To 2013 η Nissan παρουσίασε δύο Concept, με την ονομασία ΙDx και ΙDx Nismo, που τράβηξαν το ενδιαφέρον του κοινού. Ήταν δύο 2θυρα πισωκίνητα αυτοκίνητα με coupe οροφή που είχαν πολύ διαφορετική σχεδιαστική γλώσσα από την τότε γκάμα της Nissan και οι φήμες είχαν φουντώσει πως σίγουρα θα μπουν στην γραμμή παραγωγής.
Πάρα ταύτα, η Nissan τελικά δεν έδωσε το πράσινο φως για να μπουν τα μοντέλα σε παραγωγή με ένα μηχανικό της εταιρείας να αποκαλύπτει στο Reddit τους τρεις κύριους λόγους. Ο πρώτος από αυτούς είναι πως η Nissan δεν πίστευε πως το μοντέλο θα αποτελέσει εμπορική επιτυχία σε μια κατηγορία όπου τα εμπροσθιοκίνητα είχαν τότε τον πρώτο λόγο, ενώ αν έμπαινε στην κατηγορία των σπορ coupe θα έπρεπε να μοιραστεί τις ήδη μικρές πωλήσεις με το Toyota GT 86.
O δεύτερος λόγος είναι ότι η Nissan είχε ήδη στην γκάμα της τότε ένα πισωκίνητο coupe, το 370Z, και δεν ήθελε να λανσάρει ένα παρόμοιο μοντέλο που θα μπορούσε να επηρεάσει τις πωλήσεις του τότε 3 ετών ιαπωνικού coupe.
Tέλος, η Nissan δεν διέθετε κάποιο εργοστάσιο που θα μπορούσε να βάλει στις γραμμές παραγωγής του τo IDx. Mια επιλογή ήταν το εργοστάσιο που κατασκευάζονταν τα GT-R και 370Ζ, ωστόσο η εταιρεία θα έπρεπε να κάνει ισχυρές επενδύσεις που θα μείωναν σημαντικά το περιθώριο κέρδους της εταιρείας από την κατασκευή των μοντέλων αυτών.