ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Fiat 600e Vs Jeep Avenger: Διαφορές σε αυτονομία, φόρτιση, off-road οδήγηση & χώρο αποσκευών

 Σχολιάστε 
50.298 Επισκέψεις στο άρθρο
Το Selec-Terrain προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών ανάλογα με το έδαφος και τις συνθήκες πρόσφυσης.
4 Φωτογραφίες »

Το Selec-Terrain προσαρμόζει την απόδοση του κινητήρα και τη λειτουργία των ηλεκτρονικών ανάλογα με το έδαφος και τις συνθήκες πρόσφυσης.

13 χλμ. μεγαλύτερη αυτονομία έχει το ελαφρύτερο Fiat


Στο κομμάτι των επιδόσεων, οι δύο εταιρείες ανακοινώνουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 9 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα.
4 Φωτογραφίες »

Στο κομμάτι των επιδόσεων, οι δύο εταιρείες ανακοινώνουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα στα 9 δλ., με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 150 χλμ./ώρα.

Όπως έχουμε τονίσει, η αεροδυναμική σχεδίαση παίζει μεγάλο ρόλο στην κατανάλωση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Στην «αντιπαράθεση» Fiat 600e και Jeep Avenger το ιταλικό SUVάκι με την πιο ρέουσα σχεδίαση έχει ένα μικρό πλεονέκτημα στην αυτονομία του (+13 χλμ.) σε σχέση με το πιο γωνιακό Jeep. Συν τοις άλλοις, το Fiat είναι και ελάχιστα πιο ελαφρύ (1.595 κιλά έναντι 1.611 κιλών).
 
Πολύ μικρές διαφορές υπάρχουν προς απορία μας και χωρίς εύκολη εξήγηση και στους χρόνους φόρτισης. Εδώ υπερτερεί το Jeep, που σε 11άρη WallBox θέλει 5,5 ώρες (15 λεπτά λιγότερα από το Fiat) και σε ταχυφορτιστή 100 kW κάνει το 20-80% σε 24 λεπτά (27 λ. το Fiat).

Και τα δύο έχουν μεγάλη απόσταση από το έδαφος, αλλά το Avenger διαθέτει ειδικό σύστημα Selec-Terrain για εκτός δρόμου οδήγηση

Παρότι μιλάμε για δύο μικρά SUV, Fiat 600e και Jeep Avenger βλέπουν το έδαφος από πολύ... ψηλά. Για να είμαστε ακριβείς, η διαφορά απόστασης από το έδαφος είναι ελάχιστη (19,9 εκ. το Fiat, 20 εκ. το Jeep), στοιχείο που σημαίνει ότι και τα δύο SUVάκια έχουν τις προδιαγραφές να βγουν με σχετική άνεση ακόμη και εκτός δρόμου, σε μία πιο ήπια χωμάτινη διαδρομή.
 
Πρέπει να επισημάνουμε, ωστόσο, ότι το Jeep και λόγω καταγωγής έχει έναν πιο off-road προσανατολισμό. Οι τροχοί είναι στις άκρες του αμαξώματος, έχει κοντούς προβόλους και χαρακτηρίζεται από κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης (20ο προσέγγισης, 20ο ράμπας και 32ο διαφυγής). Επιπλέον, από το στάνταρ εξοπλισμό του το Avenger διαθέτει το ειδικό σύστημα Selec-Terrain για την off-road οδήγηση (πρώτο προσθιοκίνητο Jeep με τη συγκεκριμένη λειτουργία). Για αυτό και υπάρχουν έξι modes οδήγησης:
  • Normal για την καθημερινή χρήση
  • Eco για μέγιστη αυτονομία και καλύτερη διαχείριση ενέργειας
  • Sport για υψηλότερη απόδοση και καλύτερες επιδόσεις
  • Snow για μέγιστη πρόσφυση σε παγωμένες συνθήκες
  • Mud για βέλτιστη απόδοση σε λασπωμένες διαδρομές και
  • Sand μέσω της οποίας περιορίζεται η πιθανότητα ακινητοποίσης στο αμμώδες έδαφος μιας παραλίας 

Χωράει ένα 5λιτρο τενεκέ λαδιού παραπάνω το πορτ-μπαγκάζ του 600e

Στο κομμάτι των χώρων, μέχρι να έρθει στο AutoΤρίτη Test Center και το Fiat 600e μπορούμε να μιλήσουμε θεωρητικά. Για παράδειγμα, τα δύο αυτοκίνητα έχουν ίδιο μεταξόνιο (2.562) με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τον «αέρα» στα πόδια των πίσω επιβατών. Από την άλλη, οι εταιρείες ανακοινώνουν χώρο αποσκευών, με την διαφορά απειροελάχιστη. Το πορτ-μπαγκάζ του Jeep Avenger είναι στα 355 λτ. και του Fiat 600e στα 360 λτ., που σημαίνει ότι στο ιταλικό SUVάκι θα χωρέσεις έναν παραπάνω 5λιτρο τενεκέ με λάδι.

Σελίδα 1Fiat 600e & Jeep Avenger: Πού διαφέρουν & τι ομοιότητες έχουν;
Σελίδα 2Fiat 600e Vs Jeep Avenger: Διαφορές σε αυτονομία, φόρτιση, off-road οδήγηση & χώρο αποσκευών
Σελίδα 3Πίνακας: Αναλυτικά τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD
WINTER SEAT