- 122 από τα 169 αυτοκίνητα που χει πουλήσει φέτος η Mitsubishi αφορούν το μικρό της (Space Star)
- Το 90% από τα 122 Space Star είναι εταιρικά, οι ιδιώτες δεν το έχουν προτιμήσει
- Είναι το χειρότερο μικρό σε πορτ-μπαγκάζ (χωράει μόνο 1 μεγάλη βαλίτσα) με βάση τις μετρήσεις μας
- Είναι το πιο αργό στην προσπέραση αφού χρειάζεται 800 μέτρα για να προσπεράσει (διπλάσιο από το μέσο όρο της κατηγορίας)
- Το πληρώνεις με Leasing 4ετίας, σαν να το αγοράζεις, αφού δίνεις το 92% των χρημάτων της λιανικής του
Από τα 50.000 αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί το 2024, τα Mitsubishi είναι 169 (μερίδιο 0,3%)
Το Space Star είναι ο εκπρόσωπος της Mitsubishi στη δημοφιλή κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, ενός κατασκευαστή που -εν γένει- κατασκευάζει αυτοκίνητα τα οποία δεν εμφανίζουν συχνά ζημιές, σύμφωνα με τους κατόχους. Ωστόσο, αυτό που μαρτυρούν ουκ ολίγοι κάτοχοι είναι οι «τσιμπημένες» τιμές της εισαγωγικής εταιρείας (Σαρακάκης) όσον αφορά τις υπηρεσίες after sales και το service (κυρίως στα ανταλλακτικά). Αυτό είναι ίσως ένα στοιχείο που παίζει καταλυτικό ρόλο στην εμπορική πορεία της Mitsubishi στην Ελλάδα, αφού το 2024, η ιαπωνική μάρκα έχει μερίδιο μόλις 0,3% στην ελληνική αγορά πουλώντας 169 (!) αυτοκίνητα από τα 50.000 περίπου αυτοκίνητα που πωλήθηκαν το πρώτο τετράμηνο του 2024.
Μπορεί το Space Star να είναι το πιο φθηνό αυτοκίνητο στην κατηγορία του, αφού ξεκινάει από 14.900 ευρώ στο εξοπλιστικό επίπεδο Entry, ωστόσο ο εξοπλισμός του έχει βασικές ελλείψεις (δεν έχει πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, ούτε καν κεντρικό κλείδωμα). Η επόμενη έκδοση Inform (16.770 ευρώ) προσθέτει λίγες παραπάνω δυνατότητες, αλλά πρέπει να φτάσει κανείς στην Invite (18.250 ευρώ) για να βρει καλό εξοπλισμό (θερμαινόμενους καθρέπτες, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control κ.ά.). Σε αυτά ή και λιγότερα λεφτά όμως, μπορούμε να βρούμε μοντέλα με το ίδιο ή και καλύτερο εξοπλισμό (π.χ. SEAT Ibiza, Citroen C3, Mazda 2) και σίγουρα καλύτερους χώρους.
Το 90% από τα 122 Space Star είναι εταιρικά, οι ιδιώτες δεν το έχουν προτιμήσει
Η ελλιπής σε εξοπλισμό εισαγωγική έκδοση και οι ακριβές -σε σχέση με τον ανταγωνισμό- εξοπλιστικές εκδόσεις Invite και Intense που βρίσκονται πιο ψηλά στην γκάμα του Space Star δεν προσελκύουν τους ιδιώτες. Αυτό αποδεικνύεται από τις πωλήσεις του μοντέλου στη λιανική αγορά, όπου αυτές δεν ξεπερνούν τις... 12 για όλο το 2024, σε σύνολο 122 ταξινομήσεων το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς. Τα υπόλοιπα 110 αυτοκίνητα αφορούν τις εταιρικές πωλήσεις, δηλαδή την αγορά του leasing, ενοικίασης οχημάτων κ.ο.κ.. Γιατί όμως να μην πουλάει τόσο;
Συνέχεια του άρθρου >>>