Ήπια υβριδικό Puma με 125 ίππους, αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Yaris Cross 116 ίππων και τούρμπο βενζινοκίνητο 2008 με 130 άλογα.
Οι κινητήρες των μοντέλων που συγκρίνουμε έχουν κοινό στοιχείο το ότι είναι τρικύλινδροι και παράλληλα διαθέτουν στοιχεία πολιτισμένης και καλής λειτουργίας. Ο μικρότερος σε χωρητικότητα κινητήρας EcoBoost του Ford Puma του 1,0 λίτρου, συνεργάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο έχει θετικότατο κούμπωμα και χρησιμοποιεί ήπια υβριδικό σύστημα κίνησης. Η απόδοσή του είναι 125 ίπποι και πρόκειται για κορυφαίο μοτέρ σε απόκριση από χαμηλές στροφές (τραβάει σχεδόν από το… ρελαντί), επωφελούμενο από την έξτρα ηλεκτρική βοήθεια. Έχει αρκετά χαμηλή κατανάλωση, στα 6,5 λτ./100 χλμ (με χρήση ECO), αλλά και σβέλτες επιδόσεις. Βέβαια, σε αυτό το κομμάτι ξεχωρίζει το ισχυρότερο Peugeot 2008 των 130 ίππων και 230 Νm ροπής, όντας ένα ελαστικό σύνολο και γεμάτο σε μεγάλο εύρος στροφών, ωστόσο συγκριτικά με τα άλλα δύο μοντέλα είναι το μοναδικό που πληρώνει τέλη και έχει υψηλότερη κατανάλωση (7,9 λτ./100χλμ.).
Σε οικονομία το Yaris Cross δεν έχει αντίπαλο, με μέση κατανάλωση μόλις 5,3 λτ./100 χλμ. (χαμηλότερη μάλιστα μέσα στην πόλη) και έχει ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο.
Σε οικονομία από την άλλη, το Yaris Cross δεν έχει αντίπαλο, λόγω του αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συνόλου του. Συνδυαστικά, η απόδοσή του είναι 116 ίπποι και για τη μετάδοση χρησιμοποιεί ένα αυτόματο σύστημα μετάδοσης e-CVT, το οποίο παράγει ένα βουητό στο kickdown. Επίσης, μπορεί να μην έχει τη ζωντάνια στο γκάζι των άλλων δύο μοντέλων, ωστόσο χάρη στην ικανότητά του να κινείται και μόνο ηλεκτρικά είναι ήσυχο στην πόλη και έχει μέση κατανάλωση μόλις 5,3 λτ./100 χλμ.. Παράλληλα λόγω και των χαμηλών ρύπων (100 γρ./χλμ.) είναι και το μοναδικό που έχει ελεύθερη πρόσβαση στο δακτύλιο.