Η αεροδυναμική σχεδίαση του Toyota Prius και η καλή δουλειά των σχεδιαστών στην ηχομόνωση, εξασφαλίζει πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου στην καμπίνα (65,2 dB με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα).
Η Plug-in hybrid γκάμα της Toyota αποτελείται από τρία μοντέλα, με την ιαπωνική μάρκα να επενδύει περισσότερο στον τομέα της επαναφορτιζόμενης τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια. Διότι μαζί με το RAV4 που υπάρχει τα τελευταία (πολλά), προστέθηκαν το C-HR και το Prius.
Πολύ ομαλός και εύρυθμος είναι ο τρόπος λειτουργίας του Plug-in Toyota C-HR, με το σύστημα να δίνει προτεραιότητα στον ηλεκτρισμό και τον βενζινοκινητήρα να κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο στο φουλ γκάζι.
Ουσιαστικά, τα Plug-in hybrid αυτοκίνητα έχουν τα ίδια πλεονεκτήματα με τα full υβριδικά, αλλά μπορούν να κινούνται για πολλά περισσότερα χιλιόμετρα μόνο με ρεύμα. Το δικό τους σύνολο έχει ένα βασικό βενζινοκινητήρα αλλά ένα πιο ισχυρό ηλεκτρομοτέρ, το οποίο είναι σε θέση να κινεί μόνο του το αμάξωμα, αρκεί να είναι φορτισμένη η μπαταρία τους. Η οποία μπαταρία (ιόντων λιθίου) έχει μεγάλη χωρητικότητα (πάνω από 10 kWh), για αυτό και σε βέλτιστες συνθήκες η αυτονομία προσεγγίζει τα 70 χλμ. (RAV4 PHEV).
Από εκεί και πέρα, ένα βασικό ατού των Plug-in hybrid είναι οι καταιγιστικές επιδόσεις. Το πάντρεμα του θερμικού μοτέρ με τον ηλεκτροκινητήρα εξασφαλίζει ταχύτερες επιταχύνσεις (ο ηλεκτροκινητήρας έχει άμεσα διαθέσιμη όλη τη ροπή του), κάτι που φαίνεται εξάλλου και από την συνδυαστική ιπποδύναμη των PHEV της Toyota (C-HR και Prius είναι στα 223 άλογα και το RAV4 στα 306 PS).
Σελίδα 1 | Φουλ υβριδικό ή Plug-in hybrid; Ποιο Toyota με συμφέρει περισσότερο; |
Σελίδα 2 | Full υβριδικά Toyota: 6 μοντέλα που ξεχνούν τι σημαίνει βενζινάδικο |
Σελίδα 3 | Πώς λειτουργούν τα υβριδικά της Toyota; |
Σελίδα 4 | Plug-in hybrid C-HR, Prius & RAV4: Αθόρυβα με γεμάτη μπαταρία, πάντα με επιδόσεις GTi |