Την έλευση ενός αμιγώς ηλεκτρικού Puma και δύο ακόμα ηλεκτρικών crossover ανακοίνωσε η Ford για την Ευρώπη θυμίζοντας σε όλους πως το μέλλον της είναι αμιγώς ηλεκτρικό!
Όχι λιγότερα από τρία νέα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα της Ford πρόκειται να «προσγειωθούν» έως το 2024 στην Ευρώπη, τα οποία θα έρθουν να τοποθετηθούν δίπλα στην ήδη διαθέσιμη Mustang Mach-E. Την είδηση αυτή γνωστοποίησε σήμερα η μάρκα δίνοντας περισσότερες πληροφορίες για το τι περιλαμβάνει το ηλεκτρικό της μέλλον.
Όπως λοιπόν ανέφερε η Ford ένα από αυτά θα είναι μία αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Puma, που θα λανσαριστεί μαζί με ένα μεσαίου μεγέθους crossover και ένα Sport crossover. Το μεσαίο crossover πρόκειται να παρουσιαστεί φέτος πριν κυκλοφορήσει στην αγορά το 2023. Θα συναρμολογηθεί στο «σπίτι» της Ford Ευρώπης στην Κολωνία της Γερμανίας και υπόσχεται να προσφέρει αυτονομία 500 χιλιομέτρων.
Έρχεται το 2024 και το ηλεκτρικό Puma
Για το sport crossover η μάρκα δεν είπε πολλά, ωστόσο αναμένεται και αυτό να κατασκευαστεί επίσης στην Κολωνία από το 2024, ενώ δεν αποκλείεται να αποτελεί μία πιο ισχυρή έκδοση του μεσαίου crossover που θα έχουμε δει νωρίτερα. Τέλος, σε ότι αφορά το ηλεκτρικό Puma, πρόκειται να συναρμολογηθεί στην Κραϊόβα της Ρουμανίας και αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του το 2024 συμπληρώνοντας τις ήπια υβριδικές εκδόσεις του κανονικού Puma.
Παράλληλα η Ford αναφέρθηκε και στα πλάνα που έχει για τα επαγγελματικά οχήματα στην Ευρώπη, υπογραμμίζοντας πως θα έχει τα Transit Courier, Tourneo Courier, Transit Custom, Tourneo Custom και E-Transit όλα διαθέσιμα ως ηλεκτρικά μέχρι το 2024. Δύο χρόνια αργότερα, η εταιρεία σκοπεύει να πουλάει περισσότερα από 600.000 ηλεκτρικά οχήματα ανά έτος. Τα Transit Courier και Tourneo Courier της επόμενης γενιάς με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα κατασκευάζονται στην Κραϊόβα από το 2023, με τα ηλεκτρικά τους αντίστοιχα να αναμένεται ένα χρόνο αργότερα.
Εργοστάσιο μπαταριών στην Τουρκία
Τέλος, ένα εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών θα λειτουργήσει στην Τουρκία έως το 2024 ως μέρος μιας επένδυσης 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων για τον εξηλεκτρισμό του ευρωπαϊκού χαρτοφυλακίου της.