7 Φωτογραφίες »
Είναι για πολλούς -ανάμεσα σε αυτούς συμπεριλαμβανόμαστε και εμείς- ένα από τα ομορφότερα αν όχι το ομορφότερο B-SUV που κυκλοφορεί αυτήν την στιγμή. Το Ford Puma είναι μυώδες, sport και επιθετικό, γεμάτο καμπύλες και φώτα με… «υπογραφή» ώστε να το ξεχωρίζεις από μακριά τη νύχτα.
7 Φωτογραφίες »
Το Ford Puma είναι ένα γλυπτό πάνω σε 4 τροχούς. Από τα ομορφότερα B-SUV που κυκλοφορούν.
Αυτό, ωστόσο, που πολλοί δεν γνωρίζουν, είναι πως αυτό το μοντέλο της Ford είναι σχεδιασμένο από ένα Έλληνα! Πρόκειται για τον Γιώργο Σαριδάκη, Υπεύθυνο Εσωτερικού και Εξωτερικού Σχεδιασμού της Ford Europe. Με αυτή την αφορμή λοιπόν τον ρωτάμε, «ποιες πρέπει να είναι οι βασικές αρχές που πρέπει να διέπουν τον σχεδιασμό ενός σύγχρονου αυτοκινήτου;»
Σύμφωνα με τον ίδιο, τα πάντα οφείλουν να περιστρέφονται γύρω από τις ανάγκες και τα όνειρα των πελατών της και για το Puma η όλη ιδέα κατέληξε στην ανάγκη να δημιουργηθεί ένα πρακτικό όχημα! Αλλά ταυτόχρονα ένα αυτοκίνητο που έπρεπε να ξεχωρίζει με το εμβληματικό προσωπείο του. Έτσι, αυτό που κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει είναι το γεγονός ότι διαθέτει δυνατές αναλογίες. Είναι 55 χιλιοστά πιο φαρδύ από ένα Fiesta, για παράδειγμα.»
Η φιλοσοφία Centric Design που υιοθετείται στο design του Ford Puma δεν είναι παρά ένας ευφυής και δημιουργικός τρόπος να λυθούν ζητήματα στον τομέα του σχεδιασμού με γνώμονα τις απαιτήσεις των αγοραστών. Έτσι, για την Ford η πρόκληση με το Puma ήταν να δημιουργήσει το πιο όμορφο αυτοκίνητο που μπορεί να αποκτήσει κανείς – και συγχρόνως ένα πρακτικό και ευρύχωρο crossover εμπνευσμένο από τα μοντέλα της κατηγορίας SUV.
«Η εμφάνιση του Puma ήταν επηρεασμένη από τον ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό. Στο Puma δεν έχουμε μόνο έναν ιδιαίτερα συναισθηματικό εξωτερικό σχεδιασμό, αλλά και πολλές πρακτικές λύσεις στο εσωτερικό», είχε δηλώσει άλλωστε ο Amko Leenarts, Director, Design, Ford of Europe.
Φτιαγμένο να ξεχωρίζει!
Αυτό που ξεχωρίζει από την πρώτη κιόλας ματιά στο Ford Puma είναι το εμπρός μέρος, στο οποίο δεσπόζουν τα ψηλά τοποθετημένα φωτιστικά σώματα, τα οποία διαθέτουν ένα εκφραστικό και τολμηρό σχήμα που μοιάζει με κανό. Highlight του προβόλου του είναι επίσης η γρίλια, η οποία διαφοροποιείται ελαφρώς ανάλογα το εξοπλιστικό επίπεδο του αυτοκινήτου καθώς π.χ. στην Titanium, το πλαίσιο είναι από χρώμιο, ενώ στην ST-Line η γρίλια είναι κυψελωτή και μαύρη στο σύνολό της. Πλησιάζοντας το αυτοκίνητο από το πλάι η εικόνα που εισπράττει κανείς είναι εκείνη ενός γλυπτού πάνω σε τέσσερις τροχούς, κυρίως χάρη στα τονισμένα τόξα των τροχών που βρίσκονται μετατοπισμένοι στα άκρα του αμαξώματος.Με κομψή, σπορτίφ και γοητευτική σχεδίαση, το Puma υιοθετεί ένα πλαίσιο με βελτιστοποιημένο μεταξόνιο και μετατρόχια, τα οποία εξασφαλίζουν μοναδικές αναλογίες που δεν περνούν απαρατήρητες. Οι διευρυμένες αναλογίες του Puma αναδεικνύονται ακόμα περισσότερο χάρη στη μοναδική «πλευστή» σχεδίαση των κολόνων Α. Αυτή η σύνδεση της μεσαίας γραμμής με το πάνω τμήμα της καμπίνας τοποθετεί την οπτική μάζα της τελευταίας πιο πίσω δημιουργώντας έτσι μία δυναμική και παράλληλα κομψή σιλουέτα.
Σελίδα 1 | Το ομορφότερο SUV είναι σχεδιασμένο από Έλληνα |
Σελίδα 2 | Τι λέει για το Puma ο «γλύπτης» του, κ. Γιώργος Σαριδάκης |
Σελίδα 3 | Έχει ευρύχωρο εσωτερικό και το κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας του |