ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Φέρνουμε αντιμέτωπα τα τρία από τα καλύτερα downsized βενζινοκίνητα της αγοράς. Ποιο θα πάρει τη νίκη;

Φέρνουμε αντιμέτωπα τα τρία από τα καλύτερα downsized βενζινοκίνητα της αγοράς. Ποιο θα πάρει τη νίκη;

Focus vs Pulsar vs Auris

36.200 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2016)

Είναι πιο φθηνά να τα αποκτήσεις σε σχέση με κάποιο diesel, ενώ έχουν πολύ δύναμη και είναι οικονομικά στην κατανάλωση. Πως το καταφέρνουν; Με τα λίγα κυβικά και το τούρμπο. Ας δούμε τρεις από τις πιο αξιόλογες βενζινοκίνητες προτάσεις της αγοράς.

Μπορεί τα πετρελαιοκίνητα να είναι must τα τελευταία τέσσερα χρόνια, ωστόσο τα πράγματα -ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες- δείχνουν πως η βενζίνη έχει ξεκινήσει την αντεπίθεσή της. Αφενός από πλευράς πωλήσεων (στην ελληνική τουλάχιστον αγορά), αφετέρου από τη μεριά των κατασκευαστών, αφού όλο και πιο συχνό είναι το φαινόμενο των μικρών τούρμπο βενζίνης με καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση που εκτός των άλλων έρχονται με ένα σημαντικό πλεονέκτημα: Την αισθητά χαμηλότερη τιμή απόκτησης σε σχέση με το αντίστοιχο diesel μοντέλο. 
Παρακάτω, λοιπόν, συγκρίνουμε τρεις από τις πιο αξιόλογες προτάσεις την αγοράς: Το Ford Focus που είναι και πρωτεργάτης στην εν λόγω κατηγορία (σ.σ. δεν είναι τυχαίο που ο 1.000άρης EcoBoost έχει ψηφιστεί πέντε συνεχόμενες φορές ως ο καλύτερος κινητήρας στην κατηγορία του), με τα Nissan Pulsar και Toyota Auris, αμφότερα στα 1,2 λίτρα και με 115 και 116 άλογα αντίστοιχα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

 
Είναι θέμα εμφάνισης…
Σίγουρα όταν η κουβέντα έρχεται στην εμφάνιση το υποκειμενικό στοιχείο είναι έντονο, ωστόσο το Ford Focus δείχνει πιο δυναμικό από τα τρία, ειδικά στο εμπρός μέρος, όπου δεσπόζει η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα και τα powerdomes στο καπό. Από την άλλη, αρκετά «αιχμηρή» είναι και η σχεδίαση του ανανεωμένου Toyota Auris, που καταφέρνει να δείχνει πως βρίσκεται σε κίνηση ακόμη και σταματημένο χάρη στη φαρδιά μάσκα, ενώ τέλος το Nissan Pulsar έρχεται λίγο πιο συγκρατημένο, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως του λείπει ομορφιά ή δυναμισμός. Αντιθέτως. Το σφηνοειδές μπροστινό μέρος αρέσει πολύ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Autotriti.gr
EURONCAR ASFALH FORTIGA