Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γερμανία: Πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών, στροφή σε βενζίνη & υβριδικά

 Σχολιάστε 
3.926 Επισκέψεις στο άρθρο (7/8/2024)
Γερμανία: Πτώση στις πωλήσεις ηλεκτρικών, στροφή σε βενζίνη & υβριδικά

- Συνεχίζεται το μειωμένο ενδιαφέρον των Γερμανών για ηλεκτρικά μοντέλα
- 37% μείωση για τα ηλεκτρικά, μα 18% αύξηση για τα υβριδικά
- Βασική αιτία η διακοπή των επιδοτήσεων
- Οι εταιρείες καθυστερούν το «κόψιμο» των θερμικών, μεγάλη χαμένη η Tesla

Συνεχίζεται το μειωμένο ενδιαφέρον των Γερμανών για ηλεκτρικά μοντέλα

Το 2024 δεν είναι η χρονιά της ηλεκτροκίνησης στη Γερμανία. Και αυτό καθώς από την αρχή του χρόνου οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων μοντέλων έχουν συνεχώς καθοδική πορεία. Οι πωλήσεις του Ιουλίου συνέχισαν να είναι καθοδικές για τα ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ αντίθετα οι Γερμανοί έστρεψαν το ενδιαφέρον τους στα υβριδικά αυτοκίνητα.

37% μείωση για τα ηλεκτρικά, μα 18% αύξηση για τα υβριδικά

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης πουλήθηκαν τον Ιούλιο 238.263 καινούργια αυτοκίνητα, εκ των οποίων 83.405 με κινητήρες βενζίνης, 79.870 υβριδικά ή plug-in, 43.107 πετρελαιοκίνητα και 30.762 αμιγώς ηλεκτρικά. Τα παραπάνω στοιχεία μεταφράζονται σε μεγάλη μείωση για τα ηλεκτρικά μοντέλα (-37%) αλλά και μεγάλη αύξηση για τα υβριδικά (+18%) σε σχέση με τον περσινό Ιούλιο, ενώ βενζίνη και diesel είχαν ελάχιστη μεταβολή.

Βασική αιτία η διακοπή των επιδοτήσεων

Στα συνολικά μερίδια μάλιστα, τα ηλεκτρικά οχήματα είδαν μείωση από το 20% του συνόλου των πωλήσεων στη Γερμανία που είχαν πέρσι, στο 12,9% φέτος. Βασική αιτία σε αυτό, αποτελεί η διακοπή των επιδοτήσεων από το γερμανικό κράτος για αγορά ηλεκτρικού οχήματος, που αύξησε απότομα την τιμή όλων των ηλεκτρικών κατά αρκετές χιλιάδες ευρώ. Αυτό, σε συνδυασμό με την απουσία πραγματικά προσιτών ηλεκτρικών μοντέλων, έκανε τους Γερμανούς αγοραστές να στραφούν σε θερμικά οχήματα, βενζίνης ή υβριδικά.

Οι εταιρείες καθυστερούν το «κόψιμο» των θερμικών, μεγάλη χαμένη η Tesla

Εκτός από τη γερμανική αγορά, πτώση των ηλεκτρικών υπάρχει και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές, όπως της Σουηδίας (-15%) και της Ελβετίας (-19%). Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που οι παραδοσιακοί κατασκευαστές, ένας ένας ανακοινώνουν παράταση στον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας τους, ώστε να καλύψουν την ζήτηση σε αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, ενώ αποκλειστικά ηλεκτρικοί κατασκευαστές βλέπουν μεγάλη πτώση στις πωλήσεις τους (πχ. Tesla -41,6%).

FORD
OPEL