Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και το παιχνιδιάρικο στρογγυλεμένο αμάξωμα δεσπόζουν στο Fiat Panda.
Κινητήρες, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας
45.333 Επισκέψεις στο άρθρο (31/1/2021)
Κινητήρες: Η χαμηλή κατανάλωση κοινός παρονομαστής
Ο 2κύλινδρος TwinAir Turbo κινητήρας εξοπλίζει το ιταλικό μοντέλο της Fiat. Αποδίδει 80 ίππους και 140 Nm ροπής, καίγοντας στην αρχή φυσικό αέριο και βενζίνη μόλις αδειάσουν οι δεξαμενές. Στο Ignis, ο ατμοσφαιρικός dualjet 1,2 λίτρων κινητήρας με ήπιο υβριδικό σύστημα 12 volt είναι η μοναδική επιλογή στην γκάμα, εξασφαλίζοντας 83 ίππους και 120 Nm ροπής. Η ηλεκτρογεννήτρια ISG ενισχύει τον κινητήρα σε εκκίνηση και επιτάχυνση.
Μολονότι ο κινητήρας του Panda είναι αρκετά θορυβώδης και λιγότερο ισχυρός καίγοντας φυσικό αέριο, είναι πολύ μεγάλα τα οικονομικά οφέλη. Για την ακρίβεια, ανά 100 χιλιόμετρα καταναλώνει 4,1 κιλά φυσικού αερίου, ενώ η αυτονομία από κοινού με την βενζίνη προσεγγίζει τα 800 χιλιόμετρα. Στον αντίποδα, το υβριδικό σύστημα του Ignis περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου. Σε επίπεδο τιμών, είναι οικονομικό (5,3 λτ./100 χλμ) με το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων.
Οδική συμπεριφορά: Ευέλικτα και τα δύο πιο στιβαρό το Panda
Ως αυτοκίνητα πόλης, τα δύο μοντέλα διακρίνονται για την ευελιξία τους, με το Ignis να έχει μικρότερο κύκλο στροφής και το Panda πιο διευρυμένη περιφερειακή ορατότητα. Ευκολοδήγητα και τα δύο, προσφέρουν ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης μέσω της ανάρτησής τους, αν και λόγω μικρού μεταξονίου στις έντονες ανωμαλίες υπάρχουν μικρές και όχι ενοχλητικές αναταράξεις.
Από εκεί και πέρα, το σύστημα διεύθυνσης του ιταλικού μίνι προσφέρει εμφανώς καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό κι περισσότερη αποτελεσματικότητα σε ένα δρόμο με στροφές, με το ιαπωνικό μοντέλο από την πλευρά του, να έχει την ικανότητα λόγω cross χαρακτήρα να πηγαίνει και εκτός δρόμου.
Η γνώμη μας
Το Fiat Panda CNG ξεχωρίζει για την ευελιξία και την ασύγκριτη οικονομία του σε όλους τους τομείς, από την στιγμή που καταναλώνει φυσικό αέριο. ¶νετο για οδήγηση σε αστικό ιστό είναι και το Suzuki Ignis. Έχει εξίσου οικονομικό προφίλ λόγω του υβριδικού του χαρακτήρα, ενώ αποτελεί καλή επιλογή και για εκτός δρόμου εξορμήσεις χάρη στα crossover χαρακτηριστικά του.
Αδιαμφισβήτητα το panda. Αγχολυτικό και με άριστη ορατότητα εσωτερικό. Λεβιές σε άριστη θέση (δεν είναι τυχαίο ότι αντιγράφηκε από το i10). Ελαστικότητα στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δοκιμασμένα μηχανικά μέρη. Από τα ελάχιστα φορτωμένο με τα αναγκαία ηλεκτρονικά. Μεγαλύτερη αυτονομία με λιγότερο κόστος καυσίμων. Από τα μοντέλα που διατηρούν την αξία τους ως μεταχειρισμένα. Το suzuki πέρα από το όνομα και τους μεγαλύτερους χώρους δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση του πίσω μέρους. Με νέα συστήματα (υβριδικό) που έχουν ακόμη χρόνο για να δείξουν τι απόσβεση θα προσφέρουν. Εκτός δρόμου μια χαρά πάει και το fiat, ειδικά με το ύψος της συγκεκριμένης έκδοσης. Με χειμερινά μάλιστα ελαστικά, βάζει γυαλιά ακόμη και σε τέρατα μοδάτα "σιουβ".
Αδιαμφισβήτητα το panda. Αγχολυτικό και με άριστη ορατότητα εσωτερικό. Λεβιές σε άριστη θέση (δεν είναι τυχαίο ότι αντιγράφηκε από το i10). Ελαστικότητα στις επιταχύνσεις εν κινήσει. Δοκιμασμένα μηχανικά μέρη. Από τα ελάχιστα φορτωμένο με τα αναγκαία ηλεκτρονικά. Μεγαλύτερη αυτονομία με λιγότερο κόστος καυσίμων. Από τα μοντέλα που διατηρούν την αξία τους ως μεταχειρισμένα. Το suzuki πέρα από το όνομα και τους μεγαλύτερους χώρους δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό, με την αμφιλεγόμενη σχεδίαση του πίσω μέρους. Με νέα συστήματα (υβριδικό) που έχουν ακόμη χρόνο για να δείξουν τι απόσβεση θα προσφέρουν. Εκτός δρόμου μια χαρά πάει και το fiat, ειδικά με το ύψος της συγκεκριμένης έκδοσης. Με χειμερινά μάλιστα ελαστικά, βάζει γυαλιά ακόμη και σε τέρατα μοδάτα "σιουβ".
"εξισου οικονομικο χαρακτήρα " το Ingins?? Συγκρινετε δηλαδή σε ευρω 4.1κιλα cng με 5.3 λιτρα βενζινη? Διπλασιο κοστος το ignis...