Δοκιμάζουμε το Ford Kuga με τον δίλιτρο turbo diesel κινητήρα απόδοσης 180 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο Powershift, σε όλα τα τερέν. Πως τα καταφέρνει στην πράξη;
Test: Νέο Ford Kuga
33.347 Επισκέψεις στο άρθρο (4/9/2016)
Δεν είναι μόνο τα 180 άλογα, η χαμηλή κατανάλωση ή το αυτόματο κιβώτιο Powershift, αλλά και το υψηλό τεχνολογικό προφίλ του που καθιστούν το Ford Kuga της δοκιμής μας ένα δυνατό χαρτί στην κατηγορία.
Στην απαιτητική κατηγορία των SUV, η Ford καταφέρνει με το Kuga να δώσει το δικό της «χρώμα», αυτό του οδηγοκεντρικού και απολαυστικού SUV που παραπέμπει σε επιβατικό στο δρόμο, αλλά ταυτόχρονα και του SUV που είναι ικανό στο χώμα, παρότι το σύστημα τετρακίνησής του δεν διαθέτει κάποιο πολύπλοκο σύστημα.
Στην προκειμένη περίπτωση δοκιμάζουμε την ισχυρή 2λιτρη έκδοση των 180 ίππων (βγαίνει και με 150 PS), η οποία συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο Powershift και την τετρακίνηση AWD της Ford, ενώ ταυτόχρονα μας συστήνει το νέας γενιάς σύστημα infotainment SYNC3 της Ford.
Με πλούσιο εξοπλισμό και τιμή από 35.023 ευρώ
Η τιμή του Ford Kuga 2,0 TDCI των 180 ίππων ξεκινάει από τα 35.023 ευρώ για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και κρίνεται αρκετά ανταγωνιστική για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μάλιστα, συνοδεύεται από ένα καλό επίπεδο εξοπλισμού καθώς περιλαμβάνει εκτός του SYNC3 (βλ. περισσότερα παρακάτω), αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, κάμερα οπισθοπορείας, navi και όλο το πακέτο των ηλεκτρικών συστημάτων.
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...
καλημερα σε ολους τους φιλους του aytotriti. διαβασα ολο το αρθρο για το νεο ford kyga και μου εκανε εντυπωση η αναφορα για το συστήματος infotainment SYNC3 της ford που αναθεμα αν ξερουν 2-3 εδω μεσα τι ειναι και μαλλον πως το χρησιμοποιουν αυτο. ο κλασικος ελληναρας αν δν εχει το τηλεφωνο στο χερι ή στο αυτι του δν μπορει να μιλησει στο τηλεφωνο η να μπει στους χαρτες οποτε δωρο αδωρο!!!κατα τα αλλα μπορω να πω οτι η φορντ με το νεο kuga πλεον ''χτυπαει'' και μεγαλες εταιριες οπως το BMW Χ1 και το VW Tiguan και διεκδικει κ αυτη μεριδιο αγορας απο την πιο πανω κατηγορια!
Συγκριτικό τεστ δεν έχει Ford Kuga με ΚΟΥΒΑΓΚΕΝ Tiguan να γελάσουν από τα κράσπεδα έως τις παιδικές χάρες;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Απαγορευτική τιμή και απαγορευτική χωρητικότητα κινητήρα για Ελλάδα αλλά και για ολόκληρη την Ευρώπη.... τα 1.5l μόνο και αν θα πουλήσει.....
Στα σαιτ,αλλο βλεπαμε σαν νεο κουγκα...καμια σχεδη με αυτον τον εξωτερικο σχεδιασμο.
Δε παύει να είναι ένα αξιόπιστο και γεροδεμένο αυτοκίνητο όπως ήταν και τα προηγούμενα Kuga αλλά και τα Maverick. Σχεδιαστικά δε μου αρέσει όμως και ειδικά μπροστά. Θα προτιμούσα μια σχεδιαστική εξέλιξη του πρώτου Kuga καθώς έδειχνε πιο άγριο. Η αποδοχή της σχεδίασης είναι όμως κάτι υποκειμενικό. Με τον 2λιτρο κινητήρα όμως δε πρόκειται να πουλήσει ειδικά στην Ελλάδα και στην εποχή που ζούμε...