- Την φρεσκαρισμένη έκδοση του Lexus ES πέτυχε ο φακός στην Κίνα
- Μικρές αλλαγές στο εξωτερικό που περιορίζονται σε ανασχεδιασμό στα φώτα και την μάσκα
- Ανανεωμένο εσωτερικό με κύρια αλλαγή την οθόνη 14 ιντσών στο ταμπλό
- Δεν αναμένεται πλήρως ηλεκτρική έκδοση στην παρούσα γενιά
Την φρεσκαρισμένη έκδοση του Lexus ES πέτυχε ο φακός στην Κίνα
Οι πρώτες εικόνες του φρεσκαρισμένου Lexus ES για το 2026 διέρρευσαν και τις τελευταίες ώρες κάνουν τον γύρο τους στο διαδίκτυο, δίνοντάς μας κι άλλα στοιχεία για το τι να περιμένουμε, πέρα από όσα συγκεντρώσαμε από τα σχέδια της Lexus που είχαν έρθει στο φως της δημοσιότητας πριν λίγο καιρό. Με μια πρώτη ματιά δεν παρατηρούμε ιδιαίτερες αλλαγές τόσο στην σχεδίαση όσο και στο μηχανικό κομμάτι, ωστόσο υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως για παράδειγμα στο τεχνολογικό σκέλος της καμπίνας.
Μικρές αλλαγές στο εξωτερικό που περιορίζονται σε ανασχεδιασμό στα φώτα και την μάσκα
Σχετικά με την εξωτερική εμφάνιση, τα πράγματα παραμένουν σχεδόν όπως έχουν, δίνοντας την εντύπωση ότι πρόκειται για το ίδιο μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα. Ρίχνοντας μια καλύτερη ματιά, βλέπουμε αλλαγές στη σχεδίαση του εμπρός προφυλακτήρα αλλά και στα φανάρια που δίνουν μια ανανεωμένη αύρα στη μάσκα του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με τη γρίλια που ενώ το σχήμα της παραμένει ίδιο, το εσωτερικό σχέδιο έχει αναδιαμορφωθεί. Στο πίσω μέρος οι αλλαγές παραμένουν κι εκεί διακριτικές, με βασικότερη αυτή της ενιαίας λωρίδας φωτός που ενώνει τα φανάρια.
Ανανεωμένο εσωτερικό με κύρια αλλαγή την οθόνη 14 ιντσών στο ταμπλό
Όσον αφορά την καμπίνα του Lexus ES, φαίνεται πως οι Γιαπωνέζοι εστίασαν σε μεγαλύτερο βαθμό, καθώς εκεί οι αλλαγές είναι πιο έντονες και προσφέρουν ένα πλήρως σύγχρονο εσωτερικό. Αυτό το διαπιστώνουμε από την μεγάλη οθόνη 14 ιντσών που καλύπτει ολοκληρωτικά την κεντρική κονσόλα, αντικαθιστώντας ακόμη και τα κουμπιά χειρισμού του κλιματισμού και του συστήματος πολυμέσων. Τέλος, παρατηρούμε τον νέο ψηφιακό πίνακα οργάνων στο ταμπλό του οδηγού, πιθανόν δανεισμένο από την LS, τη μεγαλύτερη σε μέθεγος λιμουζίνα της Lexus.
Δεν αναμένεται πλήρως ηλεκτρική έκδοση στην παρούσα γενιά
Περνώντας στο εσωτερικό, με βάση τις εικόνες που έχουμε από εκεί, διακρίνεται ο λεβιές του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, κάτι που μας μαρτυράει πως το επερχόμενο μοντέλο του premium παρακλαδιού της Toyota θα μείνει πιστό στις υβριδικές λύσεις, παρατείνοντας παράλληλα το λανσάρισμα ενός πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου μέχρι την παρουσίαση της επόμενης γενιάς. Αναμένεται να δούμε εάν η γκάμα των κινητήρων θα παραμείνει ίδια ή θα ανανεωθεί με νέες προσθήκες. Προς το παρόν το μοντέλο προσφέρεται στην ελληνική αγορά αποκλειστικά ως υβριδικό με τον βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 2,5 λτ. σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα με συνδυαστική απόδοση 178 άλογα, ενώ σε άλλες αγορές του κόσμου διατίθεται πέρα από υβριδικό και ως βενζινοκίνητο με δύο κινητήρες 2,5 και 3 λίτρων, ισχύος 203 και 302 ίππων, αντίστοιχα.