Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε 100.164 Επισκέψεις στο άρθρο (7/4/2023) Τεχνικά χαρακτηριστικά Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 PS Toyota Yaris Cross Hybrid 116 PS Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 999 1.199 1.490 Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12 3 /12 3/12 Τροφοδοσία Αμεσος ψεκασμός + turbo, ήπια υβριδικό Αμεσος ψεκασμός+turbo Πολλαπλός ψεκασμός + Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 125/6.000 130/5.500 116/- Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 170/1.400-4.500 (210 με overboost) 230/1.750 207/- Start/Stop NAI ΝΑΙ ΝΑΙ Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.280 1.267 1.170 Κιβώτιο-Μετάδοση Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο 6 σχέσεων Χειροκίνητο 6 σχέσεων Αυτόματο κιβώτιο eCVT Κίνηση Στους εμπρός τροχούς Στους εμπρός τροχούς Στους εμπρός τροχούς Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1 9,6 11,7 60-100 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 7,2/9,5 6,6/8,7 6,2 (με KD) 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 10,6/13,7 9,7/13,1 8,4 (με KD) Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 191 198 170 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 5,3 5,5 4,4 Μέση δοκιμής 6,5 7,9 5,3 Ρεζερβουάρ (λτ.)* 42 44 36 Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 121 124 100 *εργοστασιακές μετρήσεις Εξοπλισμός - τιμή Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 PS Toyota Yaris Cross Hybrid ESP * * * Αερόσακοι 6 6 7 Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * * * Cruise control * * * (Adaptive) Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* */* */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */* */* */- Αισθητήρες φώτων/βροχής */* */* */* Αισθητήρες παρκαρίσματος * *(camera) * (camera) Κλιματισμός *(clima) *(Clima) *(clima) Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3'' 10,0'' 4,2'' Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */ έγχρωμη αφής 8" */ έγχρωμη αφής 10" */ έγχρωμη αφής 8" Προβολείς ομίχλης * * O Προβολείς LED * O O Φώτα ημέρας * (LED) * (LED) * (LED) Ζάντες αλουμινίου * (17'') * (16'') *(16'') Εγγύηση μηχ. Μερών 8 χρόνια 5 χρόνια 6 χρόνια Έκδοση ST-Line Active Plus Active Τιμή από (ευρώ) 26.313 27.500 22.720 *: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Ford Puma 1,0 EcoBoost 125 PS mHEV Peugeot 2008 1,2 PureTech 130 PS Toyota Yaris Cross Hybrid Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Ταμπούρα Δίσκοι Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,2 36,4 36,8 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.567/1.526 1.540/1.540 1.517/1.517 Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 166 170 170 Στροφές τιμονιού 2,6 2,7 2,5 Κύκλος στροφής (μ.) 10,5 10,4 10,6 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,2/69,1 67,7/71,2 67,3/70,4 Διάσταση ελαστικών δοκιμής (Ε-Π) 215/55 R17 215/65 R16 215/50 R18 Διαστάσεις (εκ.) Ford Puma Peugeot 2008 Toyota Yaris Cross Hybrid Κεφάλι οδηγού 11 10,8 7,2 Κεφάλι πίσω 3,1 5,2 4 Πλάτος εμπρός 137,2 137,9 134,5 Πλάτος πίσω 129,7 135,2 130 Πόδια πίσω 11,2 15,5 5,5 Χώρος αποσκευών (λτ.) 456 (+80 MegaBox) 434 397 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.) 4.207x1.805x1.534 4.300x1.770x1.530 4.180x1.765x1.595 Μεταξόνιο (χλστ.) 2.588 2.605 2.560 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Σύγκριση: Ford Puma Vs Peugeot 2008 Vs Toyota Yaris Cross HybridΣελίδα 2Σχεδίαση: Πιο ξεχωριστά τα Puma και 2008, πιο SUV το Yaris CrossΣελίδα 3Κινητήρας: Δεν παίζεται η οικονομία του Yaris Cross, το Peugeot 2008 είναι το γρηγορότεροΣελίδα 4Εσωτερικό: Upper class το 2008Σελίδα 5Χώροι: 2008 για επιβάτες, Puma για αποσκευέςΣελίδα 6Στο δρόμο: Απόλαυση με Puma, άνεση με 2008, ευκολία με Yaris CrossΣελίδα 7Τι επιλέγουν οι τρεις τύποι του AutoΤρίτη:Σελίδα 8Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά