Eδώ και καιρό γνωρίζαμε ότι φέτος ήταν η χρονιά του καινούριου Golf. Το όγδοης γενιάς μικρομεσαίο της VW όμως θα αργήσει λίγο να μας έρθει. Πού οφείλεται αυτό;
Το πλάνο μας και οι πληροφορίες από το εξωτερικό, από επίσημες ή ανεπίσημες πηγές ανέφεραν ότι, το 2019 είναι η χρονιά του νέου Golf. Το όγδοης γενιάς μικρομεσαίο της VW ήταν να παρουσιαστεί κάποια στιγμή μέσα στο καλοκαίρι ή και λίγο πριν και φυσικά να προλάβει να βγει στην αγορά μέσα στο 2019.
Οι υποψίες άρχισαν να μας μπαίνουν όταν μαθαίναμε σιγά σιγά ότι, μέσα στο 2019 δεν προβλέπεται οδηγική παρουσίαση του νέου Golf. Αυτό ήταν μια έκπληξη. Το ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο, είναι βεβαίως γνωστό, καθώς οι φωτογραφίες του –χωρίς καμουφλάζ πια- έχουν διαρρεύσει ήδη και τις είχατε δει και στο Auto Τρίτη, σε πρόσφατο τεύχος. Τι συμβαίνει λοιπόν;
Αυτό που μαθαίνουμε εμείς είναι ότι, η αρχική πρόθεση της VW να δώσει στην αγορά ένα μικρομεσαίο στην αιχμή της εποχής του δημιούργησε κάποια ζητήματα. Σε κάποιους τομείς η τεχνολογία που έχει χρησιμοποιηθεί λέγεται ότι είναι ιδιαίτερα υψηλή και προχωρημένη.
Εκτιμούμε ότι, αυτό αφορά κυρίως το εσωτερικό, όπου έχουμε ήδη αναφέρει ότι θα είναι έκδηλος ο ψηφιακός χαρακτήρας με δύο μεγάλες οθόνες ενώ και τα βοηθήματα είναι πολύ εξελιγμένα. Εκεί λοιπόν λέγεται ότι έχουν προκύψει οι λεγόμενες «παιδικές ασθένειες». Αυτό μάλιστα φέρεται να αναγνωρίζει και η VW σύμφωνα με δηλώσεις που έχουν κυκλοφορήσει στο διεθνή Τύπο. Ωστόσο, προς τα έξω βγαίνει ότι δεν είναι αυτά τα θέματα που πήγαν το Golf προς το 2020. Η εκδοχή που δίνουν οι ίδιοι είναι ότι η αλλαγή έχει γίνει για λόγους μάρκετινγκ και όχι για να θεραπευθούν τεχνικά θέματα.
Το αρχικό σχέδιο λοιπόν των Γερμανών, όπως οι ίδιο το περιγράφουν τώρα, προέβλεπε ένα φθινόπωρο του 2019 δομημένο ως εξής: να γίνει η πρεμιέρα του Golf στη Φρανκφούρτη και λίγο μετά, τον Οκτώβριο, να παρουσιαστεί επίσημα το I.D. neo, το πρώτο από την οικογένεια των ηλεκτρικών μοντέλων της. Η ατζέντα όμως άλλαξε και ήρθε το I.D. προς τη Φρανκφούρτη ως βασικό αστέρι της έκθεσης με το Golf να πηγαίνει για πρεμιέρα τον Οκτώβρη, μόνο του, εκτός έκθεσης. «Έτσι θα πάρει απροβλημάτιστα όλη την προσοχή που του αξίζει» λένε οι πηγές. Αυτό βέβαια είχε ως συνέπεια να σπρώξει χρονικά το λανσάρισμα στις αγορές προς τα Χριστούγεννα.
Κι επειδή η VW θεωρεί ότι δεν θα την ευνοούσε να λανσάρει πριν τις γιορτές όταν οι πωλήσεις παραδοσιακά είναι μειωμένες, το πήγε κι εκείνη προς τις αρχές του 2020. Ενδιαφέρον θα είχε πάντως σίγουρα να μάθουμε τι είδους «θεματάκια» έβγαλε η προηγμένη τεχνολογία που έχει υιοθετηθεί.
Εσείς τι πιστεύετε; Δέχεστε την εκδοχή και την εξήγηση που δίνει η VW ή θεωρείτε ότι, η αλλαγή στο πλάνο έχει να κάνει με τεχνικές «παιδικές ασθένειες»;
Νομίζω ότι είστε εδώ για να προσφέρετε αντικειμενική και έγκυρη ενημέρωση (μόνο όταν αυτή υπάρχει) στους αναγνώστες σας και ΟΧΙ για να "παίζετε" το παιχνίδι των εταιρειών (δήθεν καθυστερήσεις, δήθεν διαρροές φωτογραφιών, θεωρίες συνωμοσίας, έμμεση διαφήμιση κλπ). Ευχαριστώ.
Μα δεν αργεί...ήδη είναι εδώ το νέο golf,δες 6,7,8,Και πάει λέγοντας
Το καλο πραγμα αργει να γινει. (Αστειο ηταν).🚜
Νομίζω ότι είστε εδώ για να προσφέρετε αντικειμενική και έγκυρη ενημέρωση (μόνο όταν αυτή υπάρχει) στους αναγνώστες σας και ΟΧΙ για να "παίζετε" το παιχνίδι των εταιρειών (δήθεν καθυστερήσεις, δήθεν διαρροές φωτογραφιών, θεωρίες συνωμοσίας, έμμεση διαφήμιση κλπ). Ευχαριστώ.
Θα βγει πρώτα το Golf X (δέκα) και μετά το IX (εννέα).