ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Βάλαμε στο μικροσκόπιο τρία μοντέλα διαφορετικού κυβισμού, προκειμένου να εξετάσουμε ποιος είναι ο ιδανικός κυβισμός για μικρά diesel. Ποιος πιστεύετε ότι κέρδισε;
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Βάλαμε στο μικροσκόπιο τρία μοντέλα διαφορετικού κυβισμού, προκειμένου να εξετάσουμε ποιος είναι ο ιδανικός κυβισμός για μικρά diesel. Ποιος πιστεύετε ότι κέρδισε;

Yaris Vs Fiesta Vs 208

38.581 Επισκέψεις στο άρθρο (23/12/2016)

Υπάρχει ιδανικός κυβισμός στα μικρά diesel; Διαλέγουμε τρία δημοφιλή μοντέλα, τα Toyota Yaris, Ford Fiesta και Peugeot 208 στα 1.400, 1.500 και 1.600 κυβικά αντίστοιχα και προσπαθούμε να βρούμε την απάντηση.

Toyota Yaris 1,4 D-4D

Μοντέρνο και επιβλητικό το Toyota Yaris. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα σε σχήμα «Χ».

Μοντέρνο και επιβλητικό το Toyota Yaris. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η μάσκα σε σχήμα «Χ».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

+ Κινητήρας-επιδόσεις, χώροι-πρακτικότητα, εργονομία, ευελιξία, φρένα
- 4 αερόσακοι στην βασική έκδοση, υψηλή θέση οδήγησης

Peugeot 208 1,6 BlueHDI
+ Σχεδίαση, επιδόσεις, λειτουργία ανάρτησης, ποιότητα στο εσωτερικό
- Ορατότητα προς τα πίσω, τσιμπημένη τιμή εκκίνησης

Ford Fiesta 1,5 TDCi 
+ Οδική συμπεριφορά και αίσθηση τιμονιού, επιδόσεις κινητήρα
- Χώρος για τους πίσω επιβάτες, έλλειψη οθόνης αφής


Τα κυβικά του κινητήρα ανέκαθεν αποτελούσαν σημαντικό κριτήριο επιλογής για τον Έλληνα αγοραστή. Για παράδειγμα τα 2.000 κ.εκ. είναι πλέον ένας κυβισμός που οι περισσότεροι τον αποφεύγουν σαν ο διάολος το λιβάνι. Τι γίνεται όμως στους μικρότερους κυβισμούς και δη στους diesel κινητήρες που αποτελούν τη δημοφιλέστερη επιλογή; Από φορολογικής πλευράς, διαφορές σημαντικές δεν υπάρχουν. Επί της ουσίας, όμως, υπάρχουν διαφορές; Π.χ. τα περισσότερα κυβικά δίνουν μια πιο «γεμάτη» αίσθηση; Διαλέξαμε, λοιπόν, τρία μοντέλα στα 1.400, 1.500 και 1.600 κυβικά με παραπλήσιες ιπποδυνάμεις. Υπάρχουν διαφορές; Και αν ναι, ποιες; Η απάντηση ακολουθεί στις επόμενες σελίδες, αφού πρώτα κάνουμε μία σύγκριση σε όλους τους τομείς.
 
Νεανικά και όμορφα
Όσον αφορά στην εξωτερική σχεδίαση των τριών μοντέλων της δοκιμής, είναι δύσκολο να πεις ότι κάποιο είναι το ομορφότερο ή πιο μοντέρνο, καθώς και τα τρία έχουν το δικό τους ξεχωριστό χαρακτήρα. 
 
Το Ford Fiesta, αν και το παλαιότερο χρονικά παραμένει ένα από τα φρέσκα σύνολα της αγοράς και ξεχωρίζει με την έντονη τραπεζοειδή μάσκα, τα τραβηγμένα προς τα πίσω φανάρια και τα powerdomes στο καπό. Θα τολμούσαμε μάλιστα να πούμε πως το μπροστινό μέρος θυμίζει κάτι από… Aston Martin όντως άκρως επιθετικό. 
 
Το Peugeot 208 από την άλλη συνδυάζει το κομψό στυλ με το δυναμισμό δείχνοντας ίσως πιο ξεχωριστό από τα τρία. Μετά μάλιστα και την πρόσφατη ανανέωσή του, το βλέμμα τραβά το μυώδες καπό που κατεβαίνει προς τα εμπρός, τα LED φανάρια και η μεγάλη μάσκα με το περίγραμμα από χρώμιο. 
 
Τέλος, άκρατο δυναμισμό και πολύ στιλ εκπέμπει και το Toyota Yaris. Το ιαπωνικό μοντέλο είναι compact σε διαστάσεις, αλλά έξυπνα σχεδιασμένο με ένα εντυπωσιακό εμπρόσθιο μέρος όπου η εισαγωγή ενώνεται με την μάσκα συνθέτοντας ένα επιβλητικό Χ. Ποιο από τα τρία, τώρα, είναι το ομορφότερο; Η τελική απόφαση δική σας…

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
DOBLO VS COURIER