Ο 1,0 λτ. EcoBoost του Puma προσφέρει εξαιρετική απόκριση στις χαμηλές στροφές και συγκρατεί την κατανάλωση.
Το βασικό στοιχείο των δύο μοντέλων είναι τα ισχυρά μοτέρ που διαθέτουν, τα οποία προσφέρουν σε μια πρώτη ανάγνωση των μετρήσεων μας το κάτι παραπάνω στον τομέα των επιδόσεων. Ωστόσο αυτό που θα εκτιμήσεις περισσότερο είναι ο αεράτος τρόπος που κινούνται ανά πάσα στιγμή και η ευκολία στην επιτάχυνση ό,τι νούμερο και να γράφει το κοντέρ.
Ο 1,0 λτ. EcoBoost του Puma αποδίδει 155 άλογα και διαθέτει δύναμη σε όλο το φάσμα περιστροφής του, επιταχύνοντας γραμμικά και διατηρώντας χαμηλά επίπεδα θορύβου. Παράλληλα συνδυάζεται με ήπια υβριδικό κύκλωμα 48 βολτ, το οποίο χάρη στο έξτρα boost προσφέρει εξαιρετική απόκριση στις χαμηλές στροφές και συγκρατεί την κατανάλωση στα 7,0 λτ./100 χλμ..
Ο μεγαλύτερος 1.500άρης TSI του T-Roc από την άλλη αποδίδει 150 ίππους και διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, αν και πάλι δεν καταφέρνει να πετύχει τα νούμερα του Puma, καταναλώνοντας γύρω στα 7,8 λτ./100 χλμ. στην αυτόματη έκδοση, κυρίως επειδή είναι πιο ράθυμο συγκριτικά στις χαμηλές στροφές. Από την άλλη βέβαια είναι καλύτερο σε επιδόσεις χάρη στην ευρωστία του στις μεσαίες και την ελαστικότητα του κινητήρα που του δίνει δύναμη μέχρι τα κόκκινα, ενώ όπως και ο Ecobοost του Puma είναι αρκετά ήσυχος.