Το εσωτερικό του Kuga και σε αυτή την έκδοση παραμένει καλαίσθητο, ποιοτικό, και πρακτικό. Σύγχρονο με το εξελιγμένο τεχνολογικό προφίλ της υβριδικής τεχνολογίας, διαθέτει πάρα πολλά hi-tech στοιχεία. Ασύρματη φόρτιση, φωνητικές εντολές, ψηφιακό πίνακα οργάνων που αντί για στροφόμετρο έχει δείκτη ισχύος με ξεχωριστή μάλιστα απεικόνιση για την ενέργεια από θερμικό και ηλεκτρικό μοτέρ, έγχρωμη οθόνη αφής και προηγμένο σύστημα infotainment με φωνητικές εντολές. Είναι ωραίο απλά να λες αυτό που θες!
Το πακέτο συστημάτων υποβοήθησης Ford Co-Pilot 360 συνδυάζει ένα πλήθος τεχνολογικών συστημάτων που, όλα μαζί, συνεργάζονται για να κάνουν την οδηγική εμπειρία πιο άνετη και πιο απολαυστική. Το Kuga ρυθμίζει αυτόματα την ταχύτητά σας βάσει της ταχύτητας του προπορευόμενου οχήματος, αναγνωρίζει τα σήματα και παρέχει υποβοήθηση τιμονιού κρατώντας σας στο κέντρο της λωρίδας σας.
Στο Kuga PHEV θα συναντήσουμε 3 οδηγικά modes για την απόκριση του γκαζιού (ECO, Normal, Sport), δύο για εκτός δρόμου σημεία που επεμβαίνουν στο ESP Wet/Slippery και Trail, καθώς και 4 προφίλ κίνησης: Αποκλειστικά ηλεκτρική κίνηση (EV Now όταν υπάρχει απόθεμα μπαταρίας φυσικά), υβριδική λειτουργία και αυτόματη εναλλαγή ή συνεργασία κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα (EV auto), διατήρηση μπαταρίας σε συγκεκριμένο επίπεδο φόρτισης για μετέπειτα χρήση (EV Later) και φόρτιση μπαταρίας από τον βενζινοκινητήρα (ΕV Charge). Το τελευταίο δεν μπορεί να συνεργαστεί με το πρόγραμμα «ECO». Η επιλογή τους γίνεται από μπουτόν στην κεντρική κονσόλα.
Νομίζετε ότι το παρκάρισμα θα είναι δύσκολο επειδή το μήκος του Kuga είναι στα 4,6 μ. ή δεν είστε καλοί στο να υπολογίζετε όγκους; Με το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης Active Park Assist 2 δεν χρειάζεται να αγχώνεστε, αφού αυτό εντοπίζει τη θέση και αναλαμβάνει πλήρως το τιμόνι και το γκάζι. Καταλήξαμε να το χρησιμοποιούμε συνεχώς γιατί δούλευε αποτελεσματικά στην πράξη.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)
Γλυτώνεις στην καλύτερη περίπτωση 5 ευρώ στα 100 ή 500 ευρώ στα 10.000, πες 750 ευρώ ανά έτος. Σε αντιστάθμισμα έχεις (προαφνώς) μεγαλύτερο κόστος σέρβις και αυξημένη πιθανότητα βλάβης (βέβαια η Ford δίνει πολύχρονη εγγύηση , σημαντικό). Αν το πάρεις λοιπόν για μέχρι 8 χρόνια (όσο η εγγύηση) έχεις γλυτώσει 7.000 περίπου σε καύσιμα και έχεις πληρώσει 10-15.000 παραπάνω για να το αγοράσεις... χμ ... για κτήση πάνω από 8 χρόνια φαίνεται να έχεις καλύτερο όφελος αλλά θα έχεις ΣΙΓΟΥΡΑ βλάβες οπότε άντε γειά. Προσωπικά ΕΑΝ ήθελα ένα τέτοιου τύπου όχημα θα κοίταγα ΜΟΝΟ οχήματα με εγγύηση 7+ χρόνια (ακόμη και με 5 χρόνια ΔΕΝ συμφέρει...) ΚΑΙ πολύχρονη ΠΛΗΡΗ εγγύηση μπαταριών (αν χρειαστεί να αλλάξεις μπαταρίες καλύτερα άλλαξε όχημα...), επομένως το Kuga θα ήταν μια επιλογή ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ TETOIA OXHMATA, ME TIΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ VALUE...
Και πάλι να πω για το Swift Hybrid Με τη μικρή του μπαταρία το μικρό βάρος και το μικρό κινητήρα. Ακόμα και όταν κινούμαι εντελώς αντικοινωνικά ειδικά όταν βιάζομαι για τη δουλειά (πόσο ; ας πούμε ότι πολλές φορές τα φρένα γίνονται σφουγγάρι και φρενάρει στο περίπου πια) η μέση κατανάλωση εφόσον το λυπηθείς κάποια στιγμή εύκολα μαζεύεται στα 5 λίτρα. Αν κινηθείς με ψυχωτική προσοχή πέφτεις 4,5 και μπορεί παρακάτω κοντά στο 4,3. Αυτά μετά όχι μια εβδομάδας χρήσης αλλά αρκετών μηνών. Αποτέλεσμα του εξαιρετικού ΜΕΚ κατά 95% και λιγότερο της μικρής μπαταρίας. Οπότε με 15 χιλιάρικα παίρνεις αυτοκινητάκι με φουλ ραντάρ led φωτάκια κλπ καλούδια και αν το προσέξεις χτυπάει ντίζελ στα ίσια. Δεν θα πάρω παραπάνω. Pass. Γ