- 100.000 απούλητα ηλεκτρικά σε όλη τη Γερμανία ψάχνουν αγοραστή.
- Έχουν τιγκάρει οι αποθηκευτικοί χώροι σε λιμάνια και αεροδρόμια και το πρόβλημα μεγαλώνει.
- Μεγάλο πλήγμα η παύση των κρατικών κινήτρων στις πωλήσεις ηλεκτρικών.
- Το πρόβλημα εκτείνεται και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες.
Τεράστιο το πρόβλημα σύμφωνα με έρευνα
Μεγάλο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στη Γερμανία αναφορικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το ενδιαφέρον των Γερμανών για την αγορά ηλεκτρικού έχει ατονήσει, την ίδια ώρα που η τοπική παραγωγή και οι εισαγωγές, συνεχίζονται. Έτσι, ο αριθμός των απούλητων ηλεκτρικών ολοένα και αυξάνεται, με αποτέλεσμα να εξαντλούνται οι χώροι όπου αποθηκεύονται!
100.000 τα απούλητα ηλεκτρικά μόνο στη Γερμανία
Την είδηση αυτή αναφέρουν Μέσα του εξωτερικού, βασιζόμενα σε μία έρευνα Γερμανών συμβούλων. Μάλιστα, σύμφωνα με την έρευνα ο αριθμός των αδιάθετων ηλεκτρικών έχει φτάσει τις 100.000 και συνεχώς αυξάνεται. Αιτία για αυτό είναι η μείωση στις πωλήσεις των ηλεκτρικών.
Ενδεικτικά, τον περασμένο Μάιο οι πωλήσεις ηλεκτρικών στη Γερμανία μειώθηκε κατά 30% σε σχέση με τον Μάιο του 2023, την ίδια ώρα που μάρκες, οι οποίες κατασκευάζουν αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπως η Tesla, είδαν μείωση της τάξης του 64%. Αυτός σύμφωνα με τα ξένα Μέσα ήταν και ένας από τους λόγους που η Tesla ανακοίνωσε πρόσφατα ότι το εργοστάσιό της κοντά στο Βερολίνο θα κλείσει για αρκετές ημέρες τουλάχιστον τον Ιούνιο, αν και η επίσημη αιτιολόγηση της μάρκας ανέφερε αλλαγές στο εργοστάσιο, για βελτιστοποίηση στις διαδικασίες παραγωγής.
Έχουν φουλάρει με ηλεκτρικά οι χώροι στα λιμάνια και τα αεροδρόμια
Την ίδια ώρα οι χώροι στάθμευσης σε λιμάνια και αεροδρόμια έχουν γεμίσει με ηλεκτρικά, που έχουν παραχθεί στη Γερμανία ή έχουν εισαχθεί σε αυτή, αλλά δεν έχουν βρει αγοραστή. Τρανά παραδείγματα το πρώην αεροδρόμιο του Βρανδεμβούργου, αλλά και το λιμάνι της πόλης Μπρεμερχάβεν στη Βόρεια Γερμανία, στα οποία τα αποθέματα έχουν φτάσει σε ιστορικά υψηλό.
Η παύση των κρατικών επιδοτήσεων επηρέασε τις πωλήσεις
Σε όλα αυτά οδήγησε η ξαφνική παύση των κινήτρων από το γερμανικό κράτος στην αγορά ενός ηλεκτρικού. Έτσι οι Γερμανοί φαίνονται να είναι πολύ πιο διστακτικοί στην αγορά ενός ηλεκτρικού οχήματος.
Συνέχεια του άρθρου >>>