Μετά από πολλές κατασκοπευτικές εικόνες αλλά και αρκετή αναμονή, ήρθε τελικά η στιγμή της επίσημης αποκάλυψης του κορεατικού σπορ σεντάν Genesis G70.
Οι πελάτες της κορεατικής αγοράς, θα είναι σε θέση να επιλέξουν ανάμεσα από τρεις κινητήρες, καθώς το G70 θα προσφέρεται με έναν V6 twin-turbo 3,3 λίτρων, έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,0 λίτρων και έναν πετρελαιοκινητήρα 2,2 λίτρων. Ο twin-turbo V6 κινητήρας είναι ο ίδιος που βρίσκεται και στο Kia Stinger προσφέροντας 370 ίππους.
Σε ότι αφορά τον 2λιτρο βενζινοκινητήρα προσφέρει 258 άλογα, ενώ ο 2,2 λίτρων κινητήρας diesel, δίνει το νέο μοντέλο την ισχύ 204 ίππων.
Σε ότι αφορά το G70 Sport, η εταιρεία αναφέρει πως θα είναι σε θέση να πιάνει από στάση τα 100 χλμ./ώρα σε 4,7 δευτερόλεπτα, χρησιμοποιώντας το σύστημα τετρακίνησης, ενώ για αυτούς που θέλουν να οδηγήσουν κάτι πιο «ζωηρό», θα μπορούν να επιλέξουν την κίνηση στους πίσω τροχούς, η οποία θα είναι διαθέσιμη.
Το G70 βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με το Stinger, με τις διαστάσεις του να ανέρχονται σε 4.685 χλστ. μήκος, 1.850 χλστ. πλάτος και 1.400 χλστ. ύψος, ενώ το μεταξόνιο του μετράται σε 2.835 χλστ..
Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει με πλήθος τεχνολογικών χαρακτηριστικών που στοχεύουν στη βελτίωση της ασφάλειας μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και το σύστημα αποφυγής συγκρούσεων (Forward Collision-Avoidance Assist), με την εταιρεία να ενημερώνει πως στόχος της ήταν να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα συστήματα ασφαλείας, που θα βοηθήσουν τον οδηγό κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων του.
Σε ότι αφορά τον εξωτερικό σχεδιασμό η γρίλια με το σχήμα διαμαντιών συνδυάζεται με τον αεροδυναμικό προφυλακτήρα, ο οποίος έχει ενσωματωμένα στα άκρα του φώτα ημέρας. Πηγαίνοντας προς τα πίσω βλέπουμε τις δυναμικές γραμμές που παίρνουν θέση στο πάνω και το κάτω μέρος των θυρών, αλλά και τις ασημένιες ζάντες. Τέλος στο πίσω μέρος η όλη προσοχή πέφτει στις δύο οβάλ απολήξεις του συστήματος εξάτμισης που βρίσκονται στις δύο άκρες του προφυλακτήρα, ενώ να σημειώσουμε πως συνολικά, θα διατεθεί με παλέτα 10 χρωμάτων.
Στο εσωτερικό το G70 έρχεται στάνταρ με μια οθόνη αφής 8 ιντσών που υποστηρίζει τις εφαρμογές MirrorLink, Apple CarPlay και Android Auto, ενώ όποιος επιθυμεί μπορεί να προσθέσει και ένα ηχοσύστημα Lexicon με 15 ηχεία. Τα καθίσματα είναι ντυμένα με δέρμα, ενώ υπάρχει και πλήθος πολυτελών στοιχείων όπως αλουμινένιες λαβές πόρτας, αλλά και μεταλλικά στοιχεία τα οποία κοσμούν το τριάκτινο τιμόνι πολλών χρήσεων.
Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως δεν έχει γίνει γνωστή η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθηθεί από την εταιρεία.
Δύο φάουλ στην πρόταση του "el savio"... 1ο φάουλ..Είναι καλό αυτοκίνητο όπως και όλα τα αυτοκίνητα των Hyundai και ΚΙΑ... Πάντα ήταν απλά υπάρχει αυτό το κόλλημα με το σηματάκι στο καπό...
Το 2ο φάουλ όσον αφορά τη σχεδίαση...που ακριβώς έχουν αντιγράψει είτε η Hyundai είτε η KIA την γερμανική και βαρετή σχεδίαση;
Με την άριστη αξιοπιστία που τα διακρίνει,
τη χαμηλή τιμή και την ...όποια γερμανική εμφάνιση
μήπως είναι καλύτερο του ανταγωνισμού;
Είμαι κάτοχος i30 και είναι πολύ αξιόλογο και τίμιο αυτοκίνητο.
Επίσης είναι τυχαίο ότι σε αγορές όπως η Αμερική και η Αυστραλία στις οποίες οι πελάτες είναι απαιτητικοί και είναι χώρες πολύ μπροστά από μας είναι από τα πρώτα σε πωλήσεις;
Akomh kai kalo na htan kai na eixe kai to image -pou den prokeitai pote na apokthsei- den 8a agoraza pote hyundai epeidh olo antigrafoun tous germanous. Kata kurio logo thn audi kai meta thn bmw. Pisteuete se auto pou kanete? kante ena diko sas design. Oi iapwnes toulaxiston exoun kanei polla dika tous design.
Δύο φάουλ στην πρόταση του "el savio"... 1ο φάουλ..Είναι καλό αυτοκίνητο όπως και όλα τα αυτοκίνητα των Hyundai και ΚΙΑ... Πάντα ήταν απλά υπάρχει αυτό το κόλλημα με το σηματάκι στο καπό... Το 2ο φάουλ όσον αφορά τη σχεδίαση...που ακριβώς έχουν αντιγράψει είτε η Hyundai είτε η KIA την γερμανική και βαρετή σχεδίαση;
Με την άριστη αξιοπιστία που τα διακρίνει, τη χαμηλή τιμή και την ...όποια γερμανική εμφάνιση μήπως είναι καλύτερο του ανταγωνισμού; Είμαι κάτοχος i30 και είναι πολύ αξιόλογο και τίμιο αυτοκίνητο. Επίσης είναι τυχαίο ότι σε αγορές όπως η Αμερική και η Αυστραλία στις οποίες οι πελάτες είναι απαιτητικοί και είναι χώρες πολύ μπροστά από μας είναι από τα πρώτα σε πωλήσεις;
Akomh kai kalo na htan kai na eixe kai to image -pou den prokeitai pote na apokthsei- den 8a agoraza pote hyundai epeidh olo antigrafoun tous germanous. Kata kurio logo thn audi kai meta thn bmw. Pisteuete se auto pou kanete? kante ena diko sas design. Oi iapwnes toulaxiston exoun kanei polla dika tous design.