακό και μοναδικό παγκοσμίως τότε (1991) σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης, το οποίο του εξασφάλιζε άριστη οδική συμπεριφορά, ποιότητα κύλισης και τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών του στην μικρομεσαία κατηγορία C