Το εσωτερικό του Panda είναι ευχάριστο σχεδιαστικά και μοντέρνο. Δείχνει επίσης πιο
«πλούσιο» από αυτό του ηλεκτρικού Citigo και το φινίρισμα είναι απόλυτα ικανοποιητικό.
Ποιο είναι πιο ευρύχωρο;
62.290 Επισκέψεις στο άρθρο (26/9/2020)
Στην αστική καθημερινότητα οι χώροι ενός μίνι «μετράνε». Το ηλεκτρικό Citigo είναι φαρδύτερο και πιο ευρύχωρο στους πίσω επιβάτες, ενώ έχει και μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (250 λτ.). Το τελευταίο δεν έχει επηρεαστεί ουσιαστικά σε μέγεθος χάρη στην έξυπνη τοποθέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα κάτω από τα καθίσματα. Από την άλλη όμως το Panda CNG έχει 5θέσια έγκριση με αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα και μπόλικο «αέρα» για τα κεφάλια. Οι δεξαμενές φυσικού αερίου όμως έχουν «κλέψει» 25 λίτρα από το χώρο αποσκευών που περιορίζεται στα 200 λτ..
Να σχολιάσω για το θέμα απόσβεσης στη διαφορά τιμής. Από το επίσημο site έχουμε την κατανάλωση WLTP
https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/09/TD-CITIGOe-iV-en.pdf
135–164 βατ/χλμ Άρα μέσο όρο 14,95 κιλο-βάτ/100χλμ
Επιλέγοντας για φόρτιση αναγκαστικά και αποκλειστικά νυχτερινό ρεύμα, μόνο σε γκαράζ και σε εναλλακτικό πάροχο (δε θα αναφερθώ) έχουμε με έκπτωση συνέπειας 0,05949€/kw
Όμως αν το αμάξι καθημερινά κάνει 50χλμ και σύμφωνα με το Μέσο Όρο στην Ελλάδα που ένα νοικοκυριό καίει 1200kw/τετράμηνο, θα επιβαρυνθεί επιπλέον 897κιλοβαρώρες ξεπερνώντας τις 2000kw/τετράμηνο
Προσθέτουμε τις ΥΚΩ +0,03 ,λοιπές χρεώσεις 0,00007 και ΕΤΜΕΑΡ 0,017 συν ΦΠΑ 6% πάει 0,1129536€/Kw ,άρα κατανάλωση μικρή μεν αλλά υπαρκτή είναι
~1,7Ε/100χλμ (με ΔΕΗ και χωρίς νυχτερινό το αφήνουμε καλύτερα!)
Το panda (κάτοχος) καίει 3.5Ε/100χλμ μέσο όρο.
Η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια 9000Ε (χωρίς επιδότηση), αλλά έστω οτι κάποιος δικαιούται η τιμή βγαίνει
18.603E με απόσυρση (δεν ξέρω πως υπολόγισαν στο άρθρο λανθασμένα) , άρα διαφορά >6000Ε
Τα τέλη κυκλοφορίας αντισταθμίζονται απο τα διπλά ασφάλιστρα του ηλεκτρικού
Τα service αντισταθμίζονται απο την αναπόφευκτη αλλαγή μπαταριάς στα χιλιόμετρα που θα δείτε σε λίγο για την απόσβεση (με προϋπόθεση οτι θα έχουν πέσει τιμές στην αντικατάσταση μπαταρίας)
Έστω 5000Ε διαφορά στην αξία απόκτησης, έχουμε 3,5Ε-1,7Ε=1,8Ε/100χλμ διαφορά...
Δηλαδή πρέπει να διανύσουμε πάνω απο 270000 χλμ για ξεκινήσουμε την απόσβεση με προυπόθεση
Φόρτιση σε γκαραζ
Νυχτερινό μόνο σε άλλο πάροχο
Έχουμε αποσύρει όχημα αξίας 1000Ε
Έχουμε μπει στην επιδότηση.
Διακόσιες εβδομήντα χιλιάδες!!!! Καταλήγω στο οτι δε συμφέρει ή είναι η ιδέα μου???!!!
Σρυ κιόλας, ιδέα μου είναι ότι το Panda είναι περισσότερο άνετο πίσω, από τις φωτογραφίες και μόνο, παρά τα νούμερα των πινάκων που δηλώνουν το αντίθετο; Στο δια ταύτα, το skoda απαγορευτικό για εκτός Αθήνας, ούτε καν Θεσσαλονίκη μεριά. Όλο και μια Χαλκιδική θα θες να πας, να σκέφτεσαι αν θα φτάσεις Πολύχρονο και να ψάχνεις πρίζα; Εκτός αν έχεις δεύτερο αυτοκίνητο, που σημαίνει αυτομάτως by by το όποιο κέρδος από μηδενικά κόστη χρήσης. Οπότε, fiat για σαλόνια και αλώνια.
Να σχολιάσω για το θέμα απόσβεσης στη διαφορά τιμής. Από το επίσημο site έχουμε την κατανάλωση WLTP https://cdn.skoda-storyboard.com/2019/09/TD-CITIGOe-iV-en.pdf 135–164 βατ/χλμ Άρα μέσο όρο 14,95 κιλο-βάτ/100χλμ Επιλέγοντας για φόρτιση αναγκαστικά και αποκλειστικά νυχτερινό ρεύμα, μόνο σε γκαράζ και σε εναλλακτικό πάροχο (δε θα αναφερθώ) έχουμε με έκπτωση συνέπειας 0,05949€/kw Όμως αν το αμάξι καθημερινά κάνει 50χλμ και σύμφωνα με το Μέσο Όρο στην Ελλάδα που ένα νοικοκυριό καίει 1200kw/τετράμηνο, θα επιβαρυνθεί επιπλέον 897κιλοβαρώρες ξεπερνώντας τις 2000kw/τετράμηνο Προσθέτουμε τις ΥΚΩ +0,03 ,λοιπές χρεώσεις 0,00007 και ΕΤΜΕΑΡ 0,017 συν ΦΠΑ 6% πάει 0,1129536€/Kw ,άρα κατανάλωση μικρή μεν αλλά υπαρκτή είναι ~1,7Ε/100χλμ (με ΔΕΗ και χωρίς νυχτερινό το αφήνουμε καλύτερα!) Το panda (κάτοχος) καίει 3.5Ε/100χλμ μέσο όρο. Η διαφορά στην τιμή είναι τεράστια 9000Ε (χωρίς επιδότηση), αλλά έστω οτι κάποιος δικαιούται η τιμή βγαίνει 18.603E με απόσυρση (δεν ξέρω πως υπολόγισαν στο άρθρο λανθασμένα) , άρα διαφορά >6000Ε Τα τέλη κυκλοφορίας αντισταθμίζονται απο τα διπλά ασφάλιστρα του ηλεκτρικού Τα service αντισταθμίζονται απο την αναπόφευκτη αλλαγή μπαταριάς στα χιλιόμετρα που θα δείτε σε λίγο για την απόσβεση (με προϋπόθεση οτι θα έχουν πέσει τιμές στην αντικατάσταση μπαταρίας) Έστω 5000Ε διαφορά στην αξία απόκτησης, έχουμε 3,5Ε-1,7Ε=1,8Ε/100χλμ διαφορά... Δηλαδή πρέπει να διανύσουμε πάνω απο 270000 χλμ για ξεκινήσουμε την απόσβεση με προυπόθεση Φόρτιση σε γκαραζ Νυχτερινό μόνο σε άλλο πάροχο Έχουμε αποσύρει όχημα αξίας 1000Ε Έχουμε μπει στην επιδότηση. Διακόσιες εβδομήντα χιλιάδες!!!! Καταλήγω στο οτι δε συμφέρει ή είναι η ιδέα μου???!!!
Σρυ κιόλας, ιδέα μου είναι ότι το Panda είναι περισσότερο άνετο πίσω, από τις φωτογραφίες και μόνο, παρά τα νούμερα των πινάκων που δηλώνουν το αντίθετο; Στο δια ταύτα, το skoda απαγορευτικό για εκτός Αθήνας, ούτε καν Θεσσαλονίκη μεριά. Όλο και μια Χαλκιδική θα θες να πας, να σκέφτεσαι αν θα φτάσεις Πολύχρονο και να ψάχνεις πρίζα; Εκτός αν έχεις δεύτερο αυτοκίνητο, που σημαίνει αυτομάτως by by το όποιο κέρδος από μηδενικά κόστη χρήσης. Οπότε, fiat για σαλόνια και αλώνια.