ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί η Renault δεν κρατιέται να λανσάρει το νέο 5άρι;

Γιατί η Renault δεν κρατιέται να λανσάρει το νέο 5άρι;

7.240 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2023)

- Το νέο Renault 5 έχει ρετρό σχεδίαση & «πουλάει» νοσταλγία λόγω του διάσημου προκατόχου του
- Η Renault το θέλει φθηνό, με τιμή αρκετά κάτω από τα 30 χιλιάρικα
- Βασίζεται στο πάτωμα των συμβατικών Clio, Captur και Juke
- Το μόνο στην κατηγορία του με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, που είναι καλύτερη

Το νέο Renault 5 έχει ρετρό σχεδίαση και «πουλάει» νοσταλγία λόγω του διάσημου προκατόχου του

Μπορεί κανείς στο άκουσμα και μόνο του ονόματος Renault 5 να ενθουσιάζεται, και αν αυτό δεν φτάνει, τότε οι εικόνες που δείχνει η Renault αρκούν. Όμως οι Γάλλοι έχουν άλλο λόγο που θεωρούν πως το μικρό Renault θα κάνει θραύση. Ποιον;

Το νέο 5άρι φυσικά και πατάει πάνω στη νοσταλγία του κλασσικού πλέον μοντέλου της Renault. H νοσταλγία εξάλλου είναι από τα πιο ισχυρά όπλα στο μάρκετινγκ, και με το σχέδιο που μας έχει δείξει η Renault στο πρωτότυπο, το νέο 5άρι έχει κάθε ευκαιρία να γίνει εκ νέου κλασσικό.

Με τιμή κάτω από 30 χιλιάρικα γιατί θα Βασίζεται στο πάτωμα των συμβατικών Clio, Captur και Juke

Όμως αυτό δεν αρκεί. Οι Γάλλοι θέλουν το νέο 5 να είναι φθηνό. Φθηνότερο από τον ανταγωνισμό, αν και όχι τόσο φθηνό όσο το e-C3, και φθηνότερο από το Zoe σήμερα. Αυτό θα το πετύχουν μοιράζοντας μέχρι και 70% των μηχανικών με τα συμβατικά μοντέλα της ίδιας πλατφόρμας Clio, Captur και Nissan Juke.
 

Το μόνο στην κατηγορία του με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, που είναι καλύτερη

Όμως ούτε αυτό είναι αρκετό για τη Renault. Δια στόματος του επικεφαλής της μάρκας Λούκα Ντε Μέο, το νέο 5 θα είναι πραγματικά απολαυστικό στην οδήγηση. Αν και η απόλαυση δεν μετριέται με κάποιο τρόπο, η απάντηση στο πως, δίνεται από την πίσω ανάρτηση του νέου 5. Θα είναι το πρώτο μικρό με ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αντί για τον παραδοσιακό ημιάκαμπτο άξονα που έχει η κατηγορία.

Είναι αυτό αρκετό; Πιθανώς, αν και έχουμε πολλά μοντέλα στην κατηγορία που ήταν και είναι πραγματικά απολαυστικά στην οδήγηση, και ας έχουν μόνο ημιάκαμπτο πίσω. Όπως τόσες γενιές Ford Fiesta, για παράδειγμα.

Όπως και να έχει, το 5άρι έρχεται τον Φεβρουάριο, με τη σχεδίαση, την τιμή και την οδηγική εμπειρία με το μέρος του. Πως να μην βιάζονται οι Γάλλοι να το δουν στην αγορά;

Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON