Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί ηλεκτρικά και SUV πάνε χέρι-χέρι;

Γιατί ηλεκτρικά και SUV πάνε χέρι-χέρι;

4.708 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2023)

Μέτρα πόσα ηλεκτρικά μοντέλα υπάρχουν. Και τώρα μέτρα πόσα από αυτά δεν είναι SUV. Βλέπεις τη σχέση της μίας κατηγορίας με την άλλη; Υπάρχει λόγος. Ποιος;

Θα πάρει καιρό να δούμε περισσότερο μη-SUV ηλεκτρικά

Θα έλεγε κανείς πως τα ηλεκτρικά είναι η τρέχουσα τεχνολογία, και τα SUV είναι η τρέχουσα μόδα, οπότε το ότι τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι SUV, αποτελεί τον συνδυασμό που «σκοτώνει».
 
Ναι, υπάρχει μια αλήθεια σε αυτό, όμως είναι περισσότερο από ένας «γάμος» δύο «προσωπικοτήτων». Είναι μάλλον γάμος ανάγκης. Βλέπεις η συγκυρία να είναι τα SUV η μόδα όταν οι κατασκευαστές λανσάρουν την ηλεκτροκίνηση ως την επόμενη σελίδα της αυτοκίνησης, τους ευνόησε πολύ. Η μόδα των SUV τους βοηθάει πολύ.
 
Γιατί η ηλεκτροκίνηση μπορεί να μην έχει τον κινητήρα κάτω από το εμπρός καπό, έχει όμως κάτι ακόμη πιο ογκώδες. Έχει μπαταρίες. Και οι μπαταρίες στα ηλεκτρικά μετράνε πολύ στο έξτρα βάρος των αυτοκινήτων αυτών. Μετράνε όμως και στον όγκο.
 
Με δεδομένο το έξτρα αυτό βάρος, το να φορτώσεις όλες τις μπαταρίες εμπρός, εκεί που πριν ήταν το μοτέρ και το κιβώτιο, ή στο πορτ μπαγκάζ, κάνει την κατανομή του βάρους πολύ δύσκολη στο δρόμο, με άμεσο αρνητικό αντίκτυπο στην οδική συμπεριφορά και την ασφάλεια.
 
Οπότε οι μπαταρίες «ξαπλώνουν» απ’άκρη σ’άκρη στο πάτωμα του αυτοκινήτου, ώστε το βάρος να μοιραστεί εξίσσου. Και έτσι το πάτωμα «σηκώνεται» πολύ. Αυτό θα ήταν πρόβλημα σε ένα σεντάν, ή σπορ αμάξι. Σε ένα SUV όμως; Η κατασκευή ενός SUV γίνεται πιο εύκολη, ή μάλλον πιο «εύπεπτη». Το αμάξι θα ήταν ψηλό ούτως ή άλλως.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Συνέχεια του άρθρου >>>
Toyota
Autotriti.gr