Το Yaris Cross είναι ευκολοδήγητο χάρη στο ανάλαφρο πάτημά του, τα μαλακά πηδάλια και φυσικά το αυτόματο κιβώτιο.
Η οδική συμπεριφορά των τριών μοντέλων διαφοροποιείται μεταξύ τους. Ξεκινώντας από το Ford Puma, θα σε κερδίσει άμεσα μέσω της εξαιρετικής αίσθησης που προσφέρει, κυρίως από το τιμόνι του, ενώ η σφιχτή του ανάρτηση ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη, χωρίς όμως να υστερεί σε απορροφητικότητα και άνεση. Οι αντιδράσεις του στο όριο είναι εξαιρετικές και σε κάθε περίπτωση σε εμπνέει να κινηθείς γρήγορα.
Το Ford Puma, θα σε κερδίσει μέσω του δυναμισμού που προσφέρει, χάρη στο ξυραφένιο του τιμόνι και τη σφιχτή ανάρτηση που ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη.
Το Peugeot 2008 από την άλλη είναι λίγο πιο άνετο και επιδεικνύει ελαφρώς καλύτερα επίπεδα ποιότητας κύλισης μέσω της ρύθμισης της ανάρτησής του, ισορροπώντας μεταξύ της δυναμικής συμπεριφοράς και της άνεσης. Το τιμόνι του αν και εξαιρετικό για τα δεδομένα της κατηγορίας, δεν είναι αντίστοιχο σε αίσθηση και απόκριση από το κορυφαίο στον τομέα, Puma.
Τέλος, από την πλευρά του, το Yaris Cross είναι ευκολοδήγητο χάρη στο ανάλαφρο πάτημά του, τα μαλακά πηδάλια και φυσικά το αυτόματο κιβώτιο. Η ανάρτηση, χωρίς να είναι πολύ μαλακή τα καταφέρνει με τις ανωμαλίες του δρόμου και ελέγχει το αμάξωμα στις γρήγορες εναλλαγές πορείας. Τέλος το ιαπωνικό SUV έχει ένα προβάδισμα εκτός δρόμου, κυρίως λόγω των καλύτερων γωνιών αναρρίχησης.