Το Fiat 500 στη συγκεκριμένη έκδοση έχει περίσσιο στιλ και ένα μοτέρ που αναδεικνύει τη χαμηλή κατανάλωση.
Test: Fiat 500
34.479 Επισκέψεις στο άρθρο (2/12/2016)
Με τον Euro6 πετρελαιοκινητήρα MutliJet των 1,3 λίτρων και στην ανανεωμένη του μορφή, το Fiat 500 αποκτά έναν σημαντικό επιπλέον λόγο για να το επιλέξει κανείς.
Tο Fiat 500 είναι το μοναδικό μίνι αυτοκίνητο της αγοράς που προσφέρεται με diesel κινητήρα (μαζί με το ομόσταυλο Fiat Panda) και αυτό από μόνο του αρκεί για να το καταστήσει ξεχωριστό. Όταν αυτό συνδυάζεται με τα υπόλοιπα ξεχωριστά στοιχεία που διαθέτει εκ γενετής το Fiat 500, τότε μιλάμε για ένα από τα πιο ευχάριστα καθημερινά αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς.
Και ενώ το παρουσιαστικό του απέκτησε πιο κομψή αισθητική στην ανανεωμένη του εκδοχή, έρχεται και ο πολύ καλός κινητήρας των 1,3 λτ. της σειράς MultiJet που αναβαθμίστηκε για να καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, να συμπληρώσει την «γλυκιά» συνταγή του Fiat 500.
Το στυλ του ειναι αξεπεραστο μειγμα κλασικου ρετρο με πινελιες που το κανουν συγχρονο ταυτοχρονα ωραια χρωματα και φανταστικο εσωτερικο σχετικα επαρκεις χωρους και επιδοσεις αλλα θα μπορουσαν να το τιμολογουν χαμηλοτερα απο την στιγμη που μιλαμε για μινι και απευθυνεται σε ευρυ κοινο.
Το βρισκω χαριτωμενο.
Το στυλ του ειναι αξεπεραστο μειγμα κλασικου ρετρο με πινελιες που το κανουν συγχρονο ταυτοχρονα ωραια χρωματα και φανταστικο εσωτερικο σχετικα επαρκεις χωρους και επιδοσεις αλλα θα μπορουσαν να το τιμολογουν χαμηλοτερα απο την στιγμη που μιλαμε για μινι και απευθυνεται σε ευρυ κοινο. Το βρισκω χαριτωμενο.