Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία της Toyota Corolla Cross έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση στις μετρήσεις μας να είναι γύρω στα 5,0 λτ./100 χλμ. (4κίνητη στα 197 PS), χωρίς να «σερνόμαστε» και με τακτικές επιλογές της Sport λειτουργίας, που τονίζει τις επιταχύνσεις.
«Κλειδί» για την κορυφαία οικονομία καυσίμου είναι η εναλλαγή στη λειτουργία του βασικού θερμικού μοτέρ και του συστήματος ηλεκτροκίνησης. Σύμφωνα με την Toyota, μπορείς να κάνεις μέχρι και το 80% των καθημερινών σου μετακινήσεων αμιγώς ηλεκτρικά. Η μπαταρία τους έχει μεν μικρή χωρητικότητα, όμως δεν αδειάζει ποτέ γιατί σε κάθε φρενάρισμα γεμίζει. Είναι το σύστημα της αναγεννητικής πέδησης (self-charging), γι' αυτό κιόλας έχουμε δει την συγκεκριμένη τεχνολογία να ονομάζεται ως «αυτοφορτιζόμενη υβριδική».
Σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης (εκκίνηση στο χιόνι ή ανάβαση σε σαθρό έδαφος), τότε εμπλέκεται η τετρακίνηση AWD-i του Toyota Yaris Cross, η ελκτική πρόσφυση φυσικά απογειώνεται και παρέχεται πρόσθετη ευστάθεια.
Έχουν ηλεκτρική 4κίνηση, με ένα μικρό ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα
Το δικό της ενδιαφέρον έχει η τετρακίνηση των υβριδικών Toyota, μιας και γίνεται με ένα έξτρα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα (ΑWD-i). Το Yaris Cross έχει τη συγκεκριμένη τεχνολογία, καθώς εκτός από τον μπροστινό ηλεκτροκινητήρα, τμήμα του υβριδικού συστήματος, διαθέτει στον πίσω άξονα ένα δεύτερο, ανεξάρτητο ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 3,9 kW (5,3 ίππους) και ροπή 52 Nm. Ίδια τεχνολογία 4κίνησης έχουν και τα C-HR, Corolla Cross και RAV4, με ένα ακόμη πιο ισχυρό κινητήρα.