«Πράσινα» mini με εύκολη οδήγηση: Δύο μίνι μοντέλα που ξεχωρίζουν για τον «πράσινο» χαρακτήρα και κατανάλωση, την ψηλή θέση οδήγησης, την απόσταση από το έδαφος και την ευέλικτη κίνηση στον αστικό ιστό. Το Fiat Panda CNG κοντράρεται με το Suzuki Ignis Hybrid.
Η ώρα της κρίσης για τα Fiat Panda CNG και Suzuki Ignis MHEV. Τα δυο μίνι μοντέλα της δοκιμής μας διακρίνονται για την οικονομική τους κατανάλωση, το μεν λόγω φυσικού αερίου, το δε χάρη στο mild hybrid σύστημά του. Επίσης, κερδίζουν πόντους για την ευελιξία τους στην κίνηση σε αστικό περιβάλλον, από την στιγμή που πρόκειται για άνετα, πρακτικά και εύκολα στο παρκάρισμα αυτοκίνητα. Η διαφορά τιμής είναι μικρή, άρα στις λεπτομέρειες αλλά και τις προτιμήσεις του καθενός θα προκύψει ο τελικός «νικητής».
Σχεδίαση: Νεανικό design στο Fiat, «ιδιαίτερο» πίσω μέρος στο Suzuki
Tο Fiat Panda με την διπλή έκδοση βενζίνης-φυσικού αερίου έχει compact διαστάσεις (μήκος 3,7 μ.) και νεανικό σχεδιασμό, με μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και παιχνιδιάρικο στρογγυλεμένο αμάξωμα. Το αυξημένο ύψος του (σ.σ. θυμίζουμε πως βασίζεται στην έκδοση Cross) δημιουργεί ένα άμεσα αναγνωρίσιμο παρουσιαστικό.
Από την άλλη πλευρά, το δικίνητο Suzuki Ignis έχει ιδιαίτερο design, με πιο crossover χαρακτηριστικά. Ξεχωρίζει η γρίλια στο μπροστινό μέρος και ο κυρίαρχος προφυλαχτήρας, ωστόσο στο πίσω μέρος, η σχεδίαση είναι αμφιλεγόμενη, ειδικά στο σημείο της πίσω κολόνας, και έτσι την προτίμησή μας θα εκφράσουμε για το ιταλικό μίνι.
Εσωτερικό-Χώροι: Καλές κατασκευές, ευρύχωρα για τέσσερις
Λιτό και ευχάριστο είναι το εσωτερικό του Fiat Panda. Τα τετράγωνα μοτίβα δεσπόζουν στην καμπίνα, ενώ η αυξημένη στιβαρότητα και η καλή συναρμολόγηση των σκληρών πλαστικών εξασφαλίζουν ικανοποιητική ποιότητα για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μοντέρνο σχεδιασμό, με νεανικό προσανατολισμό ακολουθεί η καμπίνα του Suzuki Ignis. Και εδώ, η υφή των πλαστικών είναι αποκλειστικά σκληρή, έχοντας μεν ικανοποιητική συναρμογή, ωστόσο τα υλικά είναι ελαφρώς πιο μέτριας ποιότητας.
Στο πεδίο των χώρων, τα δύο μοντέλα διακρίνονται για την ευρυχωρία και τις πρακτικές τους λύσεις, φιλοξενώντας άνετα 4 επιβάτες. Το Panda διαθέτει εξαιρετικό χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το Ignis ένα από τα φαρδύτερα καθίσματα της κατηγορίας. Το ιαπωνικό μοντέλο έχει χώρο αποσκευών 267 λίτρων και συρόμενα πίσω καθίσματα, ενώ το Panda, λόγω της δεξαμενής CNG έχει απολέσει 25 λίτρα, με τη συνολική χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ να είναι στα 200 λίτρα.
Αδιαμφισβήτητα το panda. Αγχολυτικό και με άριστη ορατότητα εσωτερικό. Λεβιές σε άριστη θέση (δεν είναι τυχαίο ότι αντιγράφηκε από το i10). Ελαστικότητα στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δοκιμασμένα μηχανικά μέρη. Από τα ελάχιστα φορτωμένο με τα αναγκαία ηλεκτρονικά. Μεγαλύτερη αυτονομία με λιγότερο κόστος καυσίμων. Από τα μοντέλα που διατηρούν την αξία τους ως μεταχειρισμένα. Το suzuki πέρα από το όνομα και τους μεγαλύτερους χώρους δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση του πίσω μέρους. Με νέα συστήματα (υβριδικό) που έχουν ακόμη χρόνο για να δείξουν τι απόσβεση θα προσφέρουν. Εκτός δρόμου μια χαρά πάει και το fiat, ειδικά με το ύψος της συγκεκριμένης έκδοσης. Με χειμερινά μάλιστα ελαστικά, βάζει γυαλιά ακόμη και σε τέρατα μοδάτα "σιουβ".
Αδιαμφισβήτητα το panda. Αγχολυτικό και με άριστη ορατότητα εσωτερικό. Λεβιές σε άριστη θέση (δεν είναι τυχαίο ότι αντιγράφηκε από το i10). Ελαστικότητα στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δοκιμασμένα μηχανικά μέρη. Από τα ελάχιστα φορτωμένο με τα αναγκαία ηλεκτρονικά. Μεγαλύτερη αυτονομία με λιγότερο κόστος καυσίμων. Από τα μοντέλα που διατηρούν την αξία τους ως μεταχειρισμένα. Το suzuki πέρα από το όνομα και τους μεγαλύτερους χώρους δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση του πίσω μέρους. Με νέα συστήματα (υβριδικό) που έχουν ακόμη χρόνο για να δείξουν τι απόσβεση θα προσφέρουν. Εκτός δρόμου μια χαρά πάει και το fiat, ειδικά με το ύψος της συγκεκριμένης έκδοσης. Με χειμερινά μάλιστα ελαστικά, βάζει γυαλιά ακόμη και σε τέρατα μοδάτα "σιουβ".
"εξισου οικονομικο χαρακτήρα " το Ingins?? Συγκρινετε δηλαδή σε ευρω 4.1κιλα cng με 5.3 λιτρα βενζινη? Διπλασιο κοστος το ignis...