Το νέο πρότυπο ακολουθεί την περιβαλλοντολογική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ξεκίνησε το 1992 με τη θέσπιση των πρώτων ορίων εκπομπών ρύπων.
Euro6 όποιος αντέξει
81.659 Επισκέψεις στο άρθρο (20/9/2016)
Από την 1η Σεπτεμβρίου ταξινομούνται στη χώρα μας μόνο καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα με προδιαγραφές ρύπων EURO 6. Τι σημαίνει αυτό; Τι γίνεται με τα αυτοκίνητα προηγούμενων προδιαγραφών;
Από την 1η Σεπτεμβρίου όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται στη χώρα μας θα πρέπει υποχρεωτικά να είναι σύμφωνα με το πρότυπο προδιαγραφών ρύπων Euro 6 της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Τα Εuro6 αυτοκίνητα θεωρούνται ως τα «καθαρότερα» και πιο φιλικά προς το περιβάλλον που έγιναν μέχρι σήμερα και τα οποία από τον Σεπτέμβριο του 2014 είναι τα μόνο που μπόρεσαν να λάβουν έγκριση τύπου.
Το νέο πρότυπο ακολουθεί την περιβαλλοντολογική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που ξεκίνησε το 1992 με τη θέσπιση των πρώτων ορίων εκπομπών ρύπων για τα καινούργια αυτοκίνητα (Euro 1) και φθάνουμε στο σήμερα, που ισχύει το υποχρεωτικό πρότυπο ρύπων Euro 6. Απώτερος στόχος της πολιτικής αυτής, είναι να μειωθούν στο κατώτερο δυνατό οι εκπομπές ρύπων όλων των αυτοκινήτων, προς όφελος του περιβάλλοντος.
Η Ευρωπαϊκή Ένωση ορίζει ρητά πως οι κατασκευαστές οφείλουν να διασφαλίζουν την ανθεκτικότητα των διατάξεων ελέγχου της ρύπανσης για απόσταση 160.000 χλμ. Επιπλέον, η συμμόρφωση κατά τη λειτουργία πρέπει να είναι δυνατόν να ελέγχεται επί χρονικό διάστημα έως πέντε έτη ή 100.000 χλμ.
Προσοχή!
Δεν πρέπει να συγχέουμε τις εκπομπές ρύπων που περιλαμβάνονται στα Ευρωπαϊκά πρότυπα ρύπων (Euro), με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα των αυτοκινήτων. Οι πρώτες αφορούν στους ρύπους οι οποίοι είναι άμεσα επιβλαβείς στον άνθρωπο, ενώ το διοξείδιο του άνθρακα βλάπτει άμεσα το περιβάλλον και έμμεσα τον άνθρωπο.
Λοιπόν αυτό το καραγκιοζιλίκι με τη δήθεν επιβάρυνση του περιβάλλοντος πότε θα σταματήσει? Πείτε ξεκάθαρα κύριοι πως θέλετε να αγοράζουμε αμάξι ανα 6-7 χρόνια για να ανεβάζετε τους τζίρους σας.Πείτε ξεκάθαρα πως την πατήσατε γιατί αμάξια του 2002-2003 φουλ έξτρα είναι ΑΜΑΞΑΡΕΣ με μικρό κόστος (έχω audi tt quattro) και κανεις δε γουστάρει να αγοράζει τους καινούριους, ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ που βγάζετε που η μόνη διαφορά με τα αυτοκίνητα του 2002 είναι η οθόνη για το gps και οι 1020342 παραπάνω αερόσακοι!!! Άρα λοιπόν σκέφτηκαν οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ φωστήρες σας, πώς θα γλύψουμε κανα κοκκαλάκι τωρα που τα κάναμε έτσι? Θα πούμε (ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΤΕ) όποιο αυτοκίνητο θα είναι άνω της δεκαετίας θα φορολογείται λόγω ρύπων και θα πληρώνει τα μαλλιά της κεφαλής του ο οδηγός για να εξαναγκαστεί σε αγορά καινούριου. Ε κι εγώ λέω, ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ μέχρι να αποδειχθεί με στοιχεία η ακριβής επιβάρυνση του περιβάλλοντος ΑΤΟΜΙΚΑ. Να πληρώσει ο Αμερικάνος που έχει 7500cc κινητήρες, να πληρώσει η NASCAR, η formula 1, οι πυρηνικές δοκιμές, οι πετρελαϊκές εταιρίες που έχουν χύσει τόσο αργό στη θάλασσα και τόση βρωμιά στον αέρα ( δίπλα απο ΕΛΠΕ μένω το τί καίνε δε λέγεται), και ο ΙΑΠΩΝΑΣ που κατέστρεψε με τη φουκουσίμα περισσότερο το περιβάλλον απ'όσο όλα τα αυτοκίνητα της ευρώπης μαζί. Εχει 3 χρόνια καίνε τα σπίτια ό,τι ξύλο υπάρχει για να ζεσταθούν το χειμώνα αυξάνοντας με στοιχεία τα βλαβερά σωματίδια στον αέρα, και θα μου πείτε για το euro 3 κινητήρα μου πως επιβαρύνει???
Οι καθυστερημένοι, τελειώσανε. ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.
Δεν υπάρχει πρόβλημα. Ο όμιλος VAG θα κάνει σεμινάρια στις άλλες εταιρίες ώστε να είναι έτοιμες για τα όρια ρύπων που θα ισχύουν το 2039. Πείτε μας την άποψή σας για το θέμα που συγκλονίζει τον κόσμο. Γιατί κύριοι του autotriti έχετε βάλει τόσες μέρες το κεφάλι στην άμμο;;;
Απάντηση: Έχουμε από το Σάββατο που ασχολούμαστε με αυτό το θέμα.
Δες το τελευταίο θέμα μας. Μέσα περιλαμβάνονται και όλα τα links των ειδήσεων: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-sygnwmh-ths-VW_128418.asp
Δεν είχατε δει τα άρθρα ή θέλετε να πετύχετε κάτι άλλο;
Damian, συμφωνω και επαυξάνω, δεν μιλαει κανεις για τα πλαστικα που ρυπαινουν, για το πετρελαιο και τον λιγνιτη στην παραγωγη ηλεκτρισμου, για το μαζουτ σαν καυσιμο στην θερμανση, για το κοστος στη χρηση των κλιματιστικών, για τα καυσιμα στα πλοια ..που εχιυν ακομη θειο, για τα καυσιμα στα αεροπλάνα....μια πτηση 2 ωρων είναι σαν κα κανει ένα αυτοκινητο 2000 κυβικων 15.000 χιλιόμετρα..... το αυτοκινητο είναι μια μεγαλη απατη
Φίλε Χάρη περιμένεις τώρα να σου απαντήσει το autotriti σοβαρά,ότι σχόλιο είναι εναντίον του group vw το κόβει αμέσως με διάφορες δικαιολογίες,το autotriti έχει καταντήσει ο επίσημος προπαγανδιστής της vw,είναι όπως λέει η παριμοία,<<θέλει η π.....να να κρυφτεί και δεν μπορεί.Απορώ ακόμα πως δεν τους έχουν πάρει στο αρχηγείο στην Γερμανία να τους τοποθετήσουν στο τμήμα marketing & propaganda,θα ήταν οι καλύτεροι.Υστερα σου λένε αντικειμενική ενημέρωση τρομάρα τους.Ξέρω ότι θα κοπεί γιατί δεν έχετε τα κότσια να το προβάλεται.
Αγαπητό autriti, απαντώ στις ερωτήσεις που μου κάνατε.
α) Ομολογώ ότι δεν το είδα το αρθρό του οποίου το link μου στείλατε.
β) Η αλήθεια ειναι ότι θέλω να πετύχω .. περισσότερες πωλήσεις στο ψαράδικο του οποίου ειμαι ιδιοκτήτης. (Μπορώ να σας στείλω και το Α.Φ. Μ. της εταιρείας)
γ) Επειδή η τελευταία ερώτησή σας ήταν τπυλάχιστον προσβλητική, ουτέ να μου το ξαναδείτε το ......mail. Αντίο
Για άλλη μια φορά το κράτος λειτουργεί αυθαιρέτως φορολογώντας (εμμέσως) όποιον και ότι τους κατέβει αδιφορώντας για τις επιπτώσεις που μπορεί αυτό να έχει στου εμπλεκόμενους (αυτοκινητοβιομηχανήες, εμπόρους, πελάτες). Τί προγραμματισμό να κάνει κανείς την στιγμή που μπορεί αύριο μεθαύριο να φορολογούν τα αυτοκίνητα με βάση το βάρος την διάσταση των ελαστικών, το ηχοσύστημα και άλλες τέτοιες μπούρδες. Επόμενο βήμα η υπερφορολόγηση και αυτκινήτων κάτω από 2000cc...
Θα ήταν ωραίο η ελληνική κυβέρνηση να έκανε συμφωνία με μια αυτοκινητοβιομηχανία να αντικαταστήσει όλα τα αυτοκίνητα πριν το 2008 μετά το 2008 η περισσότερες έβαλαν standard το abs και το esp
Aγαπητό autotriti, σε συνέχεια της απάντησης στον φίλο Χάρη, το άρθρο για τον όμιλο vw δεν βγήκε στην αρχική σας σελίδα.Μπήκα και εγώ εκείνη την ημέρα στο site και δεν βρέθηκε στην αρχική σελίδα, παρά μόνο στις ειδήσεις του ομίλου.Μια τόσο σημαντική είδηση θα έπρεπε να είναι στην αρχική για καμιά βδομάδα αλλά...
Είναι λάθος η διατύπωση του άρθρου. Ταξινομούνται όλα τα αυτοκίνητα ακόμη, και τα euro5. Προσδιορίστηκε όμως το euro5 στο ύψος τελών ταξινόμησης του euro4. Δηλαδή υπάρχει επιβάρυνση στο κόστος εκτελωνισμού για αυτοκίνητα καινούργια φετινά, από 40 έως 200%!!!!
Επειδή με αυτή την κίνηση εκλείσαν τα σύνορα κυρίως για εισαγωγές ελαφρώς μεταχειρισμένων euro5, οι ενδιαφερόμενοι όπως εγώ, πρέπει να περιμένουμε τα νέα τέλη ταξινόμησης για να δούμε αν πλέον είναι εφικτή η αγορά euro5 από το εξωτερικό.
Φυσικά αν δεν είναι κοστολογικά δυνατό, στα ίδια χρήματα από Ελλάδα αγοράζεις euro4 μεγαλύτερου κυβισμού (ο στόλος από ανεπιθύμητα τζιπ χωρίς πινακίδες) φίλοι περιβαλλοντικά ευαίσθητοι.
Και να προσθέσω ότι αυτή τη στιγμή το κράτος δεν εισπράττει από τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων, αφού αφ ενός οι αγορές νέων είναι ελάχιστες, εφ ετέρου οι πωλήσεις εγχώριων μεταχειρισμένων δεν έχουν δασμό.
GIA TA PLOIA THA YPARXEI EURO 6?KSEROYNE STH EE OTI ENA VAPORI -KONTEINER RIPENI TO XRONO OSO 50 EKATOMYRIA AYTOKINITA MAZI?TA AEROPLANA? MONO TA AYTOKINITA FTENE?
Διαφωνώ σε κάποια σημεία με τον κύριο damian και συμφωνώ σε κάποια άλλα μαζί του...
Καταρχάς που είμασταν όλοι όταν περάσαμε στην τότε τεχνολογία των καταλυτικών οχημάτων;Τελικά τα καταλυτικά οχήματα είναι τόσο πιο καλύτερα περιβαντολογικά από τα μη καταλυτικά;Βλέπω ότι κάποιοι ρύποι με τα καταλυτικά δεν υπάρχουν αλλά υπάρχουν κάποιοι άλλοι και το αντίστροφο με τα μην καταλυτικά...βλέπω κόσμο να μην μπορεί να αλλάξει καταλύτη, να τον έχει βγάλει, να τοποθετεί καταλύτες μου λειτουργούν μία ημέρα μόνο για το κτεο, νοικιαζόμενους καταλύτες, κ.τ.λ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ, ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΝΗ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990, ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ 18ΡΗΔΕΣ!!!Οκ...
Σαφώς και οι κατασκευαστές όλοι επιθυμούν να αγοράζουμε, όλοι μας και ειδικά χώρες που δεν έχουν παραγωγή οχημάτων, ΟΥΤΕ ΡΕΛΕ, τα προϊόντα τους...δεν χρειάζεται ερώτηση με απάντηση.
Το κάνουν δια μέσω των νόμων που περνούν οι κυβερνήσεις και δια μέσω των προϊόντων τους, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, έτσι ώστε να μην συμφέρει η όποια επισκευή σε όχημα που δεν έχει μεγάλη αξία και η όποια επισκευή κοστίζει περισσότερο, η όποια τυποποιημένη αλλαγή πραγμάτων η οποία πρέπει αναγκαστικά να γίνει και κοστίζει και αυτή, κ.τ.λ.
Κάθε γενιά στα οχήματα της, σε κάποιες γενιές οι παλιές είναι καλύτερες λόγου χάρη για παράδειγμα της vw η παλιά της πλατφόρμα έφερε πολλαπλούς σύνδεσμους και η τωρινή της δεν φέρει και είναι και πιο ελαφριά=άρα το κόστος είναι χαμηλότερο, όμως το προϊόν ως τιμή είναι πιο ακριβό...και πόσα άλλα παραδείγματα...
Υπάρχουν όμως και προϊόντα που στο πέρασμα των χρόνων τους, η εξέλιξη τους όντως είναι εξέλιξη και καμία σχέση δεν έχει η προηγούμενη γενιά με την επόμενη, ένα παράδειγμα και εδώ το nissan το skyline, τότε έτσι το λέγαν, σήμερα το λένε gtr...αν δείτε την έκδοση του r32 με την r33, με την r34 και με την σημερινή θα διαπιστώσετε ότι όντως έχει γίνει εξέλιξη και καμία σχέση δεν έχει η μία γενιά με την άλλη, το γνωρίζω πάρα πολύ καλά όντας fun και ιδιοκτήτρια τέτοιου είδους οχημάτων...και πόσα άλλα παραδείγματα...
Για τα της φορολογίας του κράτους μας προς τα οχήματα, σπίτια, σκάφη, ελαφρά αεροπλάνα, κ.τ.λ. είναι γνωστά...εφόσον δεν υπάρχουν δουλειές ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα πρέπει να πάρει χρήματα το κράτος από τα σπίτια, τα οχήματα, κ.τ.λ. γιατί οι περισσότεροι Έλληνες είναι ιδιοκτήτες σπιτιών, οχημάτων, κ.τ.λ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...ξέρω μας είναι όλους μας πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο, όμως για το συνολικό καλό και του έθνους μας, αξίζει τον κόπο να προσπαθήσουμε ώστε να πετύχουμε κάτι...ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ...
Και στην χώρα της Αμερικής πλεον, κυκλοφορούν με 1600 κυβικά, με μικρότερες γενικά κατασκευές και δεν είναι όπως τα παλιότερα χρόνια, 7500 κυβικά με 300 άλογα ιπποδύναμη και δεν μας ενδιαφέρουν και οι ρύποι...
Σήμερα τα οχήματα και τα προϊόντα έχουν γίνει παγκόσμια...ένα όχημα πωλείται από την Ιαπωνία εως την Αμερική και πρέπει λόγω κόστους μόνο λίγα πράγματα να αλλάζουν από χώρα σε χώρα, έτσι ώστε το προϊόν να αποφέρει όσο το δυνατό μεγαλύτερο κέρδος...
Όσον αφορά στα παραδείγματα που λέει ο κύριος damian συμφωνώ ότι πρέπει να πληρώσουν και όλοι αυτοί και όχι μόνο οι πιο αδύναμοι...Διαφωνώ με τα ελπε που λέει επειδή είχα μία σχέση εξωτερικής συνεργασίας όσον αφορά τα περιβαντολλογικά και σας λέω πως τα ελπε είναι από ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.-Φροντίζουν όσο το δυνατό καλύτερα τα φίλτρα τους, τα αλλάζουν, κ.τ.λ. ΑΛΛΕΣ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ...θα μπορούσαν όλοι και καλύτερα, όμως και τα καλά να λέγονται, όχι μόνο τα κακά και οι όποιοι αφορισμοί...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕ, η "εργασιακή σχέση" την οποία έχω με τα ελπε, δεν έχει να κάνει με το ότι ΠΑΙΡΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ=Ε ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΣΟΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ, ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ, ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ,
ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΩ ΚΑΝΩ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΙΔΑΣΚΩ ΝΕΟΥΣ, ΝΕΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥΣ, Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΟΧΙ GREEK STATISTIICS, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, και σας πληροφορώ, είμαστε μία χώρα που δεν είμαστε επιβαρυμένη συνολικά, όχι σε μεγάλες πόλεις, κ.τ.λ. από το θέμα των παντώς είδων ρύπους...
Οι μεγάλες μας επιχειρήσεις όπως τα ελπε ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ σε σχέση με άλλες εντός και εκτός συνόρων, και λέω ότι μακάρι σαν τα ελπε να ήταν και άλλες εταιρείες εντός και εκτός ελλάδας...
Λοιπόν αυτό το καραγκιοζιλίκι με τη δήθεν επιβάρυνση του περιβάλλοντος πότε θα σταματήσει? Πείτε ξεκάθαρα κύριοι πως θέλετε να αγοράζουμε αμάξι ανα 6-7 χρόνια για να ανεβάζετε τους τζίρους σας.Πείτε ξεκάθαρα πως την πατήσατε γιατί αμάξια του 2002-2003 φουλ έξτρα είναι ΑΜΑΞΑΡΕΣ με μικρό κόστος (έχω audi tt quattro) και κανεις δε γουστάρει να αγοράζει τους καινούριους, ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟΥΣ ΚΟΥΒΑΔΕΣ που βγάζετε που η μόνη διαφορά με τα αυτοκίνητα του 2002 είναι η οθόνη για το gps και οι 1020342 παραπάνω αερόσακοι!!! Άρα λοιπόν σκέφτηκαν οι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ φωστήρες σας, πώς θα γλύψουμε κανα κοκκαλάκι τωρα που τα κάναμε έτσι? Θα πούμε (ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΝΤΕ) όποιο αυτοκίνητο θα είναι άνω της δεκαετίας θα φορολογείται λόγω ρύπων και θα πληρώνει τα μαλλιά της κεφαλής του ο οδηγός για να εξαναγκαστεί σε αγορά καινούριου. Ε κι εγώ λέω, ΔΕ ΠΛΗΡΩΝΩ ΤΙΠΟΤΑ μέχρι να αποδειχθεί με στοιχεία η ακριβής επιβάρυνση του περιβάλλοντος ΑΤΟΜΙΚΑ. Να πληρώσει ο Αμερικάνος που έχει 7500cc κινητήρες, να πληρώσει η NASCAR, η formula 1, οι πυρηνικές δοκιμές, οι πετρελαϊκές εταιρίες που έχουν χύσει τόσο αργό στη θάλασσα και τόση βρωμιά στον αέρα ( δίπλα απο ΕΛΠΕ μένω το τί καίνε δε λέγεται), και ο ΙΑΠΩΝΑΣ που κατέστρεψε με τη φουκουσίμα περισσότερο το περιβάλλον απ'όσο όλα τα αυτοκίνητα της ευρώπης μαζί. Εχει 3 χρόνια καίνε τα σπίτια ό,τι ξύλο υπάρχει για να ζεσταθούν το χειμώνα αυξάνοντας με στοιχεία τα βλαβερά σωματίδια στον αέρα, και θα μου πείτε για το euro 3 κινητήρα μου πως επιβαρύνει??? Οι καθυστερημένοι, τελειώσανε. ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ.
Δεν υπάρχει πρόβλημα. Ο όμιλος VAG θα κάνει σεμινάρια στις άλλες εταιρίες ώστε να είναι έτοιμες για τα όρια ρύπων που θα ισχύουν το 2039. Πείτε μας την άποψή σας για το θέμα που συγκλονίζει τον κόσμο. Γιατί κύριοι του autotriti έχετε βάλει τόσες μέρες το κεφάλι στην άμμο;;;
Απάντηση: Έχουμε από το Σάββατο που ασχολούμαστε με αυτό το θέμα. Δες το τελευταίο θέμα μας. Μέσα περιλαμβάνονται και όλα τα links των ειδήσεων: http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/H-sygnwmh-ths-VW_128418.asp Δεν είχατε δει τα άρθρα ή θέλετε να πετύχετε κάτι άλλο;
Τι euro 5 & 6 και.....1016. Η VW όταν δεν κινήται το τιμόνι είναι euro 6 και όταν κινείται είναι euro -1016.
Damian, συμφωνω και επαυξάνω, δεν μιλαει κανεις για τα πλαστικα που ρυπαινουν, για το πετρελαιο και τον λιγνιτη στην παραγωγη ηλεκτρισμου, για το μαζουτ σαν καυσιμο στην θερμανση, για το κοστος στη χρηση των κλιματιστικών, για τα καυσιμα στα πλοια ..που εχιυν ακομη θειο, για τα καυσιμα στα αεροπλάνα....μια πτηση 2 ωρων είναι σαν κα κανει ένα αυτοκινητο 2000 κυβικων 15.000 χιλιόμετρα..... το αυτοκινητο είναι μια μεγαλη απατη
Φίλε Χάρη περιμένεις τώρα να σου απαντήσει το autotriti σοβαρά,ότι σχόλιο είναι εναντίον του group vw το κόβει αμέσως με διάφορες δικαιολογίες,το autotriti έχει καταντήσει ο επίσημος προπαγανδιστής της vw,είναι όπως λέει η παριμοία,<<θέλει η π.....να να κρυφτεί και δεν μπορεί.Απορώ ακόμα πως δεν τους έχουν πάρει στο αρχηγείο στην Γερμανία να τους τοποθετήσουν στο τμήμα marketing & propaganda,θα ήταν οι καλύτεροι.Υστερα σου λένε αντικειμενική ενημέρωση τρομάρα τους.Ξέρω ότι θα κοπεί γιατί δεν έχετε τα κότσια να το προβάλεται.
Ένα τελευταίο....Για όσους πληρώνουν με βάση τους ρύπους, κανονικά πρέπει να καταβάλλουν την διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας.
Αγαπητό autriti, απαντώ στις ερωτήσεις που μου κάνατε. α) Ομολογώ ότι δεν το είδα το αρθρό του οποίου το link μου στείλατε. β) Η αλήθεια ειναι ότι θέλω να πετύχω .. περισσότερες πωλήσεις στο ψαράδικο του οποίου ειμαι ιδιοκτήτης. (Μπορώ να σας στείλω και το Α.Φ. Μ. της εταιρείας) γ) Επειδή η τελευταία ερώτησή σας ήταν τπυλάχιστον προσβλητική, ουτέ να μου το ξαναδείτε το ......mail. Αντίο
Για άλλη μια φορά το κράτος λειτουργεί αυθαιρέτως φορολογώντας (εμμέσως) όποιον και ότι τους κατέβει αδιφορώντας για τις επιπτώσεις που μπορεί αυτό να έχει στου εμπλεκόμενους (αυτοκινητοβιομηχανήες, εμπόρους, πελάτες). Τί προγραμματισμό να κάνει κανείς την στιγμή που μπορεί αύριο μεθαύριο να φορολογούν τα αυτοκίνητα με βάση το βάρος την διάσταση των ελαστικών, το ηχοσύστημα και άλλες τέτοιες μπούρδες. Επόμενο βήμα η υπερφορολόγηση και αυτκινήτων κάτω από 2000cc...
Θα ήταν ωραίο η ελληνική κυβέρνηση να έκανε συμφωνία με μια αυτοκινητοβιομηχανία να αντικαταστήσει όλα τα αυτοκίνητα πριν το 2008 μετά το 2008 η περισσότερες έβαλαν standard το abs και το esp
Aγαπητό autotriti, σε συνέχεια της απάντησης στον φίλο Χάρη, το άρθρο για τον όμιλο vw δεν βγήκε στην αρχική σας σελίδα.Μπήκα και εγώ εκείνη την ημέρα στο site και δεν βρέθηκε στην αρχική σελίδα, παρά μόνο στις ειδήσεις του ομίλου.Μια τόσο σημαντική είδηση θα έπρεπε να είναι στην αρχική για καμιά βδομάδα αλλά...
Είναι λάθος η διατύπωση του άρθρου. Ταξινομούνται όλα τα αυτοκίνητα ακόμη, και τα euro5. Προσδιορίστηκε όμως το euro5 στο ύψος τελών ταξινόμησης του euro4. Δηλαδή υπάρχει επιβάρυνση στο κόστος εκτελωνισμού για αυτοκίνητα καινούργια φετινά, από 40 έως 200%!!!! Επειδή με αυτή την κίνηση εκλείσαν τα σύνορα κυρίως για εισαγωγές ελαφρώς μεταχειρισμένων euro5, οι ενδιαφερόμενοι όπως εγώ, πρέπει να περιμένουμε τα νέα τέλη ταξινόμησης για να δούμε αν πλέον είναι εφικτή η αγορά euro5 από το εξωτερικό. Φυσικά αν δεν είναι κοστολογικά δυνατό, στα ίδια χρήματα από Ελλάδα αγοράζεις euro4 μεγαλύτερου κυβισμού (ο στόλος από ανεπιθύμητα τζιπ χωρίς πινακίδες) φίλοι περιβαλλοντικά ευαίσθητοι. Και να προσθέσω ότι αυτή τη στιγμή το κράτος δεν εισπράττει από τις ταξινομήσεις αυτοκινήτων, αφού αφ ενός οι αγορές νέων είναι ελάχιστες, εφ ετέρου οι πωλήσεις εγχώριων μεταχειρισμένων δεν έχουν δασμό.
GIA TA PLOIA THA YPARXEI EURO 6?KSEROYNE STH EE OTI ENA VAPORI -KONTEINER RIPENI TO XRONO OSO 50 EKATOMYRIA AYTOKINITA MAZI?TA AEROPLANA? MONO TA AYTOKINITA FTENE?
Διαφωνώ σε κάποια σημεία με τον κύριο damian και συμφωνώ σε κάποια άλλα μαζί του... Καταρχάς που είμασταν όλοι όταν περάσαμε στην τότε τεχνολογία των καταλυτικών οχημάτων;Τελικά τα καταλυτικά οχήματα είναι τόσο πιο καλύτερα περιβαντολογικά από τα μη καταλυτικά;Βλέπω ότι κάποιοι ρύποι με τα καταλυτικά δεν υπάρχουν αλλά υπάρχουν κάποιοι άλλοι και το αντίστροφο με τα μην καταλυτικά...βλέπω κόσμο να μην μπορεί να αλλάξει καταλύτη, να τον έχει βγάλει, να τοποθετεί καταλύτες μου λειτουργούν μία ημέρα μόνο για το κτεο, νοικιαζόμενους καταλύτες, κ.τ.λ.ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ, ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΝΗ Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 1990, ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ 18ΡΗΔΕΣ!!!Οκ... Σαφώς και οι κατασκευαστές όλοι επιθυμούν να αγοράζουμε, όλοι μας και ειδικά χώρες που δεν έχουν παραγωγή οχημάτων, ΟΥΤΕ ΡΕΛΕ, τα προϊόντα τους...δεν χρειάζεται ερώτηση με απάντηση. Το κάνουν δια μέσω των νόμων που περνούν οι κυβερνήσεις και δια μέσω των προϊόντων τους, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ, έτσι ώστε να μην συμφέρει η όποια επισκευή σε όχημα που δεν έχει μεγάλη αξία και η όποια επισκευή κοστίζει περισσότερο, η όποια τυποποιημένη αλλαγή πραγμάτων η οποία πρέπει αναγκαστικά να γίνει και κοστίζει και αυτή, κ.τ.λ. Κάθε γενιά στα οχήματα της, σε κάποιες γενιές οι παλιές είναι καλύτερες λόγου χάρη για παράδειγμα της vw η παλιά της πλατφόρμα έφερε πολλαπλούς σύνδεσμους και η τωρινή της δεν φέρει και είναι και πιο ελαφριά=άρα το κόστος είναι χαμηλότερο, όμως το προϊόν ως τιμή είναι πιο ακριβό...και πόσα άλλα παραδείγματα... Υπάρχουν όμως και προϊόντα που στο πέρασμα των χρόνων τους, η εξέλιξη τους όντως είναι εξέλιξη και καμία σχέση δεν έχει η προηγούμενη γενιά με την επόμενη, ένα παράδειγμα και εδώ το nissan το skyline, τότε έτσι το λέγαν, σήμερα το λένε gtr...αν δείτε την έκδοση του r32 με την r33, με την r34 και με την σημερινή θα διαπιστώσετε ότι όντως έχει γίνει εξέλιξη και καμία σχέση δεν έχει η μία γενιά με την άλλη, το γνωρίζω πάρα πολύ καλά όντας fun και ιδιοκτήτρια τέτοιου είδους οχημάτων...και πόσα άλλα παραδείγματα... Για τα της φορολογίας του κράτους μας προς τα οχήματα, σπίτια, σκάφη, ελαφρά αεροπλάνα, κ.τ.λ. είναι γνωστά...εφόσον δεν υπάρχουν δουλειές ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα πρέπει να πάρει χρήματα το κράτος από τα σπίτια, τα οχήματα, κ.τ.λ. γιατί οι περισσότεροι Έλληνες είναι ιδιοκτήτες σπιτιών, οχημάτων, κ.τ.λ. ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ, ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ, ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΠΑΡΑΜΕΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ...ξέρω μας είναι όλους μας πολύ δύσκολο εως ακατόρθωτο, όμως για το συνολικό καλό και του έθνους μας, αξίζει τον κόπο να προσπαθήσουμε ώστε να πετύχουμε κάτι...ΕΥΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΜΑΣΑ ΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ... Και στην χώρα της Αμερικής πλεον, κυκλοφορούν με 1600 κυβικά, με μικρότερες γενικά κατασκευές και δεν είναι όπως τα παλιότερα χρόνια, 7500 κυβικά με 300 άλογα ιπποδύναμη και δεν μας ενδιαφέρουν και οι ρύποι... Σήμερα τα οχήματα και τα προϊόντα έχουν γίνει παγκόσμια...ένα όχημα πωλείται από την Ιαπωνία εως την Αμερική και πρέπει λόγω κόστους μόνο λίγα πράγματα να αλλάζουν από χώρα σε χώρα, έτσι ώστε το προϊόν να αποφέρει όσο το δυνατό μεγαλύτερο κέρδος... Όσον αφορά στα παραδείγματα που λέει ο κύριος damian συμφωνώ ότι πρέπει να πληρώσουν και όλοι αυτοί και όχι μόνο οι πιο αδύναμοι...Διαφωνώ με τα ελπε που λέει επειδή είχα μία σχέση εξωτερικής συνεργασίας όσον αφορά τα περιβαντολλογικά και σας λέω πως τα ελπε είναι από ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.-Φροντίζουν όσο το δυνατό καλύτερα τα φίλτρα τους, τα αλλάζουν, κ.τ.λ. ΑΛΛΕΣ ΔΗΘΕΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΥΤΟ...θα μπορούσαν όλοι και καλύτερα, όμως και τα καλά να λέγονται, όχι μόνο τα κακά και οι όποιοι αφορισμοί... ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΛΟΓΟΥΜΕ, η "εργασιακή σχέση" την οποία έχω με τα ελπε, δεν έχει να κάνει με το ότι ΠΑΙΡΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ, ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ=Ε ΒΕΒΑΙΑ ΑΦΟΣΟΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΩ ΑΥΤΟΥΣ ΘΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΩ, ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΙ, ΠΛΗΡΩΝΟΜΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ, ΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΩ ΚΑΝΩ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΙΔΑΣΚΩ ΝΕΟΥΣ, ΝΕΕΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥΣ, Κ.Τ.Λ. ΚΑΙ ΔΙΝΩ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΟΧΙ GREEK STATISTIICS, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, και σας πληροφορώ, είμαστε μία χώρα που δεν είμαστε επιβαρυμένη συνολικά, όχι σε μεγάλες πόλεις, κ.τ.λ. από το θέμα των παντώς είδων ρύπους... Οι μεγάλες μας επιχειρήσεις όπως τα ελπε ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ σε σχέση με άλλες εντός και εκτός συνόρων, και λέω ότι μακάρι σαν τα ελπε να ήταν και άλλες εταιρείες εντός και εκτός ελλάδας...