Ford Fiesta σε τιμή «λουκούμι» με 8 χρόνια εγγύηση
Το best-seller της Ford, το Fiesta συνεχίζει την πορεία του στην ελληνική αγορά όντας πλέον ανανεωμένο στην 7η γενιά του και η βασική έκδοση Titanium έχει όλα όσα χρειάζεται κάποιος.
Από 18.496 ευρώ και 8 χρόνια εγγύηση
Ποια χαρακτηριστικά χρειάζεται να έχει ένα μοντέλο για να πάρει κάποιος την απόφαση να το αγοράσει; Η απάντηση με ελάχιστες εξαιρέσεις είναι κοινή. Να έχει όμορφο σχεδιασμό, να είναι σύγχρονο σε τεχνολογίες, να διαθέτει πλούσια βασική έκδοση, για να μην πρέπει να επιλέξεις κάποιο άλλο πακέτο από τα υψηλότερα πατώματα, να έχει όσο το δυνατόν μεγαλύτερη εγγύηση. Φυσικά όλα τα προηγούμενα θα πρέπει προσφέρονται σε τιμή που από τη μία να αντικατοπτρίζει την αξία του αυτοκινήτου, από την άλλη όμως να μην ξεφεύγει από τα όρια του value for money. Ένα από τα αυτοκίνητα στην ελληνική αγορά που συνδυάζει όλα τα παραπάνω είναι το Ford Fiesta.
Το δημοφιλές μικρό της Ford, όντας πλέον ανανεωμένο στην 7η γενιά του προσφέρεται σε έξι εξοπλιστικές εκδόσεις. Ο λόγος για τις Titanium, ST-Line και Active, που καλύπτουν η καθεμιά διαφορετικό προφίλ οδηγικών αναγκών, ενώ συνοδεύονται από έξτρα εκδόσεις «Χ» με αντίστοιχες επιπλέον παροχές άνεσης. Παρά τις πολλές επιλογές δεν είναι μυστικό πως εξ' αρχής η βασική Titanium έκδοση είναι άκρως ικανοποιητική σε εξοπλισμό, ενώ προσφέρεται με τιμή «λουκούμι», που μεταφράζεται από 18.496 ευρώ. Επιπλέον το μοντέλο διαθέτει την κορυφαία εργοστασιακή εγγύηση που φτάνει τα 8 χρόνια!
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Γεμάτη η βασική Titanium έκδοση
Μιλώντας πιο αναλυτικά για τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης. Στην Titanium μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται: οθόνη αφής 8 ιντσών με σύστημα infotainment SYNC3 και 2 θύρες USB, αυτόματος κλιματισμός, cruise control, Ζάντες ελαφρού κράματος 16 ιντσών, LED αυτόματοι προβολείς, δερμάτινο τιμόνι, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Driver Assistance Pack 7.
125 ίππους και ελεύθερα στο Δακτύλιο
Ένα ακόμα σημαντικό ατού του Fiesta είναι το γεγονός πως κάτω από το καπό δεσπόζει ο πολυβραβευμένος 1.000άρης 3κύλινδρος Ecoboost κινητήρας βενζίνης που ξεκινάει από τα 125 άλογα (υπάρχει και με 155 ίππους), σε συνδυασμό πάντα με το ήπια υβριδικό σύστημα της φίρμας, που προσφέρει μειωμένες εκπομπές ρύπων και χαμηλότερη κατανάλωση, αλλά και το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο (υπάρχει και 7-τάχυτο αυτόματο Powershif). Σύμφωνα με τις μετρήσεις της εταιρείας η κατανάλωση του κινητήρα κυμαίνεται στα 5λτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων σε συνδυασμένο κύκλο WLTP ανέρχονται στα 113 γρμ./χλμ, δίνοντας έτσι την δυνατότητα στο Fiesta να κινείται ελεύθερα εντός Δακτυλίου!
Συνέχεια του άρθρου >>>