H Toyota Supra και η BMW Z4 μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα αλλά και πολλά άλλα πράγματα μεταξύ των οποίων το σύστημα infotainment, και φυσικά, τον ίδιο κινητήρα. Φυσικά μιλάμε για τον 6κύλινδρο σε σειρά υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο κινητήρα με την κωδική ονομασία B58B3001 που αντικαθιστά το Ν55 μοτέρ και προσφέρει στο ιαπωνικό σπορ μοντέλο μια σειρά από πλεονεκτήματα όπως πιο ανθεκτικό μπλοκ, πιο γρήγορη και καλύτερη ψύξη και δυνατότητα να λειτουργεί κανονικά ακόμα και στις πιο υψηλές θερμοκρασίες, σύμφωνα πάντα με την εκπομπή του Youtube, Εngineering Explained.
Στην Supra, το μοτέρ της BMW έδωσε την δυνατότητα στους μηχανικούς της Τοyota να τοποθετήσουν τον κινητήρα σε τέτοιο ύψος που κάνει τo μοντέλο να έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους ακόμα και από την GT 86, έχοντας παράλληλα τέλεια κατανομή βάρους 50:50.
H ιπποδύναμη της Supra φτάνει τα 340 άλογα και τα 500 Nm ροπής και χάρη στο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο (με δύο modes Νοrmal και Sport) έχει την δυνατότητα να κάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δευτερόλεπτα (με Launch Control) και να φτάνει μέγιστη τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.
Δείτε το video. Eσείς συμφωνείτε ότι, παρά ότι ξενίζει το γεγονός πως η Supra πήρε το μοτέρ της από την BMW, oι Ιάπωνες έκαναν την καλύτερη δυνατή επιλογή;